Küsimus tagadiffri kohta
Küsimus tagadiffri kohta
Tere,
Kuidas tuvastada mis diffriga tegemist on? Diffri küljes on väike metall plaat numbritega aga need niivõrd kulunud, et ei suuda välja lugeda.Välja suutsin lugeda ainult niipalju, et algab S-ga ja lõppeb numbritega 3492.
Kuidas tuvastada mis diffriga tegemist on? Diffri küljes on väike metall plaat numbritega aga need niivõrd kulunud, et ei suuda välja lugeda.Välja suutsin lugeda ainult niipalju, et algab S-ga ja lõppeb numbritega 3492.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Trükid masina VIN`i mõnesse RealOEM`i taolisse programmi,kust saad koostu varuosakoodi ja vajadusel kaevad selle abil netis edasi
.

52 72 989
Re: Küsimus tagadiffri kohta
pärineb e28 528 alt. Auto mitmest erinevast sõidukist kokku pandud ja seepärast ei ole mõtet mul erinevatest kataloogidest vin koodi järgi uurida. RealOEM ei pakkunud üldse LSD diffrit selle autole.
Uurin asja lihtsalt seepärast, et differ müüki panna.
Uurin asja lihtsalt seepärast, et differ müüki panna.
- metaltom00
- Huviline
- Postitusi: 1836
- Liitunud: 08.12.2008 20:49 40
- Peamine sõiduk: Allroad
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Küsimus tagadiffri kohta
kui on alt ära siis võta pooltelje ots küljest ja kui näed et kaks pulka ristuvad siis lsd kui 1 siis lahtineNetsppes kirjutas:pärineb e28 528 alt. Auto mitmest erinevast sõidukist kokku pandud ja seepärast ei ole mõtet mul erinevatest kataloogidest vin koodi järgi uurida. RealOEM ei pakkunud üldse LSD diffrit selle autole.
Uurin asja lihtsalt seepärast, et differ müüki panna.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Tänud!
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Peaks tulema jah. Kuidas ülekande arvu veel kontrollida? Pooltelg teeb ühe täispöörde kui keerata kardaani peaaegu 3 ja pool tiiru. Selle järgi oleks 3.46 suht reaalne.
Kui palju selline differ üldse väärt on? Panin praegu 4000-ga müüki. Enda masinale alla tagasi ei pane. Sõidaks nagu kitsega mööda libedat jääd.
Kui palju selline differ üldse väärt on? Panin praegu 4000-ga müüki. Enda masinale alla tagasi ei pane. Sõidaks nagu kitsega mööda libedat jääd.
Re: Küsimus tagadiffri kohta

Re: Küsimus tagadiffri kohta
Mina olen ostnud 50 eekuga ka
.
Aasta tagasi 3000-3500 oli normaalne hind, millega mina mitu tk müüsin.
Praegu vast umbes 2000-2500 eek on nõus vaesed inimesed maksma.
1. Oleneb suuresti, kui kiirelt lahti tahad saada.
4000 eek juures kahtlen. Selle raha eest tahetakse juba saada heas korras diffrit, mille seisukord kontrollitud.
2. Kui suur on ostjate ring, kes selle ülekandega ja korpusega diffrit osta soovivad?
Antud juhul sa ju ainult oletad, et see on LSD?
Neid lipikuid on kõige lihtsam vahetada.
Mina vaataks enne sisse, kui müügiks läheb. Igasuguseid aretusi saab keevituse abil leiutada.

