E34 salongisoojendus
Mitmeid mõtteid siis jälle tulnud. No minu 525 on selline nagu sellel 325 pildil??? See pilt mis näitab E34, ei ole teps see mida ma kapoti alt näen.
Ja mida ei ole, on see deem pump . Ilmad on ka sellised - 20...täpselt hea on mulistada ja nokitseda, silmad vesised ja nina tatine.
Olen nüüd nii ja naa mõelnud... Variante on mitu:
Veaotsing näeb välja ilmselt nii:
Need klappide alused peenikesed traadid (krt vool tuli nagu peale, mõõtsin indikaatoriga)
veepump
...ja siis viin UM-i
Ja mida ei ole, on see deem pump . Ilmad on ka sellised - 20...täpselt hea on mulistada ja nokitseda, silmad vesised ja nina tatine.
Olen nüüd nii ja naa mõelnud... Variante on mitu:
Veaotsing näeb välja ilmselt nii:
Need klappide alused peenikesed traadid (krt vool tuli nagu peale, mõõtsin indikaatoriga)
veepump
...ja siis viin UM-i

Sama mure ka minul. Nimelt võtab hommikul kolm kilomeetrit tööleminekut aega ca 15-20 minutit, kuna esimesed 10 mintti ei kannata autosse istuda ja väljas palju soojem (auto käib ikka). Kui mootori temp. näidik hakkab liikuma juba poole peale, tuleb salongist ikka aint jäist õhku. Kui seadistan regulli hoovastikud nii, et puhuks vaid aknale (kolmest hoovast ülemine paremalpool asendis, alumised kaks vasakul ääres), siis on vaikselt tunda, et hakkab ka leigemat õhku liikuma. Nii kui päästan teise hoova, hakkab puhuma külma õhku. Keskmised õhutusavad on kinni ja neid ei kannata lahti teha ka sõites. Kui auto moto soe ja ka nati peenestada, hakkab ka sooja tulema ja siis kohe liiga palju... samas kui tühikäigul kohapeal seisan tuleb jällegi jahedat. Valasin ka pool liitrit vedelikku juurde ja tegin ka korraliku õhutuse, kuid ei miskit. Autoks siis 91a E34. Nädalavahetusel proovin ühendada voolikud otse (mitte läbi el.veepumba) ning kui ka see ei aita, siis mõistus otsas. Termostaat kontrollitud ja OK.
Oli kord BMW
Nujah..mul kah sama jama aga ei leidnud siit kah lahendust et ksut tuleks otsida või milles võiks siis jama...aidake targad...hommikuti päris kylm juba:(
Minevik: E34 525 125kw 89a; E36 318 85kw 91a; E34 520 110kw 93a touring, E34 530 V8 160kw 93a, Nissan Primera 06a, Mazda 6 2,0 08a, Audi 80 Cabrio 95a, Audi V8 92A, Lincoln Navigator 5,4l 04a, E65 730 02a, E60 545 05a
aga kas viga ei või olla üldse elektroonikas?
ma küll ei ole kindel kas teie varjantidel töötab soendus samamoodi aga kui töötab siis on see süsteem ikka vähe peenem kui lihtsalt nupureostaat juhe ja el kraanid...
panen ühe postituse siia teisest teemast
ma küll ei ole kindel kas teie varjantidel töötab soendus samamoodi aga kui töötab siis on see süsteem ikka vähe peenem kui lihtsalt nupureostaat juhe ja el kraanid...
panen ühe postituse siia teisest teemast
uurige äkki on probleem seal elektris kuskil...Muhvi kirjutas:sry, OTLauri86 kirjutas:Vabandan, mul seal kõrval mingi muu "jubin", kuid seda summerit tõepoolest polnud, huvitav kas juhtmed on seal juba olemas?
see muu jubin mõõdab sul salongi temperatuuuri ja kõrvalistuja jala juures peaks olema samasugune jubin...
tarvis on seda sellepärast, et see nupp millest keerad tempi on elektriline ja sooja "vee" kraani juhitakse läbi andrite nagu uutel autodel on kliimaautomaatik, paned paika tempi ja auto ise reguleerib sooja või külma. antud juhul reguleerib see vana bmw ainult sooja kuna konti pole sellega ühendatud...
katseta: pane (töösooja mootoriga) temp näiteks 22 kraadi peale, nüüd sule kangist jalgadele puhuv õhk(andurid ei saa enam tuleva õhu soojust mõõta) ja oota nats, kohe peaks auto hakkama ise soojemat õhku sulle salongi puhuma.
530D
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8508
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
minul oli peaaegu sarnane probleem , et kui kohapeale seisma jäin siis tuli jahedat.
Aga minul oli see tingitud sellest et veepumba vahelt tilkus jahutusvedelik välja ja siis pidevalt oli tase madal.
Kui peale valasin siis oli kõik ok.
Nüüd peale veepumba vahetust töötab kõik laitmatult ja sooja puhub täpselt niipalju kui nupust peale keeran.
Aga minul oli see tingitud sellest et veepumba vahelt tilkus jahutusvedelik välja ja siis pidevalt oli tase madal.
Kui peale valasin siis oli kõik ok.
Nüüd peale veepumba vahetust töötab kõik laitmatult ja sooja puhub täpselt niipalju kui nupust peale keeran.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Mul autol viga ikka küljes ja suuremate miinus kraadidega on asi ikka eriti hull. Kui tühikäigul mootor soojaks lasta liigub temp. näidik poolepeale, kui sõita 5nda käiguga ca 90-100 siis langeb umbes veerandile või isegi allapoole, seda siis kui väljas alla -3. **** kas tõesti termostaat? Jahutusvedelikku on ilusti ja ka ei kao kuskile.
Aga kui mootor tühikäigul põksub ja termostaat tuksis on, peaks ju temp. samuti veerandipeal olema, kuna jahtusvedelik peaks ju siis kohe läbi suureringi käima hakkama ja sellisel juhul ei tohiks mootor ka eriti soojaks minna? Aga mul läheb mootor ilusti soojaks ja suht kiiresti ka, nagu peab. Ja kui 2000 ja natuke peale pööretega ca 90 sõita, ning samas temp. näidik veerandipeal on tuleb salongi leiget õhku, kui tühikäigul temp. poolepeal on, tuleb täiesti jäist.
Mul selline jama, et soojaks läheb normaalselt aga esiklaasile juhipoolele, umbes silmade kõrgusele jääb suur udulaik, mis kohe kuidagi ära ei kao. Kuigi auto ammu soe ja teised aknad kõik puhtad, siis see laik püsib kangekaelselt seni, kuni ükskord ta paberiga ära pühid
. Et mis jama see selline on ?

