Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Mul siis tégemist E46 2000 2.0 Diisliga.
Kas see on normaalne et jahutusvedeliku temp läheb poole peale alles 40 km ära sõites või on üleüldse suhteliselt madalal. On kindlasti termostaat tuksis?
Kas see on normaalne et jahutusvedeliku temp läheb poole peale alles 40 km ära sõites või on üleüldse suhteliselt madalal. On kindlasti termostaat tuksis?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Normaalne see kindlasti pole. Endal ka 320D ja üsna nobedalt läheb tempi seier keskele. praeguse -6 kraadiga u. 10 km sõitu ja on keskel. Ju sul ikka termostaadi jama.
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
termostaat siis nüüd vahetatud, jahutusvedelik sees ja õhutatud. Sõitsin eile (5 kraadi külma) 10 km ja temp läks 1/3 peale.. ei taha nagu ikka poole peale minna. Milles võib jama olla?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Kui sul on m47 moto.siis sellel on kaks termostaati.
______________________________
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Vahest harva halva teega sõidaks maagi BMW-ga
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
kus on krijas mis seeria mootor mu autol on? ja kust saaksin teada, kus see teine termostaat veel asuda võiks?
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
http://bmwfans.info/vin/
siseta VIN koodi viimased 7 numbrit.
siseta VIN koodi viimased 7 numbrit.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Tänud.. sain teada et mul M47 mootor, aga kus see teinetermostaat olla võiks siis.. igalpool juttu ainult sellest, mille ära vahetasin
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
"Failed EGR 'stat will cause a low range (low 70's is typical), with slow warm up. The first stage EGR 'stat element is set to open at 70-degrees and that is the part that fails in the open position, preventing initial warm up. It is supposed to just 'bleed' coolant from the first stage, until the main 'stat is open and then the EGR thermostat second element fully opens at 90-degrees and above.
Main 'stats typically start falling off optimum range, and gradually drop through the 80's."
egr termostaadi asukoha saad siit teada
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/29
Main 'stats typically start falling off optimum range, and gradually drop through the 80's."
egr termostaadi asukoha saad siit teada
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/29
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
vahetatud ka egr termostaat.. mitte midagi ei muutunud.
mislles võib veel jama olla.. mõlemad termostaadid ju vahetatud uute vastu.
mislles võib veel jama olla.. mõlemad termostaadid ju vahetatud uute vastu.
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
Kas mootori ja radika vahel olev "ribikardin" sulgub külmaga?
Kui on tehase poolt elektriline lisasoojendi või webasto siis kas need töötavad?
Kui on tehase poolt elektriline lisasoojendi või webasto siis kas need töötavad?
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
mis asendis "ribikardin" mootori ja radika vahel auto seisimise ajal on? ka kinnises või hakkab see töötama auto käivitamisest alates.
Pole ei webastot ega muud eelsoojendit
Pole ei webastot ega muud eelsoojendit
- martinr112
- Huviline
- Postitusi: 324
- Liitunud: 29.01.2008 21:25 18
- Asukoht: Tallinn/Viljandimaa
Re: Diisli jahutusvedeliku temperatuur.
ribikardin sulgub mootori töötades.