Väntvõlli asendiandur

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Karl Kõrge
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.11.2011 12:10 25

Väntvõlli asendiandur

Postitus Postitas Karl Kõrge »

Tere BMW omanikud!

Jutt siis lühike. Kas väntvõlli asendi anduri korrasolekut on võimalik kontrollida ka siis kui see on maha võetud. Ma tean, et takistust peaks ikka näitama, aga palju takistus võiks, või peaks olema? Tegemist siis 728i aastast 1996 anduriga.

Lugupidamisega
Karl
Karl Kõrge
Huviline
Postitusi: 14
Liitunud: 14.11.2011 12:10 25

Re: Väntvõlli asendiandur

Postitus Postitas Karl Kõrge »

Takistust siiski mõõta pole võimalik, vähemalt sel anduril. Proovisin ja takistus muutub kogu aeg(hüppab üless-alla), ehk midagi täpset ei näita. Kas andur võib olla rikkis?
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1954
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Väntvõlli asendiandur

Postitus Postitas teet82 »

Kui andur on kolme klemmiga, siis on see tõenäoliselt hallianduri-tüüpi ja takistust mõõta ei tohi. Testida saab ainult auto peal, juhendid selleks on näiteks Autodata-s.
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Väntvõlli asendiandur

Postitus Postitas Cert85 »

Tuleks vaadata siiski skeemi. Ei usu, et seal tegemist hallianduriga, induktiiviga vast tegemist.

Võib olla ka 3 klemmi, millest 1 signaal, 2 mass ja 3 varjestus.

Kui on hall-anduritüüpi anduriga tegemist, siis see vast mõõtmise tulemusel surnud juba.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Vasta