 
 ma ei kurdaks siin üldse kui vahetust vajaks aeg-ajalt,põhiliselt mehaaniliselt liikuvad detailid. aga vähemalt e39 puhul laguneb pmst kõik,mis küljes on.. ning varuosad ei ole ka ju kvaliteetsed kui neid peab pidevalt välja vahetama...
 
  
 Jaaa, see ongi jama,et midagi sarnast pole saada. Heaküll, endale meeldibveel omega,aga omegat alla 00 oma ei võtaks ja neid kuidagi jube vähe müügil, ei sobinud nagu kuidagi. Mersusi ka meeldivaid ei leidnud ja no mersud aastates 98-00 pole kindlasti nüüd vastupidavad.mart551 kirjutas:mis on ka kehv variant, sest kui 1 oluline kriteerium on tagavedu, siis pole peale mersu,mõne usaka ja ...ja...
 . BMW'ede kohta kahjuks seda öelda kohe kindlasti ei saa...
 . BMW'ede kohta kahjuks seda öelda kohe kindlasti ei saa... 
  
   .
 . 
  
  .
 .  -läbisõit minu käes kuskil 80tKM ostes oli spidol 398000 ja müües 480000.
  -läbisõit minu käes kuskil 80tKM ostes oli spidol 398000 ja müües 480000. .
 . .
 . ls 200000 millegiga ostes, täpselt ei mäleta- aga kolmene on minu silmis oluliselt vastupidavam , kui viiene. Kohe kohe on auto minu  käes olnud 2 aastat, ls minu käes selle ajaga pea 80tkm ja sillapulkadest on vahetusse läinud 1 õõts , 1 rooliots , stabikakondid, tagumised amordipadjad, amordiring minu enda algatusel , sest vanadest oli 1 esimene otsa saanud, kettad klotsid ja korralised õlide filtrite vahetused.
  ls 200000 millegiga ostes, täpselt ei mäleta- aga kolmene on minu silmis oluliselt vastupidavam , kui viiene. Kohe kohe on auto minu  käes olnud 2 aastat, ls minu käes selle ajaga pea 80tkm ja sillapulkadest on vahetusse läinud 1 õõts , 1 rooliots , stabikakondid, tagumised amordipadjad, amordiring minu enda algatusel , sest vanadest oli 1 esimene otsa saanud, kettad klotsid ja korralised õlide filtrite vahetused. meie peres on ka lisaks 1 vw golf V, mis sai ostetud uuena ning sõitnud on ta 5 aasta jooksul 60 000. vahetatud pole seal peale mingisuguse anduri ühtegi asja (no jah, 3 korda õli ka) okei,et uus auto ja pmst ei sõidetagi temaga, aga BMW'l tekkisid esimesed probleemid juba ~20k juures..
  meie peres on ka lisaks 1 vw golf V, mis sai ostetud uuena ning sõitnud on ta 5 aasta jooksul 60 000. vahetatud pole seal peale mingisuguse anduri ühtegi asja (no jah, 3 korda õli ka) okei,et uus auto ja pmst ei sõidetagi temaga, aga BMW'l tekkisid esimesed probleemid juba ~20k juures..Vaadates seda nimekirja tekib kahtlus, et kas selle auto eelmine omanik ka nagu penskar sõitisbirgit123 kirjutas:328Ci 1999
Hooratas, õõtsad, siduriketas, tagumised õõtsa puksid, difri- ja käigukastipadi, roolivardad, pidurikettad-klotsid, amordiring ( vanad olid pehmed), tagumised silikoonpuksid, klapikambrikaan, karterituulutuseklapp, veovõll, rihmad ja rullikud, vanose renoveerimine ja softi uuendamine. (tehnilise poole pealt). Kindlasti on neid asju veel, kõik kohe meelde ei tule.
 Ilmselt auto uuena ostja oleks ostnud 318, kui oleks tahtnud penskari sõidustiili harrastada. Hooratas, sidur, diffripadi, veovõll...see kõik viitab sellele, et autot on ikka KASUTATUD mehiselt.
  Ilmselt auto uuena ostja oleks ostnud 318, kui oleks tahtnud penskari sõidustiili harrastada. Hooratas, sidur, diffripadi, veovõll...see kõik viitab sellele, et autot on ikka KASUTATUD mehiselt.See jutt võtab hästi e39 kokku(õige jutt). Aga ikkagi ei taha loobuda sellest autostIndrek_M kirjutas:Ei ole päris normaalne, et E39 puhul tagaluugid roostetavad, numbrituled kõdunevad, automaatkastid lendavad, roolilatid on lõtkuga, diislitel sisselaskest kukuvad klapid silindrisse, esimesed pidurikettad ei kesta 20 tuhandet kilomeetritki, kliima siilid surevad ridamisi, pikslid armatuurist kaovad, esituledel on peaaegu kõigil vardad puru, diislitel turbosid läheb nagu putru, bensiinikatel vanoseid, touringute luugituled tuhmuvad, Webasto pooltel ei tööta, õhkvedrustus jamab, parkimisandurid, ABS-i andurid ja blokid surevad, pidurivõimendi paun külmub, kliima vent sureb paari aastaga, kliimaploki ventikas siriseb, kliimanupud purunevad, stereo balansi, faadri ja häälega on jamad, ukselingid jäävad pihku, airbagi sensormatid lagunevad.mastergut kirjutas:Paranda ühekorraga kõik vead ära siis saad rohkem muretumalt sõitu. Kui ei jaksa siis ära sõida autot nii raipeks et remondikulud üle pea käivad.
Lugesin üles esimesena pähe turgatanud E39 vead, tüüpvigu on veelgi.
Normaalne hooldus peaks olema siiski kulumaterjalide vahetamine, mitte tehase praagi lappimine. Auto peaks kestma kui seda regulaarselt korraliste hoolduste käigus hooldada. Mitte, et enamus teenindusse minekuid on erakorralised.


