E39 läheb keema.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 13.09.2010 20:32 50
E39 läheb keema.
Öeldi, et tosooli tuleb peale valada 2000 pöörde peal. Tegime seda, aga ikkagi läheb auto mingi aeg uuesti keema. Mis teha?
Re: E39 läheb keema.
öhutama peab ehk korralikult kui oled töötavamootoriga käppind ja juurde valanud...-Liiiiiisu- kirjutas:Öeldi, et tosooli tuleb peale valada 2000 pöörde peal. Tegime seda, aga ikkagi läheb auto mingi aeg uuesti keema. Mis teha?
e39. 99a. 535. tumesinine. manual. M-pakett. <--- Müüdud.. Thank you GOD:)
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Re: E39 läheb keema.
heh.Käiva mootoriga ju süsteemi korralikult õhuvabaks ei saa?
Asi uleb teha täiesti mahajahtund mootoriga ning lihtsalt süüde sees.
Asi uleb teha täiesti mahajahtund mootoriga ning lihtsalt süüde sees.
Re: E39 läheb keema.
miks syyde sees?? huvipärast kysin..
e39. 99a. 535. tumesinine. manual. M-pakett. <--- Müüdud.. Thank you GOD:)
Re: E39 läheb keema.
süüde sees ja soojendus põhja ja sooja peale , siis ajab ilusti kõik õhu välja , e36-l peab esi otsa ka natuke kõrgemale ajama , e39 kohta ei oska täpselt öeldarandolsd kirjutas:miks syyde sees?? huvipärast kysin..
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: E39 läheb keema.
Muidu ei hakka tsirkulatsioonipump tööle- tema seda õhku välja ajama hakkabki. Aega VÕIB kuluda kuni tund!randolsd kirjutas:miks syyde sees?? huvipärast kysin..
Re: E39 läheb keema.
Osad soovitavad auto nina kõrgemale ajada, et õhk paremini välja tuleks.Jahutussüsteemi õhutamine:
1. Mootor külm
2. Süüde sisse, salongi temp maksimumi, ventilaator nr 2 asendisse. mootorit mitte käivitada.
3. õhutuskork/korgid lahti
4. Valada sisse nii palju kui läheb, st kõrini täis, oodata kuni tase alaneb, valada veel, jne kuni tase ei alane enam ja õhutuskorgist õhumulle ei tule. Kannatlik olla, võtab aega.
5. õhutuskork kinni, paisupaagi korki mitte sulgeda
6. Mootor käima, 4-5 korda teravalt tuuri anda 4500 pöörde kanti. Mitte soojaks lasta!
7. Mootor seisma, kontrollida taset, vajadusel korrigeerida normaalse nivooni.
8. Sulgeda paisupaagi kork.
parima tulemuse saavutamiseks soovitatakse õhutamise ajaks auto nina tõsta
9. Avada õllepudeli kork
Aega võib tõesti üsna palju kuluda ja isegi siis ei pruugi kõike õhku välja saada. Soovitan peale õhutamist jahutusvedeliku taset jälgida, mingi aja pärast võib tase langenud olla.
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: E39 läheb keema.
See juba sinu aku probleem! 

Re: E39 läheb keema.
Ma ei räägi enda auto akust.joffe kirjutas:See juba sinu aku probleem!
BMW E28 524td
-
- Huviline
- Postitusi: 1994
- Liitunud: 01.11.2005 19:53 22
- Peamine sõiduk: E61-2007-525D
- Telefon: 56623817
- Asukoht: Valga
Re: E39 läheb keema.
Vahet pole, kellele see niru aku kuulub!
Alati võib ka laadija külge ühendada.

-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 13.09.2010 20:32 50
Re: E39 läheb keema.
Suured tänud Vahurile, saime sinu õpetuse järgi auto korda
Aega läks, aga asja sai!
