Soojendus.
Soojendus.
Selline asi, et sooja õhku puhub vaid ette klaasile. Külgedele ja salongi puhub kogu aeg külma. Mingit lahendust on?
[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
Mul lisaks veel selline "efekt", et klaasile ja jalgadele üldse jahedat ka ei saa puhuma panna:P
[/quote]
Siis on ikka miskit pees. Minu 325-el korrigeeris Patrik selle asja ära. Nüüd toimib nii nagu teistel autodel - saab ka mujale jahedat suunata. Restidest peab tõesti ainult külma tulema. Vähemalt E36-el küll. E34 kerega viiesel pidi VIST olema nii, et keskmistest restidest tuleb ainult külma (kui pole kahe resti vahel väikest reguleerimisrulli sinise/punase markeeringuga), kuid otsarestidest saab kõigil ka sooja.
Mul lisaks veel selline "efekt", et klaasile ja jalgadele üldse jahedat ka ei saa puhuma panna:P
[/quote]
Siis on ikka miskit pees. Minu 325-el korrigeeris Patrik selle asja ära. Nüüd toimib nii nagu teistel autodel - saab ka mujale jahedat suunata. Restidest peab tõesti ainult külma tulema. Vähemalt E36-el küll. E34 kerega viiesel pidi VIST olema nii, et keskmistest restidest tuleb ainult külma (kui pole kahe resti vahel väikest reguleerimisrulli sinise/punase markeeringuga), kuid otsarestidest saab kõigil ka sooja.
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
Mul lisaks veel selline "efekt", et klaasile ja jalgadele üldse jahedat ka ei saa puhuma panna:P
[/quote]
Siis on ikka miskit pees. Minu 325-el korrigeeris Patrik selle asja ära. Nüüd toimib nii nagu teistel autodel - saab ka mujale jahedat suunata. Restidest peab tõesti ainult külma tulema. Vähemalt E36-el küll. E34 kerega viiesel pidi VIST olema nii, et keskmistest restidest tuleb ainult külma (kui pole kahe resti vahel väikest reguleerimisrulli sinise/punase markeeringuga), kuid otsarestidest saab kõigil ka sooja.
[/quote]
Aga kas E30 ei peagi külgedele sooja tulema? See küll loll süsteem - peeglid ju külgedel...
[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
Mul lisaks veel selline "efekt", et klaasile ja jalgadele üldse jahedat ka ei saa puhuma panna:P
[/quote]
Siis on ikka miskit pees. Minu 325-el korrigeeris Patrik selle asja ära. Nüüd toimib nii nagu teistel autodel - saab ka mujale jahedat suunata. Restidest peab tõesti ainult külma tulema. Vähemalt E36-el küll. E34 kerega viiesel pidi VIST olema nii, et keskmistest restidest tuleb ainult külma (kui pole kahe resti vahel väikest reguleerimisrulli sinise/punase markeeringuga), kuid otsarestidest saab kõigil ka sooja.
[/quote]
Aga kas E30 ei peagi külgedele sooja tulema? See küll loll süsteem - peeglid ju külgedel...
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Minu e30-l ja e36-l tuleb sooja igalt poolt [/quote]
Minu E36-el on näiteks selle soojenduse ketta juures, kust reguleerid kuhu õhku puhub (kõige parempoolsem) ära näidatud, et otse näkku saad vaid külma. Selle pildi ümbrus, kus vana istub ja nool tuleb otse näkku, on mõlemalt poolt siniseks värvitud. Ja nii ongi, et sealt muud ei tule kui külma.
Kui nüüd järgi mõelda, siis osadel E36 kerega autodel on ka keskmise suurema resti all kaks rullikut. Üks, kust keerad resti kinni, ja teine, kust saad kaarata soojaks või külmaks. Mul seda tesit rullikut pole.
Segane jutt. Loodetavasti sai keegi aru, mida ma mõtlesin.
Minu e30-l ja e36-l tuleb sooja igalt poolt [/quote]
Minu E36-el on näiteks selle soojenduse ketta juures, kust reguleerid kuhu õhku puhub (kõige parempoolsem) ära näidatud, et otse näkku saad vaid külma. Selle pildi ümbrus, kus vana istub ja nool tuleb otse näkku, on mõlemalt poolt siniseks värvitud. Ja nii ongi, et sealt muud ei tule kui külma.
Kui nüüd järgi mõelda, siis osadel E36 kerega autodel on ka keskmise suurema resti all kaks rullikut. Üks, kust keerad resti kinni, ja teine, kust saad kaarata soojaks või külmaks. Mul seda tesit rullikut pole.
Segane jutt. Loodetavasti sai keegi aru, mida ma mõtlesin.
[quote][i]Algselt postitas krüger[/i]
niisiis mul sama asi 88 aasta E30 tuleb sooja ja külma igast august aga 85 ja 86 aasta isenditel tuleb sooja keskelt ainult siis kui soe põhja keerata muidu tuleb külma....... olen kogu aeg arvanud, et see peabki nii olema ja kes ikka tahab endale sooja õhku näkku saada......
:D:D [/quote]
Kui see nii peabki olema siis kas ei saa midagi aretada, et see paremuse poole muutuks?
Kätel on tõesti vahel külm:D
niisiis mul sama asi 88 aasta E30 tuleb sooja ja külma igast august aga 85 ja 86 aasta isenditel tuleb sooja keskelt ainult siis kui soe põhja keerata muidu tuleb külma....... olen kogu aeg arvanud, et see peabki nii olema ja kes ikka tahab endale sooja õhku näkku saada......

