juhtpihusti

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
allar1
Huviline
Postitusi: 248
Liitunud: 17.01.2009 18:57 01
Asukoht: jõgevamaa

juhtpihusti

Postitus Postitas allar1 »

Mis vahe on juhtpihustitel kodiga KCA 21 S 91 ja KCA 21 S 76, muud vahet nagu ei paista kui 91 lõpuga pihusti pistik on must ja 76 lõpuga pihustil valge. Asi selles, et mu 725 tds il hakkas juhtpihusti ropult jooksma ja soetasin uue millel siis 76 koodi lõpp, ladusime selle elektriosa minu pihusti külge, asi kuiv ja kõik nagu toimib aga peksab kompuutrisse kirja "Einspritzanlage" Ohmid nagu paigas, toatemperatuuril u 100, Ka pistik sai uus pandud, aga se polaarsus sai suvalt kuna juhtmed mõlemad valged ja ei osanud kuidagipidi neid kokku ühendada, loogiliselt ei tohiks se asja mõjutada kuna seal ju pool sees. Vahepeal vist nagu minek kaa natuke uimasem, ja mootori hääl sõites teravam.

Üleeile panin ka teise paagipumba (E34) kas see ei või seda kirja loopimist põhjustada?

kommenteerige asja!
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1954
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: juhtpihusti

Postitus Postitas teet82 »

Kui polaarsus vale, siis peaks signaal jõudma ajusse tagurpidi. Graafiliselt peaks pingepiik jooksma pihusti avanemisel üles ja sulgumisel alla, vale polaarsuse korral aga vastupidi. Igaks juhuks tasuks juhtmeid teistpidi proovida :?
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: juhtpihusti

Postitus Postitas vaikeboa »

Toatemperatuuril peaks takistus olema kindlalt alla 100 (max 92-94), see kuda pidi sa juhtmed ühendad ei oma tähtsust või on minul siis õnnestunud need kümneid kordi õigesti ühendada. ;)
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Kasutaja avatar
allar1
Huviline
Postitusi: 248
Liitunud: 17.01.2009 18:57 01
Asukoht: jõgevamaa

Re: juhtpihusti

Postitus Postitas allar1 »

Tundub, et ikka loeb se polaarsus, kuna keerasin juhtmed ringi ja Einspritzanlage, kadunud, ei loobi seda enam, üleeile hakkas auto jõhkralt vahele jätma, nii, et ei saanud hoogugi enam üles, nüüd see jama kaa kadunud, kokkusattumus või oligi asi pihustis, eks elu näitab.

Aga jah pihustitel ainult juhtme ja pihustiotsa vahe, väidetavalt.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Kasutaja avatar
vaikeboa
Huviline
Postitusi: 2371
Liitunud: 18.08.2006 11:41 26
Asukoht: Pärnumaa 5213266
Kontakt:

Re: juhtpihusti

Postitus Postitas vaikeboa »

Seda on hea teada, ise neid kümneid kordi lappinud ja siiani pole küll polaarsust jälginud. ;)
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Vasta