BMW esiklaas
BMW esiklaas
Kuulsin, et Saksa autodel pidi olema selline süsteem, et kui ees on originaal klaas, siis on klaasi all mingi nöör, mida tõmmates tuleb klaas eest.
Oskab keegi öelda kas BMW-l ka nii? Tean kindlalt, et näiteks volksudel on,
Oskab keegi öelda kas BMW-l ka nii? Tean kindlalt, et näiteks volksudel on,
BMW
Re: BMW esiklaas
bmw'l on ka selline huvitav nöör jah. Tõmbad nöörist siis esiklaas lendab eest ära ja kõrvalistuja saab jalaga prse ja lenab samuti autost välja. Kui tagaistmel peaks ka rahvast olema , ei jää ka nemad ilma.
Esiklaas on kandev kereosa.JA bmw'l ei ole seal mitte ühtegi nööri.
Kuid ehk leiad pildi sellest wolkari nöörist või artikli?
Esiklaas on kandev kereosa.JA bmw'l ei ole seal mitte ühtegi nööri.
Kuid ehk leiad pildi sellest wolkari nöörist või artikli?
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: BMW esiklaas
Jah minu meelest vw passatitel/audi 80 vms on seal tõesti nöör
Olen ise näinud ja tõmmanud seda nööri

Re: BMW esiklaas
Täiesti kindlalt on sellised nöörid olemas. Onu tegeleb omadele klaasi vahetusega ja on seda ise teinud ning nöörist tõmmates klaasi eest võtnud. Aga kahjuks ei tea ta just BMW kohta. Niiet uurige enne kui siin postitama hakkate.
BMW
Re: BMW esiklaas
BMW'l ei ole sellist klaasi kasutusel.
- Aston
- Huviline
- Postitusi: 664
- Liitunud: 27.02.2010 02:22 07
- Peamine sõiduk: E60 525d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW esiklaas
Mida kõike ära ei kuule... 

- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: BMW esiklaas
Ma ei ole päris kindel, kas see nöör oli ikka klaasi emaldamiseks äkki oli lihtsalt metallsisuga tihendi eemaldamiseks. Sest ega sa klaasinoaga ei saa ju plekktihendit lõigata, tihend tuleb ennem ikka eemaldada. Eemaldamine ei ole väga lihtne, sest see tihend seal nii kõvasti kinni, et jube. Siis all klaasi keskel on üks 1cm pikkune jublakas, mis võetakse ära ja siis tuleb sealt alt välja nööri ots. Nööri otsast tõmbad, siis läheb see plekktihend katki terves pikkuses ja alles siis saab klaasi lõikama hakata. Ei ole päris kindel oma jutus, sest ei mäleta enam. Ja minu teada oli tegu passatiga!!! Bmw ei tohiks sellist asja olla!!!
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW esiklaas
1. aprill juba ammu läbi.
Olen vahetanud klaase nii Audi 80-l, kui ka Passatil. Klaasid käivad neil liimiga. Mingist nöörist pole seal haisugi.
Olen vahetanud klaase nii Audi 80-l, kui ka Passatil. Klaasid käivad neil liimiga. Mingist nöörist pole seal haisugi.
Re: BMW esiklaas
Mis 1. aprillist sa räägid. Jutt oli selline, et kui ees on veel tehase originaal klaas. Mida te siin raiute. Olen ise niimodi klaasi 93a. vw passatil eest võtnud.
Aga selge, kui BMW-l asi niimodi ei käi, siis tuleb spetsiaalne nuga selleks sebida.
Aga selge, kui BMW-l asi niimodi ei käi, siis tuleb spetsiaalne nuga selleks sebida.
BMW
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW esiklaas
Tahaks kohe näha, kuidas tehaseliimi mingi nööriga lihtsalt eest ära tõmbad.
Mingit tõestust/infot ka selle imenööri kohta oskad näidata?
Mingit tõestust/infot ka selle imenööri kohta oskad näidata?
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: BMW esiklaas
Tehase originaal klaasil on see nöör 100% olemas see on fakt!!! B-varuosa klaasidel see nöör puudub. Kuid siiski minu mäletamist mööda on see ainult plekist tihendi eemaldamiseks mitte klaasi liimi lõikamiseks!!!
Re: BMW esiklaas
Ei tea ka täpselt milleks see nöör on, kuid seda nööri kangutades see klaas eest sai võetud. Ja Roland, see nöör oli passatil tõepoolest klaasi all olemas.
Võiks siis teema arutuse jätta, sain aru, et BMW-l selline asi puudub ja kuidagi tuleb ju ikkagi akkama saada
Võiks siis teema arutuse jätta, sain aru, et BMW-l selline asi puudub ja kuidagi tuleb ju ikkagi akkama saada

