K: E34 esivedrude lõikamine.
K: E34 esivedrude lõikamine.
Tahaks oma masinal esiotsa madalamaks saada orig. vedru lõikamise teel, aga ei tea, kui palju tasub maha võtta, et norm. jääks. Olen kuskilt kuulnud, et 2 keerdu ? On keegi proovinud, kuidas amort toimima jääb ja kuidas juhitavusele mõjub ?
E34 177TGI
E32 730i
E53 3.0d
E32 730i
E53 3.0d
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
Juhtavus vist läheb õrnalt täpsemaks.omega kirjutas:Tahaks oma masinal esiotsa madalamaks saada orig. vedru lõikamise teel, aga ei tea, kui palju tasub maha võtta, et norm. jääks. Olen kuskilt kuulnud, et 2 keerdu ? On keegi proovinud, kuidas amort toimima jääb ja kuidas juhitavusele mõjub ?
kuid kui originaal vedru rappida siis võib tekkida probleem ,et vedru jääb loksuma ja see nii väga hea ei ole. 2 keerdu on umbes 2-3 cm
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
võin omast kogemustest öelda, et üks keerd haaval
vastasel juhul,kui palju lõigata võib kiirelt uusi vedrusi vaja minna;)

Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
sai endal 2 keerdu maha lõigatud. Esiots langes mõnusalt aga liiga jäik oli sõita edasi. Mugavust kaotasin jubedalt. Võibolla selle ka et tagamised vedrud olid orignaalid ja jäi õõtsuma. Kõige parem osta orignaal madaldus =)
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
Endal olid enne ees ka väga pehmed orig vedurd ja krdi kõrged,sai poolteist keeru maha võetud jäi väga tip topp, ei jäänd loksuma, läks parajalt madalaks,ja jäigemaks eriti ei läinud,ehk mugavuses ei kaotanud
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
oht veel, et orig amordisaatori puhul hakkab see kergesti põhja taguma, kuna tavalisel vedrul jääb jäikust väheks.
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
2 keerdu on rohkem kui 2-3cm! eks see oleneb auto esiotsa raskusest ka, aga 2 keerdu maha võtta on ikka üsna tõsine pauk...kui plaanid veel autoga eesti teedel igapäevaselt ringi sõita peale seda.
üle pooleteist keeru ei soovitaks lõigata, vb mõistlik isegi ühega alustada pigem.
juhitavusele mõjub nii, et kurvis hakkab rohkem otse minema, kuid reageerib kiiretele vasakule-paremale pööramistele ka kiiremini ja täpsemalt. pidurdusmaa pikeneb.
amort jääb toimima, kuid eluiga ilmselt lüheneb mingil määral ning juhitavuse koha pealt parema tulemuse saavutaks kindlasti vastavalt jäigema amordiga.
põhja tagumist pole eriti mõtet karta, ja eks seal on see löögipuks ka asja pärast vahel
üle pooleteist keeru ei soovitaks lõigata, vb mõistlik isegi ühega alustada pigem.
juhitavusele mõjub nii, et kurvis hakkab rohkem otse minema, kuid reageerib kiiretele vasakule-paremale pööramistele ka kiiremini ja täpsemalt. pidurdusmaa pikeneb.
amort jääb toimima, kuid eluiga ilmselt lüheneb mingil määral ning juhitavuse koha pealt parema tulemuse saavutaks kindlasti vastavalt jäigema amordiga.
põhja tagumist pole eriti mõtet karta, ja eks seal on see löögipuks ka asja pärast vahel

- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
fiziks kirjutas:2 keerdu on rohkem kui 2-3cm! eks see oleneb auto esiotsa raskusest ka, aga 2 keerdu maha võtta on ikka üsna tõsine pauk...kui plaanid veel autoga eesti teedel igapäevaselt ringi sõita peale seda.
üle pooleteist keeru ei soovitaks lõigata, vb mõistlik isegi ühega alustada pigem.
juhitavusele mõjub nii, et kurvis hakkab rohkem otse minema, kuid reageerib kiiretele vasakule-paremale pööramistele ka kiiremini ja täpsemalt. pidurdusmaa pikeneb.
amort jääb toimima, kuid eluiga ilmselt lüheneb mingil määral ning juhitavuse koha pealt parema tulemuse saavutaks kindlasti vastavalt jäigema amordiga.
põhja tagumist pole eriti mõtet karta, ja eks seal on see löögipuks ka asja pärast vahel
Ahh ära seleta



524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
ei seletagi rohkem midagi, jää sina oma arvamuse juurde ja mina ütlen nii nagu mina tean.
küll aga soovitaks sul natuke loogilist mõelda vahelduseks...ja kui see ei aita siis vaata näiteks siit lingilt pilti (punkt 17) ja katsu ise natuke arvestada, mis see 2 keerdu maha tähendab!
http://www.bmw4life.com/suspensionLowellFB.htm
ja lohva autole tõsta mootor ka peale, muidu tuleb veel välja pärast, et hoopis tõusis äkki kõrgemaks peale vedru lõikamist

küll aga soovitaks sul natuke loogilist mõelda vahelduseks...ja kui see ei aita siis vaata näiteks siit lingilt pilti (punkt 17) ja katsu ise natuke arvestada, mis see 2 keerdu maha tähendab!
http://www.bmw4life.com/suspensionLowellFB.htm
ja lohva autole tõsta mootor ka peale, muidu tuleb veel välja pärast, et hoopis tõusis äkki kõrgemaks peale vedru lõikamist


Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
Millise loogika järgi on vedru pehmem?2 keerdu originaal vedrust on ca 3cm. pärast jääb rohkem õõtsuvam (kui on originaal amort) , sest vedru on pehem.
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
oijah, Interface füüsikat vist eriti palju õppinud ei ole?
mitte ükski vedru ei jää pehmem kui sellelt keerde maha lõigata, see lihtsalt ei ole mitte mingil moel võimalik...vedrust teebki vedru tema keerdude kogus, ja mida rohkem neid on, seda pehmem on verdu.
aga okei, rohkem ei viitsi siin spetsialistidega vaielda, ilmselt tuleb siis soovitada võtta 5 keerdu maha, kuna 5cm on ju suhteliselt paras madaldus originaalist E34'le
minul näiteks umbes-täpselt niipalju on madaldatud ja väga hea mugavuse/performance suhe ma ütleks.
mitte ükski vedru ei jää pehmem kui sellelt keerde maha lõigata, see lihtsalt ei ole mitte mingil moel võimalik...vedrust teebki vedru tema keerdude kogus, ja mida rohkem neid on, seda pehmem on verdu.
aga okei, rohkem ei viitsi siin spetsialistidega vaielda, ilmselt tuleb siis soovitada võtta 5 keerdu maha, kuna 5cm on ju suhteliselt paras madaldus originaalist E34'le

Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
kuidas on pehmem?
no ega ilmselgelt mingit teaduslikumat selgitust pole mõtet andma hakatagi, aga seda peaks ju ikka suutma endale ette kujutada, et "mida rohkem on vedru, seda rohkem see vedrutab".
mis auto paigalhoidmisest räägid? vedru ülesanne ei ole autot paigal hoida, tundub et sul on asjad ikka väga sassis. Aga jah, ega nö. oma kogemusega vaidlema pole mõtet hakata tegelt, niiet kui sinu bemmi jaoks füüsikaseadused ei kehti siis oskan ainult õnne soovida sel puhul!
huvitav on see, et isegi mu naine, kes ei tea autodest ja vedrudest mitte midagi, suutis anda õige vastuse sellele küsimusele...ehk et mismpidi see vedru jäigem ja pehmem on

mis auto paigalhoidmisest räägid? vedru ülesanne ei ole autot paigal hoida, tundub et sul on asjad ikka väga sassis. Aga jah, ega nö. oma kogemusega vaidlema pole mõtet hakata tegelt, niiet kui sinu bemmi jaoks füüsikaseadused ei kehti siis oskan ainult õnne soovida sel puhul!
huvitav on see, et isegi mu naine, kes ei tea autodest ja vedrudest mitte midagi, suutis anda õige vastuse sellele küsimusele...ehk et mismpidi see vedru jäigem ja pehmem on

Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
Tere. Ma sõitsin nii, et vedru oli ca 2,5 keerdu. Kõik oli kena ja vägev, aga halval teel jäi esiots "noogutama" ja suht okid amrodid lendasi kahe kuuga utiili. Rajal oli vägev aga linnas sõita oli piin
r15 195 65 rehviga oli nõnda

r15 195 65 rehviga oli nõnda

Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
fiziks kirjutas:kuidas on pehmem?no ega ilmselgelt mingit teaduslikumat selgitust pole mõtet andma hakatagi, aga seda peaks ju ikka suutma endale ette kujutada, et "mida rohkem on vedru, seda rohkem see vedrutab".
mis auto paigalhoidmisest räägid? vedru ülesanne ei ole autot paigal hoida, tundub et sul on asjad ikka väga sassis. Aga jah, ega nö. oma kogemusega vaidlema pole mõtet hakata tegelt, niiet kui sinu bemmi jaoks füüsikaseadused ei kehti siis oskan ainult õnne soovida sel puhul!
huvitav on see, et isegi mu naine, kes ei tea autodest ja vedrudest mitte midagi, suutis anda õige vastuse sellele küsimusele...ehk et mismpidi see vedru jäigem ja pehmem on
Mul oli madaldus- kunagi e34 peal . ASI ÕÕTSUS- väga heade amortidega

Teooria ja praktika ei lähe iga kord käsikäes. Vähemalt minu e34 524td peal oli nii

Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
ei krt, päris hea ikka
alguses vaatad küll, et üks selline tüüp on ainult, aga lõpuks leiab ikkagi taas tõestust see vana tõde, et bemmivendadele füüsikaseadused ei kehti, teooria on nõrkadele ja füüsikat õpivad kusikud
aga pole hullu, mulle meeldib kui odavaid varuosasid "keeps coming" kuna iga natukese aja tagant mingi "praktik" jälle 200'ga kurvi võttis, üritades maailmale tõestada kuidas teooria ja praktika ei lange kokku
üks soovitus ka minu poolt, võtke vedru üldse vahelt ära, siis on auto eriti mõnusalt pehme (mida vähem vedru, seda pehmem, right?), samas ei õõtsu üldse ning amorti ka ju ei kulu. ja lisaboonusena on veel ilgelt hea madaldus
bemmi tehas sellepärast ei tee nii, et nad ei taha liiga häid autosid lambikatele müüa, see on puha vormel1 tehnoloogia.



üks soovitus ka minu poolt, võtke vedru üldse vahelt ära, siis on auto eriti mõnusalt pehme (mida vähem vedru, seda pehmem, right?), samas ei õõtsu üldse ning amorti ka ju ei kulu. ja lisaboonusena on veel ilgelt hea madaldus

Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
ostad suure hunniku sulli eest omale Väga head amordid, siis lõikad vedrudelt oma mitu keerdu maha ning lähed sõidad oma jagu kilomeetreid ning ükshetk on need Väga head amordid NOOGUTATUD.
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: K: E34 esivedrude lõikamine.
4,5 keerdu jäi alles, peaks vist piisama. jäik on küll raibe

Amortidel niiehknaa garantii läbi, 100kkm sõitnud, kui katki lähevad siis pole väga kahju.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power