Tahaks muuta oma neliveolist Alpinat jäigemaks. Veidral kombel on Alpina Allrad Touringul tavaline vedrustus, mitte sport. Ehk on asi selles, et nelivolisele bemm ei soovitagi "sport vedrustus"? Sellest lähtuvalt, äkki polegi mõtet sutsima hakata, et autot madalamaks ja jäigemaks saada?
Kui ma hakkan nüüd oma tõlda jäigemaks tegema, siis kas piisab ainult vedrude vahetamisest (auto läheb veits madalamaks, aga sellega oleks nõus)? Või peab koos vedrudega amordid ka ära vahetama? Kui amordid tuleks ka ära vahetada, siis läheb kogu see vahetuse case juraks, sest sellele masinale ei sobi suvad amordid, vaid lähevad spets amordid (amordi kinnituste vahe on neliveolise amort vs "mõni muu"). Tagumised isegi läheksid tavalised (esimesed just ei läinud). Tõsi, mingite muude tagaamortidega kaotaksin lisa - isereguleerv tagavedrustus (mul sellest suht savi, ei tassi mingeid raskeid asju). Seega taha nagu saaks panna sportlikumad amordid ja vedrud, aga ees amorte ei saaks vahetada, vahetaks ainult vedrud. On sellisel nikerdamisel mõtet või võib lõpptulemus mingi porno tulla kokkuvõttes?
neliveolise E34 muutmine jäigemaks
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28