Kui see nii peabki olema siis kas ei saa midagi aretada, et see paremuse poole muutuks?
Kätel on tõesti vahel külm:D
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
Mul lisaks veel selline "efekt", et klaasile ja jalgadele üldse jahedat ka ei saa puhuma panna:P
[/quote]
Siis on ikka miskit pees. Minu 325-el korrigeeris Patrik selle asja ära. Nüüd toimib nii nagu teistel autodel - saab ka mujale jahedat suunata. [/quote]
Nii, keskmistest peabki ainult jahedat tulema. Seda ma tean.
Aga kas äärmistest, ukse küljes olevatest suunajaga puhurutest ja kahe istme vahel olevatest tagaistujate puhuritest peab sooja ka tulema? (mul ei tule)
[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
Mul lisaks veel selline "efekt", et klaasile ja jalgadele üldse jahedat ka ei saa puhuma panna:P
[/quote]
Siis on ikka miskit pees. Minu 325-el korrigeeris Patrik selle asja ära. Nüüd toimib nii nagu teistel autodel - saab ka mujale jahedat suunata. [/quote]
Nii, keskmistest peabki ainult jahedat tulema. Seda ma tean.
Aga kas äärmistest, ukse küljes olevatest suunajaga puhurutest ja kahe istme vahel olevatest tagaistujate puhuritest peab sooja ka tulema? (mul ei tule)
tekkis selle vastu põhjalik huvi ja käisin praegu ekstra tđekkimas mis värk on. ja tulemus oli: sooja tuleb ülevalt, küleklaasidele ja jalgadele, keskelt külm... aga kui keeran põhja sooja siis hakkab ka keskelt sooja puhuma.... muidu tuleb ikka külma..... klaasidele ja jalgadele saab külma puhuma panna kui regulaatori külma peale keeran.... auto ikka e30 88...
rohkem ei oska seda sooja probleemi kommenteerida.... icc...

rohkem ei oska seda sooja probleemi kommenteerida.... icc...

