e39 esivedrud
e39 esivedrud
Küsimus siis selline, et mis vahe on esivedrudel aut.- ja man. kasti puhul.autoks siis 525tds 1997.a
kuri bemm
Re: e39 esivedrud
Midagi ei ole vahet.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: e39 esivedrud
Krt. poes ütlevad, et vahe sees ja nii palju kui netist vaadanud siis näitab ka kas aut. või man. Asi lihtsalt selles automaadi vedrusid pole kuskilt niipea saada ja need ca 30.- kallimad kui manuaali omad.Mingi kala ju siin on.
kuri bemm
Re: e39 esivedrud
Mõni kataloog näitab, et sobib mõni jälle, et ei sobi? Võta sa kinni.
Isiklik arvamus on, et sobib.

Isiklik arvamus on, et sobib.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: e39 esivedrud
Vaata, BMW-l on vedrusid ette ja taha mitu erinevat (erinev varuosakood), sõltuvalt auto varustustasemest. Originaalses varuosakataloogis on selle jaoks isegi nö kalkulaator, kus valid lisaks auto kere- ja mootoritüübile välja ka kõik paigaldatud lisavarustuse, siis saad õiged vedrukoodid.
Nagu isegi taipad, taandub kõik auto tühimassile, mis on varustusest sõltuvalt erinev. Eesmärk on, et auto kliirens ja sõiduomadused jääks ikka selliseks, nagu konstruktorite poolt planeeritud.
Nagu isegi taipad, taandub kõik auto tühimassile, mis on varustusest sõltuvalt erinev. Eesmärk on, et auto kliirens ja sõiduomadused jääks ikka selliseks, nagu konstruktorite poolt planeeritud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!