Aasta tagasi 3000-3500 oli normaalne hind, millega mina mitu tk müüsin.
Praegu vast umbes 2000-2500 eek on nõus vaesed inimesed maksma.
1. Oleneb suuresti, kui kiirelt lahti tahad saada.
4000 eek juures kahtlen. Selle raha eest tahetakse juba saada heas korras diffrit, mille seisukord kontrollitud.
2. Kui suur on ostjate ring, kes selle ülekandega ja korpusega diffrit osta soovivad?
Antud juhul sa ju ainult oletad, et see on LSD?
Neid lipikuid on kõige lihtsam vahetada.
Mina vaataks enne sisse, kui müügiks läheb. Igasuguseid aretusi saab keevituse abil leiutada.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
- metaltom00
- Huviline
- Postitusi: 1836
- Liitunud: 08.12.2008 20:49 40
- Peamine sõiduk: Allroad
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Küsimus tagadiffri kohta
mina näiteks ei ostagi ennem kui ma olen diffri seibideks võtnud ja seisukorra ära näinudMeelis kirjutas:Mina olen ostnud 50 eekuga ka.
Aasta tagasi 3000-3500 oli normaalne hind, millega mina mitu tk müüsin.
Praegu vast umbes 2000-2500 eek on nõus vaesed inimesed maksma.
1. Oleneb suuresti, kui kiirelt lahti tahad saada.
4000 eek juures kahtlen. Selle raha eest tahetakse juba saada heas korras diffrit, mille seisukord kontrollitud.
2. Kui suur on ostjate ring, kes selle ülekandega ja korpusega diffrit osta soovivad?
Antud juhul sa ju ainult oletad, et see on LSD?
Neid lipikuid on kõige lihtsam vahetada.
Mina vaataks enne sisse, kui müügiks läheb. Igasuguseid aretusi saab keevituse abil leiutada.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Ma võin osta seda plekitükki vaadates ja diffrit katsudes. Aga ka pakun 500 eek. Kui tagakaan korralik.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Meelis kirjutas:Mina olen ostnud 50 eekuga ka.
Aasta tagasi 3000-3500 oli normaalne hind, millega mina mitu tk müüsin.
Praegu vast umbes 2000-2500 eek on nõus vaesed inimesed maksma.
1. Oleneb suuresti, kui kiirelt lahti tahad saada.
4000 eek juures kahtlen. Selle raha eest tahetakse juba saada heas korras diffrit, mille seisukord kontrollitud.
2. Kui suur on ostjate ring, kes selle ülekandega ja korpusega diffrit osta soovivad?
Antud juhul sa ju ainult oletad, et see on LSD?
Neid lipikuid on kõige lihtsam vahetada.
Mina vaataks enne sisse, kui müügiks läheb. Igasuguseid aretusi saab keevituse abil leiutada.
Ei oleta ma siin midagi. Olen sisse vaadanud ja mingi isearetusega selle diffri puhul tegemist pole. Mind ennast huvitas ainult konkreetne jõuülekanne.
Eeldades, et tegemist siiski on originaal diffriga, siis peaks jõuülekanne olema 3.46.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Siin selline teema just üleval ja uuriks isegi diffri kohta targemate käest.
Plaanin tagadiffri ära vahetada ,hakkab 100km/h -130km/h vahemikus ühtlasel kiirusel undama ja ka linnas sõites 50km/h -55km/h on kosta undamist.Huvitav on see et teistel kiirustel seda undamist ei ole.
Tegemist : E46 330d 135kw 2000a.sedaan. man.kast .reduktor 2.81
Saada oleks: E46 330dx 135kw 2002a. universaal. aut.kast reduktor 2.93
Kas nendel on suur erinevus ,ma mõtlen ülekannetes just ja kas jääb suur erinevus .Oskab keegi nõu anda selle kohta.Või saaks teha minu 2.81 diffri korda Ette tänaes Jaanus.
Plaanin tagadiffri ära vahetada ,hakkab 100km/h -130km/h vahemikus ühtlasel kiirusel undama ja ka linnas sõites 50km/h -55km/h on kosta undamist.Huvitav on see et teistel kiirustel seda undamist ei ole.
Tegemist : E46 330d 135kw 2000a.sedaan. man.kast .reduktor 2.81
Saada oleks: E46 330dx 135kw 2002a. universaal. aut.kast reduktor 2.93
Kas nendel on suur erinevus ,ma mõtlen ülekannetes just ja kas jääb suur erinevus .Oskab keegi nõu anda selle kohta.Või saaks teha minu 2.81 diffri korda Ette tänaes Jaanus.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
erinevus on märkamatu sinu jaoks, kui just spetsiaalselt otsima ei hakka seda. natuke tuleb autole jõudu juurde (minimaalselt, dont get your hopes up
) ja õige vähekene muutuvad sõites pöörded suuremaks, aga see vahe on maanteel võibolla sada pööret umbes.
vaheta, kui oled veenudunud, et teine differ on paremas korras kui sinu oma. kui on, siis soovitaks vahetada kindlasti diffri terves tükis, mitte nii et kombineerid oma diffri kesta teise sisuga vms.