[quote][i]Algselt postitas krüger[/i]
tekkis selle vastu põhjalik huvi ja käisin praegu ekstra tđekkimas mis värk on. ja tulemus oli: sooja tuleb ülevalt, küleklaasidele ja jalgadele, keskelt külm... aga kui keeran põhja sooja siis hakkab ka keskelt sooja puhuma.... muidu tuleb ikka külma..... klaasidele ja jalgadele saab külma puhuma panna kui regulaatori külma peale keeran.... auto ikka e30 88...
rohkem ei oska seda sooja probleemi kommenteerida.... icc...
[/quote]
Mul tuleb kõigist aukudest sooja vaid max peal. Muidu soe ainult esiaken... '85 320i
tekkis selle vastu põhjalik huvi ja käisin praegu ekstra tđekkimas mis värk on. ja tulemus oli: sooja tuleb ülevalt, küleklaasidele ja jalgadele, keskelt külm... aga kui keeran põhja sooja siis hakkab ka keskelt sooja puhuma.... muidu tuleb ikka külma..... klaasidele ja jalgadele saab külma puhuma panna kui regulaatori külma peale keeran.... auto ikka e30 88...

rohkem ei oska seda sooja probleemi kommenteerida.... icc...

Mul tuleb kõigist aukudest sooja vaid max peal. Muidu soe ainult esiaken... '85 320i
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Kui nüüd järgi mõelda, siis osadel E36 kerega autodel on ka keskmise suurema resti all kaks rullikut. Üks, kust keerad resti kinni, ja teine, kust saad kaarata soojaks või külmaks. Mul seda tesit rullikut pole.
Segane jutt. Loodetavasti sai keegi aru, mida ma mõtlesin. [/quote]
Vaatasin siis betriebsanleitungist järele. Ilma kondi või kliimata masinatel on tõepoolest üks rullik millega saab vaid õhu liikumise kiirust reguleerida. Kondi ja kliimaga masinatel on seal lisaks veel sooja-külma rullik. Pildi järgi on vahe ka jalgade juurde minevas õhus. Ilma kondita siis näitab ainult üht noolt, kondiga masinal nelja - justkui õhkkardinat.
Nüüd, et asi veel segasem oleks näitab ingliskeele Owners Manual veel ka selliseid variante kus kondiga masinatel on vaid üks ketas (jalgadel siiski "õhkkardin"). Kahe kettaga süsteem on neile eraldi välja toodud kui Stratified interior air temperatures for fatigue-free driving: warm feet and cool head.
Venekeelne rukavodstvo po eksplutatsii ühtib põhimõtteliselt saksakeelsega.
Kui nüüd järgi mõelda, siis osadel E36 kerega autodel on ka keskmise suurema resti all kaks rullikut. Üks, kust keerad resti kinni, ja teine, kust saad kaarata soojaks või külmaks. Mul seda tesit rullikut pole.
Segane jutt. Loodetavasti sai keegi aru, mida ma mõtlesin. [/quote]
Vaatasin siis betriebsanleitungist järele. Ilma kondi või kliimata masinatel on tõepoolest üks rullik millega saab vaid õhu liikumise kiirust reguleerida. Kondi ja kliimaga masinatel on seal lisaks veel sooja-külma rullik. Pildi järgi on vahe ka jalgade juurde minevas õhus. Ilma kondita siis näitab ainult üht noolt, kondiga masinal nelja - justkui õhkkardinat.
Nüüd, et asi veel segasem oleks näitab ingliskeele Owners Manual veel ka selliseid variante kus kondiga masinatel on vaid üks ketas (jalgadel siiski "õhkkardin"). Kahe kettaga süsteem on neile eraldi välja toodud kui Stratified interior air temperatures for fatigue-free driving: warm feet and cool head.
Venekeelne rukavodstvo po eksplutatsii ühtib põhimõtteliselt saksakeelsega.
Ja ka minul probleemid lahenesid - pikemal sõidul oli aega näppida ja avastasin, et jalgadele ja klaasile tuleb siiski vajadusel ka jahedat õhku - lihtsalt see temperatuur ei muutu kohe pärast nupu keeramist, nagu varem japsidel on olnud, vaid võtab ca pool minutit aega, enne kui sooja asemel jahedat hakkab tulema.