E39 konditsioneer
E39 konditsioneer
lasin kondi ära täita, lekkeid ei tuvastatud, kuid tööle läheb ainult siis kui ergutusele otse juhtmesse voolu anda.
rõhuandurile saab läbi diagnosti käsu anda et kõik ok? või tuleb see ära vahetada?
rõhuandurile saab läbi diagnosti käsu anda et kõik ok? või tuleb see ära vahetada?
Re: E39 konditsioneer
diagnostiga peaks selle vägisi käima saama panna küll...
Re: E39 konditsioneer
mai hakka uut teemat tegema. Eelmien suvi täideti ära mu autol süsteem ja kõik toimis nagu peab. Nüüd,aga kliima vent tööle ei hakka ja mingi aeg lülitab ise siis kliima välja. ( tuli salongis jääb põlema,aga pumpa ei vea kaasa) . Proovisin eraldi +12 anda vendile, töötas. autopoolsest pistikust tuli vool ka kenasti peale. Et kas on siis teda juhtivad andurid/ajud ära surnud?Kust alustada? Isegi nii proovisin,et panin kliima taha. kui pump ise tagant ära läks siis ca 10s lasin vendil puhuda ja võttis kohe ise kliima puma järgi.
Re: E39 konditsioneer
Kui see vent sul ka Arvutiga käivitades tööle ei hakka, siis on järelikult vendi viga ikkagi.
Re: E39 konditsioneer
Täpselt sama probleem, et eelmine aasta vent tõõtas ja nüüd see aasta ei tõõta. vaatasin vendi üle ja puhastasin kõik klemmid ja asjad ära aga ikka tõõle ei lähe. kui otse vool peale lasta siis tõõtabRobska kirjutas:mai hakka uut teemat tegema. Eelmien suvi täideti ära mu autol süsteem ja kõik toimis nagu peab. Nüüd,aga kliima vent tööle ei hakka ja mingi aeg lülitab ise siis kliima välja. ( tuli salongis jääb põlema,aga pumpa ei vea kaasa) . Proovisin eraldi +12 anda vendile, töötas. autopoolsest pistikust tuli vool ka kenasti peale. Et kas on siis teda juhtivad andurid/ajud ära surnud?Kust alustada? Isegi nii proovisin,et panin kliima taha. kui pump ise tagant ära läks siis ca 10s lasin vendil puhuda ja võttis kohe ise kliima puma järgi.

ei viitsind pikalt jamada ja võtsin garaasist ühe lüliti ja panin selle salongi. siis võtsin ventika juhtmed ja vedasin lülitisse ja voolu võtsin kondipumba juhtmest, et kui kondipump taga on siis on seal vool ka sees ja siis saan ka ventikat taha lükata.
põhimõtte on selles, et kui sõidan linnas ja seisan kuskil siis lükkan ventika taha ja kui sõidan maanteel siis lükkan tagant ära.
muidu oleks pannud otse juhtmed niimoodi, et kui kondipumba taha lükkan siis tõõtab vent koguaeg aga sellepärast nii ei pannud, sest muidu hakkas see vent juba takistuseks muutuma maanteel kiiresti sõites.
vähemalt sain probleemi lahentatud ja asi toimib.

