
Uuematel (98 sept ja edasi) on see aju kärssamine siiski väga tõenäoline. Päris linnalegend see ka ei ole.
B osa anduritega on tihti probleeme olnud, tasuks siiski proovida A osa anduriga.




Aga asukoht on ju ka vanal moodulil sama. Seega selle teguri võib elimineerida.enn1 kirjutas:Alates 09/98a. kasutusel oleva ABS mooduli põhihädad on kehv asukoha valik ja ebakvaliteetne konstruktsioon. Mis suurte temperatuuri kõikumiste ja vibratsiooni koosmõjul põhjustab sisemiste ühenduste katkemise(harva ka lühiseid, mis tõesti elektroonika lõplikult rikuvad) Mooduli "maha kärssamisest" riknenud anduri tõttu pole ikkagi mõtet rääkida
 Oskad sellekohta ka midagi öelda?
 Oskad sellekohta ka midagi öelda? .
.  ?  kas see on normaalne...
 ?  kas see on normaalne... . Uuemal on kõik ühes tükis kapoti all... Pakun välja järgmise skeemi "linnalegendi" tekkimisest: Autol lähevad äkki põlema ABS'i ja veojõukontrolli tuled, omanik sõidab autoga edasi nädal või paar, kuni leiab aega diagnostikasse minna. Diagnostikas öeldakse milline ABS'i andur annab veateate. Omanik läheb ostab uue anduri ja vahetab(laseb vahetada). Tuled ära ei kustu, omanik läheb tagasi diagnostikasse, seal diagnoositakse uuesti sama anduri viga. Diagnostik kes on samuti "tark" nendib, et jah, sa ju sõitsid põlevate tuledega ringi ju on nüüd ka "aju maha kärssanud". Tegelikult oli juba algselt diagnoositud "anduri viga", põhjustatud vigasest moodulist. Tavadiagnostika ei tee mingit vahet, kas anduri ahel on katkenud anduri juurest, või mooduli seest.
 . Uuemal on kõik ühes tükis kapoti all... Pakun välja järgmise skeemi "linnalegendi" tekkimisest: Autol lähevad äkki põlema ABS'i ja veojõukontrolli tuled, omanik sõidab autoga edasi nädal või paar, kuni leiab aega diagnostikasse minna. Diagnostikas öeldakse milline ABS'i andur annab veateate. Omanik läheb ostab uue anduri ja vahetab(laseb vahetada). Tuled ära ei kustu, omanik läheb tagasi diagnostikasse, seal diagnoositakse uuesti sama anduri viga. Diagnostik kes on samuti "tark" nendib, et jah, sa ju sõitsid põlevate tuledega ringi ju on nüüd ka "aju maha kärssanud". Tegelikult oli juba algselt diagnoositud "anduri viga", põhjustatud vigasest moodulist. Tavadiagnostika ei tee mingit vahet, kas anduri ahel on katkenud anduri juurest, või mooduli seest.
tean, aga pistikul pole ju numbreid peal (pin-ide asukoha järgi)ooDDoo kirjutas:Keri mõni leht tagasi ja vaata. Seal peavad soovitud andmed olemas olema
Mul peres oleval e39-l lisaks anduritele vahetati tagumine laagerenn1 kirjutas:Vanema tüübi "aju" asub turvaliselt kindalaeka taga ja hüdraulikaploki küljes on ainult magnetklappide mähised. Uuemal on kõik ühes tükis kapoti all... Pakun välja järgmise skeemi "linnalegendi" tekkimisest: Autol lähevad äkki põlema ABS'i ja veojõukontrolli tuled, omanik sõidab autoga edasi nädal või paar, kuni leiab aega diagnostikasse minna. Diagnostikas öeldakse milline ABS'i andur annab veateate. Omanik läheb ostab uue anduri ja vahetab(laseb vahetada). Tuled ära ei kustu, omanik läheb tagasi diagnostikasse, seal diagnoositakse uuesti sama anduri viga. Diagnostik kes on samuti "tark" nendib, et jah, sa ju sõitsid põlevate tuledega ringi ju on nüüd ka "aju maha kärssanud". Tegelikult oli juba algselt diagnoositud "anduri viga", põhjustatud vigasest moodulist. Tavadiagnostika ei tee mingit vahet, kas anduri ahel on katkenud anduri juurest, või mooduli seest.
Vihane autoomanik laseb mooduli remontida, või muretseb kasutatud korras mooduli. Nüüd käib ta ringi ja räägib kõigile, kuidas ta oma lollusest "aju maha kärsatas" sellega, et põlevate tuledega ringi sõitis....
 ning peale laagri vahetus kadus ka kiiruse näit... Aju läks remonti- nüüd kiirus tagasi ning ABS hommikul on pärast enam ei toimi...
  ning peale laagri vahetus kadus ka kiiruse näit... Aju läks remonti- nüüd kiirus tagasi ning ABS hommikul on pärast enam ei toimi... (eeldab käsitööd, mis teinekord ei annagi mingit mõistliku tulemust).
 (eeldab käsitööd, mis teinekord ei annagi mingit mõistliku tulemust).Vaata ASC mootori tross kapoti all üle, kas liigub kõri sees vabalt ja ega liiga lõdvaks pole jäänud.Timo_M kirjutas:Mul selline probleem, et ainult veojõukontrolli tuli põleb, ABS tuld ei põle. Vahest on nii, et kui mootor juba soe ja auto välja lülitada ning jälle käima panna, siis kustub see tuli ära ja saab jälle ilusti nupust sisse/välja lülitada veojõukontrolli. Autoks 523 97 a.
On kellelgi mõtteid, et mis võiks viga olla?
Tundus päris lõdvalt olema jahenn1 kirjutas:Vaata ASC mootori tross kapoti all üle, kas liigub kõri sees vabalt ja ega liiga lõdvaks pole jäänud.
 (ma muidugi ei tea kui pingul või lõdva ta olema peab ja kas ma õiget asja katsusin
 (ma muidugi ei tea kui pingul või lõdva ta olema peab ja kas ma õiget asja katsusin  ) Seda trossi näppisin: http://img529.imageshack.us/img529/6350 ... i22ih6.jpg
 ) Seda trossi näppisin: http://img529.imageshack.us/img529/6350 ... i22ih6.jpg
Et ma peaks lihtsalt selle trossi rohkem pingule saama ja peaks toimima?enn1 kirjutas:See peaks õige olema jah

Äkki loed antud teema eelmise lehel olevad postitused ka läbiAular kirjutas:Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus....
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?

Kui ongi lihtsalt tross lõdvaks jäänud , kas siis käega natuke pingul hoides peaks armatuuris tuli ära kustuma ?enn1 kirjutas:Äkki loed antud teema eelmise lehel olevad postitused ka läbiAular kirjutas:Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus....
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?
Ma keerasin seda trossi sealt lihtsalt rohkem pingule ja tuli kustus äraAular kirjutas:Kui ongi lihtsalt tross lõdvaks jäänud , kas siis käega natuke pingul hoides peaks armatuuris tuli ära kustuma ?enn1 kirjutas:Äkki loed antud teema eelmise lehel olevad postitused ka läbiAular kirjutas:Autoks on 96a e39 2.8ia ja veojõukontrolli tuli põleb, absi tuli on kustus....
On viga ikkagi abs anduris või peaksin ma kahtlustama aju ?
