kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
huvi pärast sai mõõdetud reaalset kütusekulu ning erineb kompuutri näidust ikka julmalt. Manuaal kastiga 100% linnasõidud, webastoga, reaalne kulu tuli 12,5, kompu järgi 8,1. Sõidud on muidugi hommikul ja õhtul lühikesed otasad, aga 12,5 tundub ikka natuke suur. Samuti on kompuutri ja reaalse kulu erinevus ka väga suur.
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
diisel ei olegi mõeldud 3 kilomeetristeks otsadeks.
E39, '97, 2.8L, automaat.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
Et kui lühem ots plaanis, siis toetan TAK-i aktsiaid ja pikem sõit (üle 3km.) keeran auto käima?kent kirjutas:diisel ei olegi mõeldud 3 kilomeetristeks otsadeks.

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
tehaseseades valetavad visk enamik bmw kompusi.
enda 320 e36 näitas kompu 8,2 tegelik kulu oli 9,6
ja 320 e46 näitas kompu 8,5 tegelik kulu oli 10
kunagi omasin e39 tds millel samuti kompu pani liitri pooleteisega puusse.
õnneks saab kompusi seadistada,et näitaks õiget kulu.
see et 3,0d linnavahel palju kütet tarbib on normaalne.kuskilt peab ju see jõud ka tulema.ega see ainult õhust tule.
enda 320 e36 näitas kompu 8,2 tegelik kulu oli 9,6
ja 320 e46 näitas kompu 8,5 tegelik kulu oli 10
kunagi omasin e39 tds millel samuti kompu pani liitri pooleteisega puusse.
õnneks saab kompusi seadistada,et näitaks õiget kulu.
see et 3,0d linnavahel palju kütet tarbib on normaalne.kuskilt peab ju see jõud ka tulema.ega see ainult õhust tule.
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
Aga kuidas selle Webasto tarbimisega on? Kas seda, kui töötab lisasoojendina, arvestab kompu ka kulu hulka?
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
Ise sõidan ka igal hommikul 4 km tööle ja 4 tagasi siis õhtul. Webasto ei tööta. Autoks 530d man 2002.
Hetkel on kütusekulu 100% linnas sõites kusagil seal 8-9 vahel. Kompuutri keskmine, mida pole juba ammu
nullinud on 7,1 L/100km. Igatahes väga palju ökonoomsem on see mootor vanast 2,5 tds-st, muidugi too oli automaat ka ja linnas alla 10 ei suutnud läbi ajada. Eks see webasto võtab ka oma osa, vb see 3-4 liitrit 100 km peale polegi nii palju kui arvestada, et nende kilomeetrite ajal ta kogu aeg töötab.
Hetkel on kütusekulu 100% linnas sõites kusagil seal 8-9 vahel. Kompuutri keskmine, mida pole juba ammu
nullinud on 7,1 L/100km. Igatahes väga palju ökonoomsem on see mootor vanast 2,5 tds-st, muidugi too oli automaat ka ja linnas alla 10 ei suutnud läbi ajada. Eks see webasto võtab ka oma osa, vb see 3-4 liitrit 100 km peale polegi nii palju kui arvestada, et nende kilomeetrite ajal ta kogu aeg töötab.
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
hakkasin ka selle webasto peale mõtlema ning tõenäoliselt kompuuter seda arvestada ei suuda. Samuti kasutan ka seda eelsoojendina mõnel hommikul 15-20 min. Eks see lisa 2l sinna webasto arvele läheb vist.
- Tarmo_N
- Huviline
- Postitusi: 1257
- Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
- Telefon: 51975325
- Asukoht: heinola-viljandi.
Re: kütusekulu komp vs reaalne 530d, e39
minu 530d 99a touring lamell kummidega ja ilma webastota näitab keskmiseks 5,3.tegelt linnas keskmiselt 10 ja mnt u6,5-7.samas naise 525tds sedan naastudega kah 99a näitab keskmiseks 5,1.tegelikult linnas u 7,5-8 ja mnt u5l 100km.mina väidan küll et 525tds on palju säästlikum.525 moto nats näpitud ja ega 3,0d st palju maha jää.
powered by bmw e39 530d touring ja e34 525tds touring.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.
minu bmwde ajalugu e12>e21>e28>e30>e34>e39.