Proovin jutu kokkuvõtlikult/lühidalt teha, et saaks murest täpselt aru.
Nimelt.
Genekal sai vahetatud pingerelee ja aku ( eelmine aku ajas mahlad välja)
Nüüd sain mõned päevad korralikult autoga sõita, laadis ilusti/käivitus ilusti laadimisvool oli ~13.5V
Eile umbes kell 18.00 auto käivitus ilusti, sõitsin ehituspoodi, seal käivitasin uuesti sõitsin tagasi.. vb ~3km
Õhtul 21.00 istusin autosse ja starter tegi ainult pool tiiru.. ja mitte piiksugi rohkem,
jätsin auto sinnapaika, täna krokodillidega ajasime auto käima, auto käivitus ilusti.. lasin 10-15 minutit autol käia, sõitsin korra, jätsin auto seisma ja starter tegi jälle ainult pool tiiru ja kõik.
Mure on just selles, et kuidas aku 3 tunniga tühjaks sai?
või nüüd täna, kui auto käis.. ja kui tuled põlema lükkasin, siis genekale tuli koormus järele, mootoripöörded langesid.
Kas on võimalik et aku riknes 3 tunni jooksul?
või on viga kuskil genekas peidus?
või kuskil eelmise aku poolt tekitatud kahju kaablites? et oksiid kuskil massijuhtme kinnituses vms?
Mõistus on otsas juba

 
				
 sügavtalvel kui -34c kraadi külma oli sai aku ikka nii surmaks ära käiatud või noh ta oligi pool tühi juba ja aku oli nii tühi, et süüde tuld ega midagi taha ei võtnud.  sai siis mootor puhuriga soojaks aetud ja ainult hetkeks krokotillid külge pandud ja masin käis. aga sellegipoolest et aku oli viimse nurgani tühi.
  sügavtalvel kui -34c kraadi külma oli sai aku ikka nii surmaks ära käiatud või noh ta oligi pool tühi juba ja aku oli nii tühi, et süüde tuld ega midagi taha ei võtnud.  sai siis mootor puhuriga soojaks aetud ja ainult hetkeks krokotillid külge pandud ja masin käis. aga sellegipoolest et aku oli viimse nurgani tühi.