Re: E39 konditsioneer
tegelt võiksid ikka selle asja korda teha, ilmselt nendes takitsuste viga, mis seal ventika raami küljes on? või sul äkki ventika seest juba ventika juhtimine? see pole päris hea kui lased ventikal täie lauluga laulda, ventikas võib kotti minna!BMW 525 kirjutas:Täpselt sama probleem, et eelmine aasta vent tõõtas ja nüüd see aasta ei tõõta. vaatasin vendi üle ja puhastasin kõik klemmid ja asjad ära aga ikka tõõle ei lähe. kui otse vool peale lasta siis tõõtabRobska kirjutas:mai hakka uut teemat tegema. Eelmien suvi täideti ära mu autol süsteem ja kõik toimis nagu peab. Nüüd,aga kliima vent tööle ei hakka ja mingi aeg lülitab ise siis kliima välja. ( tuli salongis jääb põlema,aga pumpa ei vea kaasa) . Proovisin eraldi +12 anda vendile, töötas. autopoolsest pistikust tuli vool ka kenasti peale. Et kas on siis teda juhtivad andurid/ajud ära surnud?Kust alustada? Isegi nii proovisin,et panin kliima taha. kui pump ise tagant ära läks siis ca 10s lasin vendil puhuda ja võttis kohe ise kliima puma järgi..
ei viitsind pikalt jamada ja võtsin garaasist ühe lüliti ja panin selle salongi. siis võtsin ventika juhtmed ja vedasin lülitisse ja voolu võtsin kondipumba juhtmest, et kui kondipump taga on siis on seal vool ka sees ja siis saan ka ventikat taha lükata.
põhimõtte on selles, et kui sõidan linnas ja seisan kuskil siis lükkan ventika taha ja kui sõidan maanteel siis lükkan tagant ära.
muidu oleks pannud otse juhtmed niimoodi, et kui kondipumba taha lükkan siis tõõtab vent koguaeg aga sellepärast nii ei pannud, sest muidu hakkas see vent juba takistuseks muutuma maanteel kiiresti sõites.
vähemalt sain probleemi lahentatud ja asi toimib.
Re: E39 konditsioneer
läheb siis läheb, vähemalt jääb kondisüsteem alles
aga kus kohas need asjad on mida üle vaadata , et mis seda ventikat üldse tõõle peab panema.
ventikas on 2 juhtmega

aga kus kohas need asjad on mida üle vaadata , et mis seda ventikat üldse tõõle peab panema.
ventikas on 2 juhtmega
Re: E39 konditsioneer
siis peaks pisitk neljaga olema...keskel on ventika raami peal siuksed ritküliku kujulised asjad, ilmselt neis viga! ise ostin yhe ventika, millel samamoodi ei töötanud ja sunniga töötas, siis võtsin oma venitka raami külest need jublakad ja asi toimib nii nagu vaja! kui väga kuum on, siis alles laulab, muidu aga ei kuulegi, et ventikas taga oleks!
Re: E39 konditsioneer
sorry ma unustasin margi kirjutada. tegemist on e34 -ga. pistik on samuti 2 klemmilne üks läheb kerre ja teine tuleb kuskilt mis ongi voolujuhe. ja siis ventikal on samuti 2 juhet üks pluss teine miinus. ventikal pole raamiküljes ega kuskilt mingeid asju 

Re: E39 konditsioneer
Juhul kui nendes takististes viga( neid sai vist oomipoest ka pmt - mäletan,et kunagi keegi vahetas neid) , kas seda näitab ka diagnost ?maarekl kirjutas:siis peaks pisitk neljaga olema...keskel on ventika raami peal siuksed ritküliku kujulised asjad, ilmselt neis viga! ise ostin yhe ventika, millel samamoodi ei töötanud ja sunniga töötas, siis võtsin oma venitka raami külest need jublakad ja asi toimib nii nagu vaja! kui väga kuum on, siis alles laulab, muidu aga ei kuulegi, et ventikas taga oleks!