vaheta, kui oled veenudunud, et teine differ on paremas korras kui sinu oma. kui on, siis soovitaks vahetada kindlasti diffri terves tükis, mitte nii et kombineerid oma diffri kesta teise sisuga vms.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
fiziks kirjutas:erinevus on märkamatu sinu jaoks, kui just spetsiaalselt otsima ei hakka seda. natuke tuleb autole jõudu juurde (minimaalselt, dont get your hopes up) ja õige vähekene muutuvad sõites pöörded suuremaks, aga see vahe on maanteel võibolla sada pööret umbes.
vaheta, kui oled veenudunud, et teine differ on paremas korras kui sinu oma. kui on, siis soovitaks vahetada kindlasti diffri terves tükis, mitte nii et kombineerid oma diffri kesta teise sisuga vms.
Suured tänud ,aga ma suurema osa sõidangi maantel ja põõretega tõuseb ka küttekulu ?
Järelikult ka lõppkiirus on väiksem.
Või kas ei ole see nii?
Kas hakkab ka kiirust valesti näitama?
Ette tänades.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
no teoreetiliselt tõuseb jah...kuid ma arvan, et see erinevus on nii väike, et ei pane ilmselt eriti tähele. vast mingi 0.2l sajale tõuseb kulu maanteel.
lõppkiirus ma usun, et on pigem suurem, reaalne saavutatav lõppkiirus siis. aga kui tihti sa seda lõppkiirust püüad?
kiiruse näitemisele see ei mõjuta mitte kuidagi, kuna kiiruse andur on ikkagi nö. tagavõlli peal, mitte ei sõltu mootori pööretest.
lõppkiirus ma usun, et on pigem suurem, reaalne saavutatav lõppkiirus siis. aga kui tihti sa seda lõppkiirust püüad?

kiiruse näitemisele see ei mõjuta mitte kuidagi, kuna kiiruse andur on ikkagi nö. tagavõlli peal, mitte ei sõltu mootori pööretest.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
2,93 on 2,81 suhtes 4,27% suurem arv. Mootori pöörded hakkavad olema selle võrra suuremad.jkj kirjutas:Suured tänud ,aga ma suurema osa sõidangi maantel ja põõretega tõuseb ka küttekulu ?
Järelikult ka lõppkiirus on väiksem.
Või kas ei ole see nii?
Kas hakkab ka kiirust valesti näitama?
Ette tänades.
Kütusekulu võib mõnevõrra suureneda (ilmselt väheolulisel määral), kuid kindlalt väitmiseks on vaja teada mootori erikulukarakteristikut.
Eeldusel, et algse ülekandega saavutas auto lõppkiiruse mootori nimipööretel, siis uuega jääb lõppkiirus 4,27% väiksemaks.
Minu teada on BMW kiiruseandur nii paigaldatud, et peaülekandearvu muutmine näitu ei mõjuta.
Sõidurõõm
Re: Küsimus tagadiffri kohta
reeglina aga bmw'd (ma arvan, et suurem osa tavaautosid) ei saavuta lõppkiirust nimipööretel. tegelikult oleks seda juba tehniliselt väga keerukas isegi niimoodi täpselt paika sättida tehase poolt. siis peaksid lõppkiiruse saavutamisel väga täpselt tingimustega olema antud tuule suund ja kiirus, rehvide laius ja kõrgus, õhutemp ja niiskus ja võibolla veel miskit nipet näpet. auto tavaliselt ei jõua lõpuni lükata viimase käiguga.
kütusekulu suurenemine maanteel on võrdlemisi garanteeritud, vastasel juhul oleks tehas väga suure tõenäosusega juba paigaldanud autole aeglasema ülekandega diffrit, kuna müras on erinevus ikka üsna olematu. keskmine kulu võib siiski muutuda nii vähe, et seda ei pane tõesti absoluutselt tähele. võibolla aga hoopis avastad, et saad linnavahel sõita pärast suurema käiguga ja väiksema kuluga
kütusekulu suurenemine maanteel on võrdlemisi garanteeritud, vastasel juhul oleks tehas väga suure tõenäosusega juba paigaldanud autole aeglasema ülekandega diffrit, kuna müras on erinevus ikka üsna olematu. keskmine kulu võib siiski muutuda nii vähe, et seda ei pane tõesti absoluutselt tähele. võibolla aga hoopis avastad, et saad linnavahel sõita pärast suurema käiguga ja väiksema kuluga

