
Ja kas see annab üldse mingeid lisavõimalusi võrreldes VMware+OBD/ADS Interface?
Kahjuks ilma ADS+DIS komplektita vanematele autodele ligi ei pääse. Inpaga peaks see kaabel töötama, kuid ainult uuematel mudelitel, mis ei kasuta enam L-liini. INPA+ADS samuti ei toimi, sest vanemate mudelite failid on INPA-s vigasedDigimok kirjutas:ega ma seda kaablit ostnud selleks, et raha teha vaid enda autol või sõbra omal diagnosti teha, et saaks kytte segu paika ja veakoode kustutada muu jaoks seda eriti ei ostnudki tahaks teada mis tarkvara sellega saab kasutada et autoga yhendaks ilusti ja andmeid näitaks ise pole mingi proffesionaal, muidu ei küsiks.
Auto ja arvuti vahel peab olema kindlasti elektroonikaskeem. Pildil paistab lihtsalt labane juhe olema. Või on hiinlastel õnnestund elektroonikaskeem pistikusse toppida?Digimok kirjutas:Ostsin omale sellise kaabli väidetavalt saab sellega e34 ja e36 diagnosti teha
millist tarkvara sellega kasutada
pole seal midagi sees ainult juhtmed, aga seda, et kas seda plokki eraldi ei müüda.martinr112 kirjutas:Midagi taolist jah.
Aga kruvi korraks see auto poolne pistik lahti, siis näed kas seal on lihtsalt juhtmeühendused või väike trükiplaat kah.
Selle vidinaga on selline asi, et kuigi räägitakse ühilduvusest Win7 64bit op. süsteemiga siis nii see ikkagi ei ole. Vajalik driver ei ole saadaval isegi mitte FTDI kodulehel kuigi on ta sinna üles riputatud ei ühti Win7 64bit süsteemiga.ttsys kirjutas:BMW Scanner 1.4.0
Nii kirjutab üks BMW Scanner 1.4 kasutaja, 26-04-2011 06:02 PM, BMWCLUBMALAISIA.COM-is:vaikeboa kirjutas:Selle vidinaga on selline asi, et kuigi räägitakse ühilduvusest Win7 64bit op. süsteemiga siis nii see ikkagi ei ole. Vajalik driver ei ole saadaval isegi mitte FTDI kodulehel kuigi on ta sinna üles riputatud ei ühti Win7 64bit süsteemiga.ttsys kirjutas:BMW Scanner 1.4.0
Yello kirjutas:Kas E65 mudelile softi leidub, mis töötab?
Siin teemas lahatud, tunduvad kõik, mis E65 ei toeta. Endal on kaabel ja see väike kandiline karp olemas E39 aegadest, aga Carsoft 6.5 kahjuks E65 puhul kõik ei toeta. Osad asjad töötavad, osad mitte.
Oskab keegi sobivat Softi soovitada, eriti boonus oleks ka Download lingi viide?
PeeterA kirjutas:E65-le saab ka tavalise obd2 kaabliga ligi. Mingit CAN kaablit pole otseselt vaja, andmesidekiirus on tavalise "kaabliga" lihtsalt väiksem.
PeeterA kirjutas:Kõik õige, sõnastasin asja väga lihtsustatud kujul.Ma olen selle teooriaga õnneks kursis![]()
Ma ei tea, mis seal 2004 aastal juhtus, et sinu väitel enam ilma can-kaablita hakkama ei saa.
Ise sai huvi pärast aastaid tagasi kokku klopsitud obd-kaabel ja see toimis LCI E65(2005a. 730d) peal ilusti koos INPA-ga.
Selle "kaabli" ehitamise õpetus muidu siin:
http://blafusel.de/obd/obd2_kw-interf.html
Selle ehitamine ei tasu ilmselt enam ära, kuna toimiva seadme saab nüüd mõnekümne euro eest.
Selles kasutatav "kivi" toetab erinevaid protokolle, mistõttu saab temaga ligi nii bemarile, opelile, vag kontsernile jne. Spetsiifiliseks läheb OBD2 pistiku pinnide ühendamisel, kuna erinevad tootjad on kasutanud seal palju omaloomingut. Seega ei pruugi näit. klemm 7 alt ligi pääseda kõigile auto juhtplokkidele.
Fakt on see, et kui on "nuppu", siis saab ühe "kaabliga" ligi erinevatele markidele ja ei pea mingit üüberkallist aparatuuri soetama.
Sinu pakutavast sortimendist leiab ilmselt sobiva seadme see, kes ise ei viitsi/oska midagi ümber ratsida
PeeterA kirjutas:Ma ei viitsi vaidlema hakata, aga näit. 2007 a. E60 535d'l tegin eelmise aasta lõpus sellesama primitiivse omaehitatud "kaabliga" EWS-DDE alignment'i ära. Tühja aku tõttu oli mootori ja immo sünkroonsus paigast läinud ja auto enam ei käivitanud. Peale alignment'i käivitus auto koheselt.
Sellesama "kaabli" ehitamise õpetuse saidil on ka infopank erinevatest testitud autodest. See ei pruugi kogu ulatuses 100% tõest infot sisaldada, aga see koosneb paljude diag. huviliste sissekannetest.
Minu kasutatud "kaabli" skeem on seal tabelis tähistatud kui "RS232 KL blafusel.de"
http://blafusel.de/obd/obd2_scanned.php