loe siit ka:Weix kirjutas:Mul selline jama, et soojaks läheb normaalselt aga esiklaasile juhipoolele, umbes silmade kõrgusele jääb suur udulaik, mis kohe kuidagi ära ei kao. Kuigi auto ammu soe ja teised aknad kõik puhtad, siis see laik püsib kangekaelselt seni, kuni ükskord ta paberiga ära pühid. Et mis jama see selline on ?
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=7947
Tervitus.
Sai kah mingi aeg tagasi õhutatud, nina ilusti taevapoole,kuid tulemus 0.
Kirjutasin ennist- mingis vene foorumis lugesin,et vend pani Gazell-il oleva tühikäigul tsirkulatsiooni parandava pumba bemarile ja jäi väga rahule).Sai siis kah pump muretsetud MADE IN CCCP.Proovin minagi seda varianti,kui aega ja viitsimist on.
Sai kah mingi aeg tagasi õhutatud, nina ilusti taevapoole,kuid tulemus 0.
Kirjutasin ennist- mingis vene foorumis lugesin,et vend pani Gazell-il oleva tühikäigul tsirkulatsiooni parandava pumba bemarile ja jäi väga rahule).Sai siis kah pump muretsetud MADE IN CCCP.Proovin minagi seda varianti,kui aega ja viitsimist on.

'90 E34 M50B25