Re: Küsimus tagadiffri kohta
Veelkord suured suured tänud teile.Sain suht hea ülevaate ja ega see lõppkiirus polegi nii tähtis ,põhiline on ikka küttekulu ja tundub küll teise tiffriga väike tõus ainult olema.
Vaatan siis selle diffri lähi ajal ka üle . Ette tänades .Jaanus. Eks annan ka teada kui sai kaubaks läks.
Vaatan siis selle diffri lähi ajal ka üle . Ette tänades .Jaanus. Eks annan ka teada kui sai kaubaks läks.
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Teoretiseerides, lõpmatult pika aja jooksul.fiziks kirjutas:reeglina aga bmw'd (ma arvan, et suurem osa tavaautosid) ei saavuta lõppkiirust nimipööretel. tegelikult oleks seda juba tehniliselt väga keerukas isegi niimoodi täpselt paika sättida tehase poolt. siis peaksid lõppkiiruse saavutamisel väga täpselt tingimustega olema antud tuule suund ja kiirus, rehvide laius ja kõrgus, õhutemp ja niiskus ja võibolla veel miskit nipet näpet. auto tavaliselt ei jõua lõpuni lükata viimase käiguga.
Reeglina on BMWd tippkiiruse saavutanud viimase käiguga nimipööretel. Kaasaajal >5 käikude arvu ja automaatkasti ning võimsama mootori korral on kõrgeim käik ökoeesmärgiga.
Sõidurõõm
Re: Küsimus tagadiffri kohta
misasi juhtub lõpmatult pika aja jooksul? lõpmatult pikk aeg ehk vahemaa kiirendamiseks arvab arvutusest välja ainult kiirendamisele kuluvad "lisahobujõud", kuid tuuletakistust tuleb ikkagi ületada.
tuuletakistus vs. hobujõud konkreetsel pöördel ja auto kiirus selle pöörde juures viimase käiguga - see on see, mis määrab kuhumaani asi läheb.
võimsamad bmw'd vast lähevad lõpuni, kuid väiksema mootoriga mudelid vaevalt küll, et suudavad suruda. ega siis ei panda alati niipalju aeglasemat lõppülekannet ka. viimane käik jääb ikka selline, mille teoreetiline tipp enne piirajat on a'la 230-250. kui sul mootoril on aga ütleme kuskil 150hp siis on ebareaalne suruda üle 210. muidugi igasugu taganttuuled ja allamäge trikid kohe muudavad seda, aga no sellest pole mõtet rääkida.
valemeid: http://evaosd.fartoomuch.info/library/ballpark.htm
tuuletakistus vs. hobujõud konkreetsel pöördel ja auto kiirus selle pöörde juures viimase käiguga - see on see, mis määrab kuhumaani asi läheb.
võimsamad bmw'd vast lähevad lõpuni, kuid väiksema mootoriga mudelid vaevalt küll, et suudavad suruda. ega siis ei panda alati niipalju aeglasemat lõppülekannet ka. viimane käik jääb ikka selline, mille teoreetiline tipp enne piirajat on a'la 230-250. kui sul mootoril on aga ütleme kuskil 150hp siis on ebareaalne suruda üle 210. muidugi igasugu taganttuuled ja allamäge trikid kohe muudavad seda, aga no sellest pole mõtet rääkida.
valemeid: http://evaosd.fartoomuch.info/library/ballpark.htm
Re: Küsimus tagadiffri kohta
jah Kuno, ja nüüd võid omale privasõnumi saata, et peaksid selle sobimatu postituse ära kustutama sest kes see mõistlik mees ikka teist avalikus foorumis pedeks nimetab
sul on mingit konkreetset vastuargumenti pakkuda minu "autopede" jutule? või tahad seal mingeid parandusi teha?