Kuldsed sõnaddaniil_d kirjutas:"Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT"

on küll, Indrek_M jutust ei loe välja midagi E38-gi jaoks võõrast.oo7 kirjutas:Kas E38 on ka sama õnnetu nagu E39 ?
Äki keegi teab rääkida, see mõeldi natuke varem välja..

 . E39 523 minu käes nõks üle 3a olnud selle ajaga ls 43 000, vahetatud sidur, sildades on vahetamata vist mõni üksik vidin esiamordid-vedrud, hooldusi ja nn. mitte vajalikku mitte arvestades on kulunud um 35 kilo, aga koguaeg on nii et nii kui midagi vahetatud, siis karjub kohe juba miski muu appi, jne. Seda korrasolevat auto aega  vist ei jõuaga ära oodata
 . E39 523 minu käes nõks üle 3a olnud selle ajaga ls 43 000, vahetatud sidur, sildades on vahetamata vist mõni üksik vidin esiamordid-vedrud, hooldusi ja nn. mitte vajalikku mitte arvestades on kulunud um 35 kilo, aga koguaeg on nii et nii kui midagi vahetatud, siis karjub kohe juba miski muu appi, jne. Seda korrasolevat auto aega  vist ei jõuaga ära oodata   Samas mida teha, E34 enam tagasi ei taha, ja krt paistab et E65 peale pole üldse mõtet mõelda.
   Samas mida teha, E34 enam tagasi ei taha, ja krt paistab et E65 peale pole üldse mõtet mõelda.Hahahahaaa, täiesti pe***s, ei tea kas mul praegu kõik 3 on aga vahelduva eduga on 1-2 kolmest või kõik 3 kuudis kaasas külldaniil_d kirjutas:"Once you buy a BMW you will notice that over the years you will slowly become a certified mechanic, your trunk will be filled with coolant, rags and ATF fluid but your life will feel PERFECT"
 
