Õhutusnippel termostaadi korpuse küljes?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
KristjanT
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 21.07.2005 12:36 45

Õhutusnippel termostaadi korpuse küljes?

Postitus Postitas KristjanT »

Mis juhtub kui see kuulklapp on kinni roostetanud? Kas süsteem jääb õhutamata?

Mul nimelt oli probleem, et temperatuur kõikus ja vedelik läks keema.
Võtsin termostaadi välja, vaatasin, et kuul on suletud asendis igast roostet ja paska täis.

Vahetasin termostaadi ära. Kuu aega oli korras, nüüd jälle vingerdab.

Kusjuures temperatuurinäidik läheb lakke, aga kui jätan auto seisma ja lähen asja uurima siis suur radikas on külm (ülevalt leige).
Lõdvikud ei ole mingi surve all ning paisupaagi vesi on selline kätepesuvee temperatuuriga, vahel kõrgem.

Mõni mees pakkus, et mul suur radikas umbes ja töötab ainult väike ring, kuid kui termostaadi täiesti vahelt ära võtsin siis ei läinud näidik kunagi üle keskmise, ainult soenes aeglaselt.

e34 525TDSA M51
Paisupaak (suur kork ja siis mingi väike kork) salongi ees.

Vedelik ei kao, plokikaas kontrollitud, kaanetihend uus, uus metalllabadega veepump.

Ja lõpetuseks veel küsimus, et mis situatsioon tekib kui eemaldan püsivalt selle kuulklapi sealt termostaadi korpuse küljest.

Ja õhutamise kohapealt mul tegelikult ka arusaamatused. Paljud avavad siin mingeid korke ja nipleid termostaadi juurest või siis radika pealt ning tõstavad auto esiosa üles. Mul selliseid nipleid ja ventiile pole, on ainult paisupaagi küljes 2 korki. Kuidas ma õhutama pean, nii et asi oleks õige?
Tavaliselt sulen väikse korgi siis kui suurde avasse vedelikku valades tuleb väiksest ainult vedelikku, mitte mingit õhku. Kõik lõdvikud pressin ka läbi ning salongisoojendus on põhjas.

K.
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Viga mitte termostaadis vaid ilmne viga kella anduris. Mine tee Laki 6 E-test, ehk saad veast jagu.
Vasta