BMW 320I Aut.92a. kast?
BMW 320I Aut.92a. kast?
Kuidas kastiga käituda,linnas 3-4 mnt.D?sport?Kasti õli vah.60t järgi?millist kasut.?mootor ikka ketiga-venib?
võimalikke variante nuppu [b]otsi[/b] kasutades:
Ilmselt sul pidurisupport kinni jäänud, aitab pidurisupportite puhastamine ja õlitamine ja tihendite vahetus. (päris kindel pole aga ilmselt on nii).
Kas pedaal täriseb ka siis kui kollane tuli armatuuris põleb? Kui jah on vigane ABS aju (alum. karp kelladebloki all), kui ei otsi viga anduritest. Lihtsaim viis andurite kontrollimiseks on testriga anduri takistuse mõõtmine (korras andur peaks näitama 950-1050 oomi). Kui kõik korras tuleks kindlasti kõigi andurite pesade pinnad roostest puhtaks nühkida - anduri kaugus hammasvööst on väga oluline, juba õhuke roostekihi paksus on piisav, et ABS aju süsteemi välja lülitaks
Tulukese põledes ei tohi ABS töötada, st vaheta prooviks ABS aju ära ... võtab aega max 10 min. Mis ei tähenda, et andurite juhtmed ei võiks läbi olla - E30 bemaritel üsna sagedane viga.
ABS-iga olen muideks avastanud huvitava seose, et kui esirataste ja tagarataste läbimõõdud on erinevad ei tööta ka ABS
Ilmselt sul pidurisupport kinni jäänud, aitab pidurisupportite puhastamine ja õlitamine ja tihendite vahetus. (päris kindel pole aga ilmselt on nii).
Kas pedaal täriseb ka siis kui kollane tuli armatuuris põleb? Kui jah on vigane ABS aju (alum. karp kelladebloki all), kui ei otsi viga anduritest. Lihtsaim viis andurite kontrollimiseks on testriga anduri takistuse mõõtmine (korras andur peaks näitama 950-1050 oomi). Kui kõik korras tuleks kindlasti kõigi andurite pesade pinnad roostest puhtaks nühkida - anduri kaugus hammasvööst on väga oluline, juba õhuke roostekihi paksus on piisav, et ABS aju süsteemi välja lülitaks
Tulukese põledes ei tohi ABS töötada, st vaheta prooviks ABS aju ära ... võtab aega max 10 min. Mis ei tähenda, et andurite juhtmed ei võiks läbi olla - E30 bemaritel üsna sagedane viga.
ABS-iga olen muideks avastanud huvitava seose, et kui esirataste ja tagarataste läbimõõdud on erinevad ei tööta ka ABS
GS
Noh, E34 automaadil igaljuhul on nii (siis seega ilmselt ka E36'l jne):
Kui manuaalreziimis valid mingi käigu (näiteks kolmanda käigu), siis ta hoiabki seda kolmandat käiku kogu aeg sees sõltumata kiirusest.
Teistes reziimides aga tähendab valitud kolmas käik, et kolmandast kõrgemale enam ei vaheta, aga madalamad käigud on nagu D'ga.
Vahe manuaalprogrammiga ongi siis selles, et kui manuaalil jääb valitud käik sõltumata kiirusest sisse, siis teistes tähendab valitud käik seda, millest kõrgemale enam ei vaheta, allapoole aga küll.
Kui manuaalreziimis valid mingi käigu (näiteks kolmanda käigu), siis ta hoiabki seda kolmandat käiku kogu aeg sees sõltumata kiirusest.
Teistes reziimides aga tähendab valitud kolmas käik, et kolmandast kõrgemale enam ei vaheta, aga madalamad käigud on nagu D'ga.
Vahe manuaalprogrammiga ongi siis selles, et kui manuaalil jääb valitud käik sõltumata kiirusest sisse, siis teistes tähendab valitud käik seda, millest kõrgemale enam ei vaheta, allapoole aga küll.