
kui huvilisi on rohkem, siis äkki leiduks ka mõni inimene, kes teeks selle helkuri mõtte ka teoks

Mis teie arvate

usun, et BMW AG on neid helkureid juba teinud ja seda võiks käsitleda tõesti samade paragrahvide järgi kui Nike logoga helkurite tootmist. Samas usun, et kui seda teha UM-ga kooskõlastatult (ka EBK sümboolikaga) ja mittetulunduslikult siis peaks asi OK olema!Muhv kirjutas:Huvitav, milline on BMW AG suhtumine antud mõttesse? Kas ei lähe kuidagi kaubamärgi õigustega vastuollu?
Aga muidu tervitatav idee!
Asjatundmatu küsimus. Mida need klassid seal tähendavad? Kas seda, et see kaubamärk on kaitstud vaid nendes tegutsemisvaldkondades?Relk kirjutas:http://www2.epa.ee/Patent/mark.nsf/Sear ... Form&Seq=1Sellelt lehelt on näha, et kaubamärk on ilusti kaitstud. Isegi BMW venekeelsete tähtedega :lol:
Just. Klassid määratlevad tegevusvaldkondi. Seega kui sina tahad teha kaubamärki "Balti Metsa Weod" lühidalt BMW ja selle nime alla metsa majandada siis tõenäoliselt on kõik ok. Eeldusel et BMW ei ole oma märki sellest vallas kaitsnud. Logo muidugi peaksid uue mõtlema.jjanno kirjutas:TereAsjatundmatu küsimus. Mida need klassid seal tähendavad? Kas seda, et see kaubamärk on kaitstud vaid nendes tegutsemisvaldkondades?Relk kirjutas:http://www2.epa.ee/Patent/mark.nsf/Sear ... Form&Seq=1Sellelt lehelt on näha, et kaubamärk on ilusti kaitstud. Isegi BMW venekeelsete tähtedega
jJanno
kes on öelnud, et helkur peab hall olemajoffe kirjutas:peale kõige muu, kui teha helkur BMW embleemi taoline, on seal väga vähe ruumi, kust üldse midagi vastu peegeldub-helkurina on asjakese väärtus nullilähedane.
kui antud nänn saadaks piiril kätte siis kuuluks arvatavasti konfiskeerimisele!Hans kirjutas:Olen igasugu BMW sümboolikaga nänni näinud turgudel ja autopoodides müügil (näiteks võtmehoidjad!) ja pole ei keegi UM-st ja kust iganes lette ümber pööramas käinud.
Selle plastmassist helkuri suur miinus on see, et kuna ta peaks rippuma kuskil umbes põlve kõrgusel siis autosse istudes on enamvähem kindel, et see helkur ka ukse vahele tõmmatud saab ning asjast on killud taga.Ranet kirjutas:Tere! Väike märkus, alusmaterjaliks on kõige parem plastmassist kirgas helkur.
Loogiliselt võetuna peaks helkur asetsema hoopis paremal pool (kõnnid ju liiklusele vastu teepeenral). Sealt peaks väga pikk pael olema, et ta ukse vahele ulatuks ;) Kõrvalistujal muidugi teine lugu.Indrek_M kirjutas:Selle plastmassist helkuri suur miinus on see, et kuna ta peaks rippuma kuskil umbes põlve kõrgusel siis autosse istudes on enamvähem kindel, et see helkur ka ukse vahele tõmmatud saab ning asjast on killud taga.