Mootoripesu
Mootoripesu
Noo probleem.Mootor on sopane ja inetu ja oleks soov ta ära pesta kuid kus siukseid teenuseid pakutakse. Ise asun tallinna kõrval laagris. Niiet võib pakkuda tallinas olevaid ja lähiümbruses.Ja oleks ka parem kui teaks mis hinnaga seda tehtakse.
Olen kuulnud et sauel on kah. KAS ON IKKA ?
Ette tänades : grimes
Olen kuulnud et sauel on kah. KAS ON IKKA ?
Ette tänades : grimes
grimes
-
- Huviline
- Postitusi: 62
- Liitunud: 26.09.2003 18:42 03
- Peamine sõiduk: BMW 325i E91
- Asukoht: Põltsamaa
Sama võib ka auto üldise pesu kohta öelda, et mis tast pesta varsti samasugune. Mul on mootor praegu õline ja seega on sinna kõik tolm ja pori kinni jäänud. Kui lekked eemaldada ja mootor puhtaks pesta ei ole nädala pärast seal kindlasti sama seis. Halvimal juhul on mootor lihtsalt tolmune, IMHOtanelp kirjutas:Misasja sa tast pesed, pole mina aru saanud sellest, milleks riskida. Tõmbad kergelt niiske lapiga tasasemad pinnad üle ja asi ants. Kui sul on BMW ja alt lahti, siis ma ei näe absoluutselt põhjust. Nädalaga on seis sama.

Ise pesen oma autode mootoreid vähemalt 2 korda aastas. Selleks lasen leige mootori kõigepealt üle ainega, mida käsipesulad kasutavad talvise leotusainena (petrooliumi baasil). Lasen mõni minut mõjuda (ei tohi ära kuivada), seejärel loputan survepesuriga. Kaitsmekarbi, jagaja ja süütepooli läheduses väga ülevoolavalt ei uha. Seejärel kasutan rasvatustavat leotusainet (tavaliselt mingi veega lahustatav konsentraat) ja loputan mõne minuti pärast uuesti. Nn. mootori vaha enam ei kasuta, kuna tekkiv läikiv pind pole just eriti naturaalne ja suurt efekti, et järgmine kord lihtsam puhastada oleks, ka pole märganud. Kui mootor on enam-vähem kuivanud (leige mootor aitab selleks kenasti kaasa), siis käivitan mõneks minutiks auto, et temperatuur tõuseks ja vesi ka küünlaaukudest jms. keerulistest kohtadest aurustuks. Pikalt käia ei lase, kuna vett keeta pole ka mõtet.
Kas sa siis pistiku pesasid hiljem suruõhuga ära ei kuivata? päris kenasti jääb vahest vesi sinna pesadesse kinni ja talvel külmaga ei pruugi sul auto enam käivituda! soovitan kõigil peale mootori pesu lasta õhuga üle kõik juhtmeotsad (võtate juhtme lahti, lasete õhku sisse, panete juhtme tagasi)Muhv kirjutas:(leige mootor aitab selleks kenasti kaasa), siis käivitan mõneks minutiks auto, et temperatuur tõuseks ja vesi ka küünlaaukudest jms. keerulistest kohtadest aurustuks. Pikalt käia ei lase, kuna vett keeta pole ka mõtet.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Suruõhku mul pole. Samas kui elektriasjade lähedal väga ei ujuta, siis pole ka hullu.
UMi soovitus on huvitav - ärge parem puutuge, läheb veel katki! Oma tõeiva võib muidugi sees olla...
Samas olen oma e30-l jõudnud nii 6x; e36-l ca 10x ja e46-l 3x mootorit pesta ilma suuremate äpardusteta. E30 on korra turtsudes käivitunud. Jätsin siis masina seisma ja tunnikese päras käivitus kenasti.
Samas ma ei propageeri siin mootoripesu ja mu õpetust võite järgida vaid omal vastutusel
UMi soovitus on huvitav - ärge parem puutuge, läheb veel katki! Oma tõeiva võib muidugi sees olla...
Samas olen oma e30-l jõudnud nii 6x; e36-l ca 10x ja e46-l 3x mootorit pesta ilma suuremate äpardusteta. E30 on korra turtsudes käivitunud. Jätsin siis masina seisma ja tunnikese päras käivitus kenasti.
Samas ma ei propageeri siin mootoripesu ja mu õpetust võite järgida vaid omal vastutusel

MuhvMuhv kirjutas:Ise pesen oma autode mootoreid vähemalt 2 korda aastas. Selleks lasen leige mootori kõigepealt üle ainega, mida käsipesulad kasutavad talvise leotusainena (petrooliumi baasil)
.....
.....
.....
kohtadest aurustuks. Pikalt käia ei lase, kuna vett keeta pole ka mõtet.