sul on mingit konkreetset vastuargumenti pakkuda minu "autopede" jutule? või tahad seal mingeid parandusi teha?
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Vabandust OT pärast, aga ei saa mainimata jätta 

Ei ole ebareaalne. 320d 110kw läks viiendaga piirajani ja ilma taganttuuleta. Ilmselt olid tingimused head(sile tee, vastutuule puudumine jne.), kuid siiski läks.kui sul mootoril on aga ütleme kuskil 150hp siis on ebareaalne suruda üle 210
E39 530i, E61 530d
Re: Küsimus tagadiffri kohta
ma mõtlen ikka reaalset kiirust, mitte seda numbrit, mida sul spido näitab
mingid madala rehviga mehed võivad oma autodest spido järgi muidugi igasuguseid ägedaid numbreid näha. ega see ei pruugi sellepärast veel tõele vastata. pealegi, kui spido valetab juba 100kmh juures päris tublisti tavaliselt (ka õige või väga lähedase rehvimõõduga) siis vaevalt ta 200+ juures nüüd automaagiliselt paika loksub. või mõõtsid gps'ga?
aga mis see piirajani üldse tähendas siis. piirajasse ta võis ju minna, aga mis lõppkiirus oli sel juhul?
kas sa valemitega tutvusid? kui sul just mingi "ime aerokitiga" masin ei ole siis CD ~0.32 puhul ei mängi ikka mitte mingi valemiga välja sellist asja, et 150hp'ga (mis on tavaliselt mitte üle 130-135hp rattas) suudad murda tuules kiiremini kui 210kmh. ainuüksi tuuletakistuse ületamiseks kulub siis kuskil 120hp. aga ega siis bemm ei ole selline auto, mis sul 200 juures rattad maast lahti tõstab

mingid madala rehviga mehed võivad oma autodest spido järgi muidugi igasuguseid ägedaid numbreid näha. ega see ei pruugi sellepärast veel tõele vastata. pealegi, kui spido valetab juba 100kmh juures päris tublisti tavaliselt (ka õige või väga lähedase rehvimõõduga) siis vaevalt ta 200+ juures nüüd automaagiliselt paika loksub. või mõõtsid gps'ga?
aga mis see piirajani üldse tähendas siis. piirajasse ta võis ju minna, aga mis lõppkiirus oli sel juhul?
kas sa valemitega tutvusid? kui sul just mingi "ime aerokitiga" masin ei ole siis CD ~0.32 puhul ei mängi ikka mitte mingi valemiga välja sellist asja, et 150hp'ga (mis on tavaliselt mitte üle 130-135hp rattas) suudad murda tuules kiiremini kui 210kmh. ainuüksi tuuletakistuse ületamiseks kulub siis kuskil 120hp. aga ega siis bemm ei ole selline auto, mis sul 200 juures rattad maast lahti tõstab

- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Asukoht: Hareid, Norra
Re: Küsimus tagadiffri kohta
Ma arvan, et 99% juhtudest räägitakse ikka sellest kiirusest mis spido näitab. Olen teadlik, et tavaliselt hakkab spido kiiruse tõustes rohkem valetama, kuid antud autol mäletan, et ka kiirusel 160 km/h näitas +5 võrreldes GPS'iga. Suurematel kiirustel ei ole GPS'iga võrrelnud.

