Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.
- sallu
- Huviline
- Postitusi: 253
- Liitunud: 15.04.2003 16:38 31
- Peamine sõiduk: BMW e65 730d 2004
- Kontakt:
Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.
Olen kogu oma elu keeranud autol rattapolte kinni 110nm nagu tavalistel autodel, pole kunagi lahti tulnud, nüüd ükspäev uurisin natuke ja selgus, et Esindused keeravad BMW rattaid kinni 140nm. Mõtlesin, et peaks ka teiega seda infot jagama. Nii turavlisuse huvides, või nii.
BADASSSallu get connected 5289380
Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.
väike polt 120nm suur polt 140 nm.
Väike = e36 ja teised sõiduautod
Suur = X5 X6
Vargapolti ei ole mõtet pingutada.Kui tahavad velgi ära viia viivad nagunii , aga kui ta peaks kõvemini kinni jääma on päris jama kui nukid maha lähevad või adapter üldse puruks.
Väike = e36 ja teised sõiduautod
Suur = X5 X6
Vargapolti ei ole mõtet pingutada.Kui tahavad velgi ära viia viivad nagunii , aga kui ta peaks kõvemini kinni jääma on päris jama kui nukid maha lähevad või adapter üldse puruks.
Viimati muutis kapa, 17.12.2010 16:18 31, muudetud 1 kord kokku.
Re: Rattapolttide kinni keeramiseks vajalik jõud.
Autodata järgi küll vahet pole kas on sõiduauto (e39) või maastur (x5). Mõlemal juhu 120 +/- 10nm.
Reaalsuses sellise jõuga (eriti tavalise rattavõtmega) mina küll kinni ei keera rattapolte.
Reaalsuses sellise jõuga (eriti tavalise rattavõtmega) mina küll kinni ei keera rattapolte.