Sa ava mootoripesula või saada mulle ps kui omal pesuks läheb - ajaks enda oma ka kõrvale

Aga Tanel, pole just see teema, aga mõni ei pese ka hambaid seestpoolt, peaasi et neli esimest kikut naeratuses läigiks ja sedagi tehakse heal juhul 1 kord ööpäevas.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Hans mõni mees ei pese tõesti hambaid ja kuulsin, et ( ehk ka Aare kuulis) mõnes sõjaväeosas ülemused keelasid hammaste pesu, et nn looduslik kaitsekiht neid kaitseks, muigan siinkohal ja lasen igaühel teha mis tahab, musi musi 
Mis aga mootoripesusse puutub, siis ma nüüd küll ei mõista mis võib mootorile halba teha kui teda pesta, kui mõni lutt või asi ei pea, siis tuleb see välja vahetada.

Mis aga mootoripesusse puutub, siis ma nüüd küll ei mõista mis võib mootorile halba teha kui teda pesta, kui mõni lutt või asi ei pea, siis tuleb see välja vahetada.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
UM-iga sellist kogemust ei ole.
Aga MB keskuses keelduti MB E320 mootori pesemisest - öeldi, et pole ettenähtud ja kõik. Lisaks öeldi et kui ise ikkagi pesen siis nende juurde pärast probleemi parandamiseks abi küsima minna ei tasu...
Seega on sellel autol nüüd 1998 aastast (siis ta sõitis tehase väravast välja) mootor pesemata...
Aga MB keskuses keelduti MB E320 mootori pesemisest - öeldi, et pole ettenähtud ja kõik. Lisaks öeldi et kui ise ikkagi pesen siis nende juurde pärast probleemi parandamiseks abi küsima minna ei tasu...
Seega on sellel autol nüüd 1998 aastast (siis ta sõitis tehase väravast välja) mootor pesemata...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Mina pesin enda bmw-l mootori siis puhtaks, kui mootorit vahetasin ja siiamaani on mootor üsnagi puhas, kuigi sõidan ka kruusateid suht tihti. Pesemis vahendiks oli mul siis bensiin 95E. Ja mitte mingit niiskust bensiin ei jäta ka kusagile pistikusse vaid aurustub koheselt, tuleb vaid teada seda, et bensiin võib plastikust osad üles sulatada, minul ei sulatanud ta mitte midagi üles. Pärast oli küll väga hea vaatada puhast ilusat mootorit 

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ei ole ikka asi päris nii et mingi väike pori küljes.Seal on ikka all mootoriploki küljes mingi 1cm paksune mudakiht ja inetu ju kui mootr on mingi sopakihi all.ja siukset asja on ise suht raske pesta kuna seal ju neid nikerdusi täis. Mootor on igalt poolt täiega sopane.tanelp kirjutas:Misasja sa tast pesed, pole mina aru saanud sellest, milleks riskida. Tõmbad kergelt niiske lapiga tasasemad pinnad üle ja asi ants. Kui sul on BMW ja alt lahti, siis ma ei näe absoluutselt põhjust. Nädalaga on seis sama.

grimes
Olen kõigil enda autodel mootoreid pesnud ja pole veel probleeme olnud.grimes kirjutas:Oki see selleks aga ehs keegi paneks veel ühe targa ja asjaliku jutu maha.Küsimusele vastust ei saanud![]()
Et kus ja msi hinna eest seda veel tehakse. Kas STATOILI pesulas ei tehta![]()
Ma mõtlen laagris.
Ja kas mõni saue kandi inimene ei tea kas seal on mingi pesula või ei.Üks tuttav rääkis.
Olen ise survekaga pesnud ja olen ka kasutanud käsipesulate teenuseid.
Näiteks käsipesulad kus olen seda teenust kasutanud: Varuosa kaubamaja (järvel), Männikul puumarketi vastas olevas käsipesulas, vesse säästumarketi juures, kindlasti pakuvad seda teenust teisedki käsipesulad, aga lihtsalt nendes kolmes olen ise lasnud pesta.
Statoili pesulatesse ma ei usu, kuigi vist mõnes on, niiüelda põhjapesud ja asjad, aga kui pesulasse sõita siis põrand on küll puht sile betoon, arvatavasti kuskilt külje pealt üritab natuke põhja alla ka pritsida, aga noh ... .
Mercedes EQS 450+ 2022
Hind peaks jääma kuskli 100-200 vahele. Kasutavad mingeid spets leotus vahendeid ja pärast survekaga lasevad üle. Mina olen siiani üldiselt rahule jäänud. Muidugi aega peab varuma, kuna kui kohale lähed, siis peaks ikka mootor jahtuda saama, ise olen asju nii sättinud, et kui selles kandis tegemist, siis ajan omad asjad ära ja sutsti paarsada meetrit pesulasse, seal juba läheb pool või tund.grimes kirjutas:Äitähh info eest ja kas sa oskaksid hinna öelda mis hinanga nad seda teevad.Käsipesulas. Ja kas jääb siis hea mulje. Et kas teevad korralikult. Kaua aega läheb. Ja millega nad ise teevad.Mis abivahendid.Kas kah survekaga.
Mercedes EQS 450+ 2022