Et teda arvutiga käivitada, selleks juba gt1 vaja? Plaan oli lähiajal Ennu juurde minna küll,aga maitea kas tal piisav kama olemas selleks.TimoA kirjutas:Kui see vent sul ka Arvutiga käivitades tööle ei hakka, siis on järelikult vendi viga ikkagi.
edit: Nii palju kui vanadest teemadest lugesin, siis vist võib loota,et see/need takististid läbi seal.
Originaal vist 0,2oom ja 80w. kas siuke erinevus võib jääda?ansa kirjutas: Kui on läbi koormustakisti (mitte reostaat, reostaat on muudetava takistusega takisti:potentsiomeeter suure voimsusega, olge ikka profid terminites), siis analoogi saab osta TEVALOst 0,47 Oomi 100watti-199eek. Originaal on 0.5 Oomi ja 85 watti, kuid tunduvalt kallim.
Kui vendikas on koos, koormus peab olema 20-21 Ampri ringis. Edu.
Re: E39 konditsioneer
Robska kirjutas:Juhul kui nendes takististes viga( neid sai vist oomipoest ka pmt - mäletan,et kunagi keegi vahetas neid) , kas seda näitab ka diagnost ?maarekl kirjutas:siis peaks pisitk neljaga olema...keskel on ventika raami peal siuksed ritküliku kujulised asjad, ilmselt neis viga! ise ostin yhe ventika, millel samamoodi ei töötanud ja sunniga töötas, siis võtsin oma venitka raami külest need jublakad ja asi toimib nii nagu vaja! kui väga kuum on, siis alles laulab, muidu aga ei kuulegi, et ventikas taga oleks!
Eip. aga suure tõenäosusega on takistid, kui niisama voolu peale lastes läheb käima.
Et teda arvutiga käivitada, selleks juba gt1 vaja? Plaan oli lähiajal Ennu juurde minna küll,aga maitea kas tal piisav kama olemas selleks.TimoA kirjutas:Kui see vent sul ka Arvutiga käivitades tööle ei hakka, siis on järelikult vendi viga ikkagi.
Ma ei ole kindel, võibolla sai isegi Inpaga seda käivitada. Tuli meelde, et on küll väimalus isegi inpaga teha seda.
edit: Nii palju kui vanadest teemadest lugesin, siis vist võib loota,et see/need takististid läbi seal.Originaal vist 0,2oom ja 80w. kas siuke erinevus võib jääda?ansa kirjutas: Kui on läbi koormustakisti (mitte reostaat, reostaat on muudetava takistusega takisti:potentsiomeeter suure voimsusega, olge ikka profid terminites), siis analoogi saab osta TEVALOst 0,47 Oomi 100watti-199eek. Originaal on 0.5 Oomi ja 85 watti, kuid tunduvalt kallim.
Kui vendikas on koos, koormus peab olema 20-21 Ampri ringis. Edu.
Re: E39 konditsioneer
No siis pole midagi oodata. tleb tevalost või oomipoest ära tuua need ja külge panna. Takisteid seal üks või mitu?
edit: hommikul ähmiga olin väga valesti kirjutand. palju see originaal on siis kas 0,2oomi ja 80w või 0,5oomi ja 85w?
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/704504
edit: hommikul ähmiga olin väga valesti kirjutand. palju see originaal on siis kas 0,2oomi ja 80w või 0,5oomi ja 85w?
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/704504
Re: E39 konditsioneer
Mul isegi tuli külma, kuid eest vent käima ei läinud. Sai ära käidud diagnostis, ei läinud ka arvutiga käime, samas eelmine aasta töötas ideaalselt :/
Mis siis ikka homme läheb vahetusse .. 356€ vist maksis ..
Mis siis ikka homme läheb vahetusse .. 356€ vist maksis ..
Re: E39 konditsioneer
Päris ränk. Arvutiga sundida käivituda tal teeb vist sama välja kui otse voolu peale anda?
Deem, kust ma saaks teada siis , mis takistid sinna sobivad ja mitu neid on. Netist lugedes tundub,et 1 aga kui eile uurisin korra toda värki seal siis tundus hulgim olema neid.
Deem, kust ma saaks teada siis , mis takistid sinna sobivad ja mitu neid on. Netist lugedes tundub,et 1 aga kui eile uurisin korra toda värki seal siis tundus hulgim olema neid.
Re: E39 konditsioneer
takistitega variant vist odavam jah, mul mingi debiilse ajuga variant ..Robska kirjutas:Päris ränk. Arvutiga sundida käivituda tal teeb vist sama välja kui otse voolu peale anda?
Deem, kust ma saaks teada siis , mis takistid sinna sobivad ja mitu neid on. Netist lugedes tundub,et 1 aga kui eile uurisin korra toda värki seal siis tundus hulgim olema neid.
Re: E39 konditsioneer