BMW
Re: BMW esiklaas
viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.
See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
Ka põllu peal saab hakkama.
See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu

Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
Re: BMW esiklaas
1.) Kipsinoaga lõikad vana liimi mingist kohast läbi (soovitan ülemist nurka). Ja siis tross läbi ja saagima.Danil523 kirjutas:viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.
See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu![]()
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
2.) Miks ukseavamis tross? Müügil ka spetsiaalseid trosse selle jaoks, lõikamistross (nelikant) ja saagimistross. Maksab ca 20.- rull (10m).
3. Liim kantakse siiski klaasi peale, mitte mõlemale pinnale. Ennem ka spetsiaalne krunt (mõlemale pinnale). Liim + krunt ca 20.-
4. See meetod sobib kõikidele autodele (kui ei usu, mine ja lase oma täkkeid täis klaas vahetada ükskõik kus).
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: BMW esiklaas
Peeter_S kirjutas:1.) Kipsinoaga lõikad vana liimi mingist kohast läbi (soovitan ülemist nurka). Ja siis tross läbi ja saagima.Danil523 kirjutas:viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.
See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu![]()
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
2.) Miks ukseavamis tross? Müügil ka spetsiaalseid trosse selle jaoks, lõikamistross (nelikant) ja saagimistross. Maksab ca 20.- rull (10m).
3. Liim kantakse siiski klaasi peale, mitte mõlemale pinnale. Ennem ka spetsiaalne krunt (mõlemale pinnale). Liim + krunt ca 20.-
4. See meetod sobib kõikidele autodele (kui ei usu, mine ja lase oma täkkeid täis klaas vahetada ükskõik kus).
miks klaasi kruntima peab ?
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW esiklaas
Muidu on varsti liim klaasiküljest lahti.mastergut kirjutas:Peeter_S kirjutas:1.) Kipsinoaga lõikad vana liimi mingist kohast läbi (soovitan ülemist nurka). Ja siis tross läbi ja saagima.Danil523 kirjutas:viskad ukseavanemistrossi läbi, kahekesi saed läbi- käes ta ongi. Liimi ostad, valad prugi ühlaselt ning teisele autole peale. E34 peal see nii oli.
Ka põllu peal saab hakkama.
See meetod aga kõlbab ok autodele- tööautole.- heas korras autot nii remontida- hoodada ei tasu![]()
Nööri pole BMW- vähemalt sellist millega klaasi saaks maha. E28 peal sai oma nööri sisse- ning klaas välja.
2.) Miks ukseavamis tross? Müügil ka spetsiaalseid trosse selle jaoks, lõikamistross (nelikant) ja saagimistross. Maksab ca 20.- rull (10m).
3. Liim kantakse siiski klaasi peale, mitte mõlemale pinnale. Ennem ka spetsiaalne krunt (mõlemale pinnale). Liim + krunt ca 20.-
4. See meetod sobib kõikidele autodele (kui ei usu, mine ja lase oma täkkeid täis klaas vahetada ükskõik kus).
miks klaasi kruntima peab ?
Ja liim käib ikka kere külge, mitte klaasile.
Re: BMW esiklaas
Miks ässad siis ennem klaasi peale panevad liimi ja siis ette tõstavad klaasi ?
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW esiklaas
Ei hakka pikalt seletama aga paljudel autodel on praktiliselt võimatu klaasipeale nii täpselt liimi panna, et liim sobiks kereküljes oleva liimikohaga.