Oma postitusega ei taha ma väita "mul on äge bemar, sõidab kiiremini kui teiste omad", vaid tahtsin lihtsalt oma kogemust üles märkida. Täiesti võimalik, et sellise kiiruse juures spidomeeter valetab nii hullusti ja tegelik kiirus on vaid 210 km/h.
Ma täpselt ei mäleta aga arvan, et 220-225 spido järgi, loomulikult suure "kogumisega" peale 200. Seda olen teinud korduvalt, seega mitte ühekordne katse. Seda siis sai katsetatud paar aastat tagasi, nüüd olen rahulik pereisa kes ei kihutaaga mis see piirajani üldse tähendas siis. piirajasse ta võis ju minna, aga mis lõppkiirus oli sel juhul?

Oma postitusega ei taha ma väita "mul on äge bemar, sõidab kiiremini kui teiste omad", vaid tahtsin lihtsalt oma kogemust üles märkida. Täiesti võimalik, et sellise kiiruse juures spidomeeter valetab nii hullusti ja tegelik kiirus on vaid 210 km/h.
Ei ole sinu lingitud materjalidega tutvunud ja tegemist on täiesti stock 320d'ga.kas sa valemitega tutvusid? kui sul just mingi "ime aerokitiga" masin ei ole siis CD ~0.32 puhul ei mängi ikka mitte mingi valemiga välja sellist asja, et 150hp'ga (mis on tavaliselt mitte üle 130-135hp rattas) suudad murda tuules kiiremini kui 210kmh. ainuüksi tuuletakistuse ületamiseks kulub siis kuskil 120hp. aga ega siis bemm ei ole selline auto, mis sul 200 juures rattad maast lahti tõstab
E39 530i, E61 530d
Re: Küsimus tagadiffri kohta
räägitakse...selle all mõtled siis mida? eks niisama jutud, et "palju läheb" kellelgi baseeruvad muidugi spido näidul, aga selles asi ongi, et spido näitu ei saa mitte just alati võtta kui tegelikku õiget kiirust. paned autole madala profiiliga rehvid alla, mis on originaalist väiksema läbimõõduga ja hakkab see spido näit seal lõpus ikka päris rämedalt suuremat numbrit näitama.
aga see selleks, ma usun täitsa, et sul võib masin spido järgi koguda 220 ja tegelikku kiirust umbes 210. kusjuures see ei ole üldse mingi eriti hull valetamine ju sellise kiiruse juures. suurem osa tänapäeva autosid on miski +5-7 ka 90 juures
eks see on muidugi sisse programmeeritud, aga mis vahet seal on...
ma tegelikult mingeid erilisi materjale ei esitanudki, lihtsalt paar üsna kergesti mõistetavat ja täielikult ära seletatud valemit, kuhu igaüks võib ise arvud sisse panna. täpset veeretakistust on muidugi kole raske välja arvestada, kuid mingi enamvähem realistliku staatilise numbri võib ise välja mõelda ja lisada
aga see selleks, ma usun täitsa, et sul võib masin spido järgi koguda 220 ja tegelikku kiirust umbes 210. kusjuures see ei ole üldse mingi eriti hull valetamine ju sellise kiiruse juures. suurem osa tänapäeva autosid on miski +5-7 ka 90 juures

ma tegelikult mingeid erilisi materjale ei esitanudki, lihtsalt paar üsna kergesti mõistetavat ja täielikult ära seletatud valemit, kuhu igaüks võib ise arvud sisse panna. täpset veeretakistust on muidugi kole raske välja arvestada, kuid mingi enamvähem realistliku staatilise numbri võib ise välja mõelda ja lisada