probleem püsib. Vahetasin mõlemad takistid ära( kumbki takistust ei näitand). 0,5 oomi asemele sai 0,47 ja 0,2 asemele 0,22. 100w mõlemad. Erinevused väiksed, et ei tohiks probleemi olla. Panin prooviks kokku ja ohh jummel lõi 0,22 oomise takisti tossuga lõhki küljepealt. kui ventikat keerutada, siis vastupidi töötab kergelt, aga õigetpidi käiks nagu raskelt. samas kui otse vool peale lasta siis toimib. Mida nüüd ette võtta, või proovida?
Re: E39 konditsioneer
Kui raskelt käib siis on mootor katki, magnetid on lahti tulnud.Robska kirjutas:probleem püsib. Vahetasin mõlemad takistid ära( kumbki takistust ei näitand). 0,5 oomi asemele sai 0,47 ja 0,2 asemele 0,22. 100w mõlemad. Erinevused väiksed, et ei tohiks probleemi olla. Panin prooviks kokku ja ohh jummel lõi 0,22 oomise takisti tossuga lõhki küljepealt. kui ventikat keerutada, siis vastupidi töötab kergelt, aga õigetpidi käiks nagu raskelt. samas kui otse vool peale lasta siis toimib. Mida nüüd ette võtta, või proovida?
Re: E39 konditsioneer
Tere,
milles võib probleem olla, kui tühikäigul kliima sisse lülitada aga külma ei tule ja ei hakkagi tulema ennem,
kui auto korra pöördesse ajada või siis sõitma hakata. Eelmine suvi sai UMis täidetud ja juba siis oli sama jama. Pumba juurest on kosta ka kräginat, kas see tähendab, et viga võib seal olla???
Autoks 96a 528
milles võib probleem olla, kui tühikäigul kliima sisse lülitada aga külma ei tule ja ei hakkagi tulema ennem,
kui auto korra pöördesse ajada või siis sõitma hakata. Eelmine suvi sai UMis täidetud ja juba siis oli sama jama. Pumba juurest on kosta ka kräginat, kas see tähendab, et viga võib seal olla???
Autoks 96a 528
Re: E39 konditsioneer
aga see ei loe,et teisipidi kergemini liigub?Ühesõnaga, siis vaga laul või võib üritada lasta kellelgi opereerida seda?Jan320 kirjutas:Kui raskelt käib siis on mootor katki, magnetid on lahti tulnud.Robska kirjutas:probleem püsib. Vahetasin mõlemad takistid ära( kumbki takistust ei näitand). 0,5 oomi asemele sai 0,47 ja 0,2 asemele 0,22. 100w mõlemad. Erinevused väiksed, et ei tohiks probleemi olla. Panin prooviks kokku ja ohh jummel lõi 0,22 oomise takisti tossuga lõhki küljepealt. kui ventikat keerutada, siis vastupidi töötab kergelt, aga õigetpidi käiks nagu raskelt. samas kui otse vool peale lasta siis toimib. Mida nüüd ette võtta, või proovida?
Re: E39 konditsioneer
Mis see loeb ,et teistpidi liigub, vent peab õigetpidi põõrlema.Robska kirjutas:aga see ei loe,et teisipidi kergemini liigub?Ühesõnaga, siis vaga laul või võib üritada lasta kellelgi opereerida seda?Jan320 kirjutas:Kui raskelt käib siis on mootor katki, magnetid on lahti tulnud.Robska kirjutas:probleem püsib. Vahetasin mõlemad takistid ära( kumbki takistust ei näitand). 0,5 oomi asemele sai 0,47 ja 0,2 asemele 0,22. 100w mõlemad. Erinevused väiksed, et ei tohiks probleemi olla. Panin prooviks kokku ja ohh jummel lõi 0,22 oomise takisti tossuga lõhki küljepealt. kui ventikat keerutada, siis vastupidi töötab kergelt, aga õigetpidi käiks nagu raskelt. samas kui otse vool peale lasta siis toimib. Mida nüüd ette võtta, või proovida?
- taff911
- Huviline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 13.12.2005 18:42 09
- Peamine sõiduk: BMW X5 F15 40D 2015
- Asukoht: Viimsi
Re: E39 konditsioneer
Mul ka sama teema, oskab keegi kommenteerida?ahto85 kirjutas:Tere,
milles võib probleem olla, kui tühikäigul kliima sisse lülitada aga külma ei tule ja ei hakkagi tulema ennem,
kui auto korra pöördesse ajada või siis sõitma hakata. Eelmine suvi sai UMis täidetud ja juba siis oli sama jama. Pumba juurest on kosta ka kräginat, kas see tähendab, et viga võib seal olla???
Autoks 96a 528
Re: E39 konditsioneer
Ei saa mina ka aru sellest e39 kliimaventikast. Möödunud suvel sai kasutatud(vahetatud takistitega) vent peale. Paar nädalat toimis nii nagu peab, et siis 3 kiirust. Peale seda jäi alles ainult 3 kiirus. Ok suvi sai läbi ja probleem ei vaevanud enam pead. Sellel aastal kui esimest korda kliimat panin siis kohe tõmbas
ventika käima. Nii kui nuppu vajutasin tõmbas ventika kohe
rahulike pööretega taha. Ja nagu neetud, nii kui 30 kraadi kuuma, ventikas vait. Paneb ainult kõige kiiremaid pöördeid. Ulub mingi 20-25 sekundit ,mingi aeg vaikus ja siis jälle ulub täispööretel. Ja nii koguaeg. Madalamad pöörded kadusid, kui käisin süsteemi täitmas.


