
samas sellest lausest on küll raske aru saada: "Töö mis on vaja mõlemal juhul ära teha on jah sama aga see pole seotud tööga, mis mootor peab reaalselt ära tegema"
mootor teebki ju tööd, mida mõõdetakse tema väntvõllilt ja see on see töö, mis viib autot edasi. kui sa ise ütled, et tööd on vaja mõlemal juhul teha samapalju siis misasi see "reaalne" töö veel eraldi on?
ma saan aru, et efektiivsus sama töö tegemiseks (mida me mõõdame siis ikka sealtsamalt võllilt) võib olla väga erinev ja seeläbi kulub rohkem või vähem energiat, kuid efektiivne töö auto liigutamiseks on ju sama! mina kutsuks seda reaalseks tööks...
muidugi vähemefektiivne mootor teeb oma suurema energiakuluga veel lisaks tööd kliima soojendamiseks (hõõrdumised ja asjad, millest see väiksem eff. siis parasjagu tuleb).
 
				
 Ei tea, kui täpne ta mul muidugi on aga enamvähem peaks ikkagi olema. Edu!
 Ei tea, kui täpne ta mul muidugi on aga enamvähem peaks ikkagi olema. Edu! 

 aga samas 540'ga sõites ei mõtle ka just tihti ökotamise peale...
  aga samas 540'ga sõites ei mõtle ka just tihti ökotamise peale... ( 4,4 v8)
  ( 4,4 v8)
 samaas manual kasti otsas on kytte kulu 525ga yhte auku.
  samaas manual kasti otsas on kytte kulu 525ga yhte auku.

 mingi apsakas või olen mina millestki ilma jäänud?:D
 mingi apsakas või olen mina millestki ilma jäänud?:D