
K:e36 vedru kõrgendus
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
K:e36 vedru kõrgendus
küsimus siis selline et kas tagavedru kõrgendusi on müüa?või millised vedrud sobivad e36 1992 bemmile et tagaotsa natukenegi tõstaks.Olen kuulnud et on pandud teise auto vedrud ja on pärishea jäänud 

Bmw
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Osta korralikud uued vedrud. Ja vaata üle tagasild, et mõni puks ära surnud ei oleks.
Siis ka pepu tõuseb. Vanad väsinud ja ära vajunud.
http://ladu24.ee/et/ladu1/262/5,801,0,1/21875 ei ole teab mis väga kallid ka. Ei tasu porri kohe tegema hataka
Siis ka pepu tõuseb. Vanad väsinud ja ära vajunud.
http://ladu24.ee/et/ladu1/262/5,801,0,1/21875 ei ole teab mis väga kallid ka. Ei tasu porri kohe tegema hataka

Re: K:e36 vedru kõrgendus
Ehk keegi targem võiks mind võhikut õpetada ja viidata mõnele konkreetsele puksile, mis on seotud tagarataste ja koopavahelise kõrguse muutusega?
- birgit123
- Klubiliige EKBK
- Postitusi: 2817
- Liitunud: 26.12.2005 20:10 36
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive 09/2018, BMW 318iS 09/1993
- Asukoht: Tallinn/Mähe
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Mine vii auto kuskile töökotta, las vaatavad üle. Meil siin eraldi teema Teenused kust võid leida endale sobiva töökoja.
Variante on palju, mis puksid võivad läbi olla.
Variante on palju, mis puksid võivad läbi olla.
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Äkki oskab keegi koos joonistega midagi konkreetset välja pakkuda? Ei ole just väga suur teeninduses käija, oskan ka ise polte-mutreid lahti ja kinni keerata.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Üldiselt teevad kõrgemaks lihtsalt uued vedrud pannes.
Kui tahad veel kõrgemat siis touringu vedrud on jäigemad ja kõrgemad.
Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.
Kui tahad veel kõrgemat siis touringu vedrud on jäigemad ja kõrgemad.
Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Nonii, sain mingid kasutatud 325 vedrud, vahetasin vedrud ja amordid ära, kuid tagaotsa kõrgus ikkagi sama. Vasakul vedrul oli mingi tükk ära murdunud ning enne oli vahe kuskil 2cm tiiva ja ratta vahel, peale "uue" vedru panemist kõrgus ei muutunud. Paremal küljel oli enne ja on ka praegu ratas tiivaservaga tasa, vana vedru oli seal terve. Ei pretendeerigi, et need "uued" vedrud on läbi aga et nende vahetamisega midagi ei muutunud - see annaks nagu märku, et miskit muud on häda - soovitusi?
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Tere
jJanno
BMW originaal ida-Euroopa vedrustuse puksid on olemas. Ei maksa ülemõistuse palju. Ning tõstavad autot natukene. Oma Touringule panin need.erik kirjutas:Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.
jJanno
exTouring
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Puksid võivad vägagi pees olla....selle tõesti tagaots ära vajunud:)aga tänudbirgit123 kirjutas:Osta korralikud uued vedrud. Ja vaata üle tagasild, et mõni puks ära surnud ei oleks.
Siis ka pepu tõuseb. Vanad väsinud ja ära vajunud.
http://ladu24.ee/et/ladu1/262/5,801,0,1/21875 ei ole teab mis väga kallid ka. Ei tasu porri kohe tegema hataka

Bmw
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Eks vaatan üle..Tänuderik kirjutas:Üldiselt teevad kõrgemaks lihtsalt uued vedrud pannes.
Kui tahad veel kõrgemat siis touringu vedrud on jäigemad ja kõrgemad.
Ja kui tahad vedrudele vahetükki panna siis ka neid on saada 3 eri pakusust vähemalt, DP-HP poest mine küsi näiteks.

Bmw
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Arvatavasti pole enam vedrudes tõesti asi vaid mingid puksid ikka korralikult ära.Aris kirjutas:Nonii, sain mingid kasutatud 325 vedrud, vahetasin vedrud ja amordid ära, kuid tagaotsa kõrgus ikkagi sama. Vasakul vedrul oli mingi tükk ära murdunud ning enne oli vahe kuskil 2cm tiiva ja ratta vahel, peale "uue" vedru panemist kõrgus ei muutunud. Paremal küljel oli enne ja on ka praegu ratas tiivaservaga tasa, vana vedru oli seal terve. Ei pretendeerigi, et need "uued" vedrud on läbi aga et nende vahetamisega midagi ei muutunud - see annaks nagu märku, et miskit muud on häda - soovitusi?
Samas võid ülevaatus punktis asja lasta üle vaadata ja öeldakse mis viga on.

Ou Vööthüään!!!
Re: K:e36 vedru kõrgendus
"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema
igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema
igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Tere
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/
Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.
Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?
jJanno
Seega oleks mõttekas "kõrguse" asemel vaadata kõrgust ning seda vastavalt tootja juhistele.vull kirjutas:"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema
igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/
Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.
Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?
jJanno
exTouring
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: K:e36 vedru kõrgendus
vedrusi praegu vahetanud veel pole sest hetkel rahadega jama..ootan palgapäevajjanno kirjutas:TereSeega oleks mõttekas "kõrguse" asemel vaadata kõrgust ning seda vastavalt tootja juhistele.vull kirjutas:"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema
igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/
Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.
Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?
jJanno

Bmw
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Eks mõõdan üle kui vabaaega jääbdiislijoodik kirjutas:Esivedru võib ka katki või ära roostetanud olla. Selleks, et probleemi asukoht selgeks teha, tuleb auto esi- ja tagasilla keskelt üles tungida ja siis mõõta rataste tsentrite või velgede servade ja tiiva servade vahekaugusi ning võrrelda. Erinevus külgedel ei tohi olla üle 10 mm. Eest tungid, tagant mõõdad ja vastupidi.
Kui on vaja vedrudele rõõmurõngaid alla panna, saab neid teha vanast transportöörilindist- ei pea kohe poodi jooksma.



Bmw
Re: K:e36 vedru kõrgendus
Kui jutt oli minu probleemist, siis täpselt nii, oled õigesti aru saanud. Vast saan lähiajal ülevaataja juurest läbi käidud ja natuke tarkust juurde saada.jjanno kirjutas:TereSeega oleks mõttekas "kõrguse" asemel vaadata kõrgust ning seda vastavalt tootja juhistele.vull kirjutas:"kõrgus" oleneb rehvi profiilist ja mustrist ka.
tagant ongi veidi madalamal kui eest, see ei tähenda midagi peaks mäda olema
igasugu vahejuppide külge keeramine väljendub hiljem juhitavuses
Ei leidnud praegu siit foorumist infot ülesse, aga standardmõõdud on leitavad näiteks siin:
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ce-t21388/
Kõrguse muutmiseks kasutada aga originaal (originaalilähedasi) varuosasid. Loomulikult ei ole Ida-Euroopa paketi juhitavus sama, mis M-tech vedrustuse korral, kuid kasutades sellele autole mõeldud varuosasid on teada, et tootja on seda varianti vähemalt testinud.
Aga kas saan õigesti aru, et praegu on mure selles, et vasak ja parem pool on erineva kõrgusega ning olukord ei paranenud vedrude vahetusega?
jJanno