4x6=1x nädalas
Re: E39 konditsioneer
kust neid takisteid saab ning palju maksab selle maha kärsatamise rõõm 

Re: E39 konditsioneer
Takisteid leiad nii tevalost kui ka oomipoest. Tevalost tellides tulid 25 euri. Võid ka esindusest võtta, ca 50 euri olid, vist.
edit: arvan,et kui vent liigub vabalt siis mahapõletamis rõõm jääb ära. Enda oma käis kuidagi kahtlaselt e. raskelt ,aga arvasin,et ikkagi aint takistite viga, kuna otse vool peale lastes töötas. Aga kui nüüd vendi maha võtsin, siis ega käe vahel teda väga ei keerand ja vahepeal kiilus täitsa kinni. Läheb teine vent peale, mis seal ikka.
edit: arvan,et kui vent liigub vabalt siis mahapõletamis rõõm jääb ära. Enda oma käis kuidagi kahtlaselt e. raskelt ,aga arvasin,et ikkagi aint takistite viga, kuna otse vool peale lastes töötas. Aga kui nüüd vendi maha võtsin, siis ega käe vahel teda väga ei keerand ja vahepeal kiilus täitsa kinni. Läheb teine vent peale, mis seal ikka.
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E39 konditsioneer
Proovisin ka siin 30nese kuuma ja veel päikese käes, kohapeal käiates kliimavendi korrasolekut ja oh imet kohapeal mõni minut töötades juba sooja mootoriga hakkas temp. elu kiirelt punase peale minema, ei tulnud kusagilt see vent järgi. Nupust pump välja ja mootor norm. temp peal jälle paari minutiga. Ventikat ise ringi ajades võtab nagu kinni järsult mingi vahe tagant, et siis uus vent ainult abiks jah? 

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55
- siim .j
- Huviline
- Postitusi: 1849
- Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
- Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
- Asukoht: Pärnu/Tallinn
Re: E39 konditsioneer
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/auxfan/auxfan.htm
Siin head tipsid, kuidas lihtsalt koduste vahenditega kontrollida ventilaatori seisukorda ja ideaalis vent. uuesti tööle saada.
Siin head tipsid, kuidas lihtsalt koduste vahenditega kontrollida ventilaatori seisukorda ja ideaalis vent. uuesti tööle saada.

Die Freude am Fahren liefert nur der "i" - N55