  
Absoluutselt - ise pean iga päev parkima parkimismajas ja no enamus kordadest juhiaken alla ei tule.mart551 kirjutas:lisaks käib ilgelt närvidele see,et aknad külmuvad talvel kogu aeg kinni ja kui vaja lahti teha (parkimispiletit võtta,politseile dokumente anda,suitsetada vms) siis ei saagi..ning iga talv läheb selles aknatõstuki mehhanismis miskit puruks... ehk siis ~ 5 kuud sellega probleeme...
väga ebameeldiv on ka selline olukord, kui on miinus ja sajab lund, siis külmuvad kojameestekummid ära ja peab neid enamvähem iga 25-50km tagant lahti koputama,sest muidu ei näe midagi..
 Samuti miinuskraadidega kojamehi kasutada pole mõtet - need on kogu aeg kinni külmunud ja ei pühi mitte midagi. Tagaluugi kojamees on ka tore - sisuliselt vähemalt paar korda tuleb puhastada/õlitada, et pühiks
 Samuti miinuskraadidega kojamehi kasutada pole mõtet - need on kogu aeg kinni külmunud ja ei pühi mitte midagi. Tagaluugi kojamees on ka tore - sisuliselt vähemalt paar korda tuleb puhastada/õlitada, et pühiks 
No nüüd te lähete küll liialemart551 kirjutas:lisaks käib ilgelt närvidele see,et aknad külmuvad talvel kogu aeg kinni ja kui vaja lahti teha (parkimispiletit võtta,politseile dokumente anda,suitsetada vms) siis ei saagi..ning iga talv läheb selles aknatõstuki mehhanismis miskit puruks... ehk siis ~ 5 kuud sellega probleeme...
väga ebameeldiv on ka selline olukord, kui on miinus ja sajab lund, siis külmuvad kojameestekummid ära ja peab neid enamvähem iga 25-50km tagant lahti koputama,sest muidu ei näe midagi..
 KOJAMEHE KUMMID KÜLMUVAD ÄRA...tule taevas appi. Millistel autodel need ära ei külmu?? BMW klubi foorum peaks olema ikka BMW entusiastide foorum, mitte sarnanema Delfi kommenaariumiga, kus kibestunud viripunnid si**a pritsivad.
 KOJAMEHE KUMMID KÜLMUVAD ÄRA...tule taevas appi. Millistel autodel need ära ei külmu?? BMW klubi foorum peaks olema ikka BMW entusiastide foorum, mitte sarnanema Delfi kommenaariumiga, kus kibestunud viripunnid si**a pritsivad. ei vahetanud midagi rohkem kui üks kord. Onupojal E39 3,0 diisel ja sinna on raha päris mehiselt matnud. Samamoodi esiamordid, mingi õhkpadi, sensormatt ja ka turbo (18k) ja veel nipet näpet, ning seda kõike vähem kui aasta jooksul. Kahju, et laguneb, aga sõidurõõm kaalub hetkel remondirõõmu üles
 ei vahetanud midagi rohkem kui üks kord. Onupojal E39 3,0 diisel ja sinna on raha päris mehiselt matnud. Samamoodi esiamordid, mingi õhkpadi, sensormatt ja ka turbo (18k) ja veel nipet näpet, ning seda kõike vähem kui aasta jooksul. Kahju, et laguneb, aga sõidurõõm kaalub hetkel remondirõõmu üles  
Ja samas veetis minu kasutuses olnud tutikas Passat oma esimesest eluaastast kokku ligi kaks kuud Saksa Autos...mart551 kirjutas:no näed.. sinna ma vaikselt jõuda tahtsingimeie peres on ka lisaks 1 vw golf V, mis sai ostetud uuena ning sõitnud on ta 5 aasta jooksul 60 000. vahetatud pole seal peale mingisuguse anduri ühtegi asja (no jah, 3 korda õli ka) okei,et uus auto ja pmst ei sõidetagi temaga, aga BMW'l tekkisid esimesed probleemid juba ~20k juures..
 Vahetatud on kõik vedelikud ja filtrid- ka karterituulutuse ja käigukasti omad. Esimesed orig pidurikettad sai üle treitud,sest metelli kettad pidasid ainult 1000 km vastu.Mõlemad termostaadid viskasin ka ringi kuna varjatun menüü näitas 70 kraadi. Esimene tõsisem rike oli 5nda pihusti jama mis läks maksma koos tööga 3500 eeki (pihusti vahetusfondist).Teine rike-salongi ventilaator vahel ei käivitu.Ventilaator on olemas (orig 2400 eeki),aga vahetada pole veel viitsinud. Mootori õli (shell 5w 40) toon soomest.15 õlivahetust ja 13500 koos filtritega. Samuti ootavad karbis oma aega veel põhjaalune pump 2000 eeki,powerfleks pukside kogumik. Selle ajaga olen kulutanud (kõik pudi padi) kokku alla 30 000 nde-eeki koos õlidega.   Bensukas lollikindlam,kuid mina olen diisliga kõvasti kasumis (ei sõida sinisega). Lihtsalt ei mõista kuidas mõnel laguneb mõnel mitte (nagu hambad suus)?
 Vahetatud on kõik vedelikud ja filtrid- ka karterituulutuse ja käigukasti omad. Esimesed orig pidurikettad sai üle treitud,sest metelli kettad pidasid ainult 1000 km vastu.Mõlemad termostaadid viskasin ka ringi kuna varjatun menüü näitas 70 kraadi. Esimene tõsisem rike oli 5nda pihusti jama mis läks maksma koos tööga 3500 eeki (pihusti vahetusfondist).Teine rike-salongi ventilaator vahel ei käivitu.Ventilaator on olemas (orig 2400 eeki),aga vahetada pole veel viitsinud. Mootori õli (shell 5w 40) toon soomest.15 õlivahetust ja 13500 koos filtritega. Samuti ootavad karbis oma aega veel põhjaalune pump 2000 eeki,powerfleks pukside kogumik. Selle ajaga olen kulutanud (kõik pudi padi) kokku alla 30 000 nde-eeki koos õlidega.   Bensukas lollikindlam,kuid mina olen diisliga kõvasti kasumis (ei sõida sinisega). Lihtsalt ei mõista kuidas mõnel laguneb mõnel mitte (nagu hambad suus)?Ei poolda üleliia kiitmist, ei seedi ka neid "bemmivendi", kes ruigavad ringi, et kõigil teistel on s**t auto.mart551 kirjutas:et sa pooldad sellist üleüldist kiitmist rohkem ? et need teemad pole nõmedad, kus öeldakse, et BMW on ikka JÕLEEEE hää pill jne ? ma olen ju sellega nõus,et ta on hea...juhul kui kõik töötab..aga seda olukorda ei paista tekkivat,ükstapuha kui palju raha alla taguda... MIKS EI VÕI olla bmw-klubis teemat, kus räägitakse auto vigadest, ah ???
ja muideks - ma hea meelega müüks enda auto maha, aga ausalt öeldes mitte keegi ei osta seda.. olen korduvalt temast üritanud lahti saada - huvi on pmst 0... ainus variant ongi vist kogu enda postitused ära kustutada, odokanäit 175 peale kruttida, uus serviseraamat printida, auto üle poleerida ning seest korralikult silikooniga üle käia... sellised autod ju lähevad, mis läigivad nii seest kui väljast ning odokanäit on absurdne...