Kas keegi teab, kas sellisel isendil oli originaalis plokk differ või ei olnud.
Tartus üks automüüja rääkis et on originaalis, kui sõber autot ostis.
Tulin siis mina koju võtsin selle täna õhtuse libedaga oma suverehvidega auto ja läksin platsile proovima.
Käitus küll nii nagu oleks plokkdiffer, sest suverehvidega lumel ringide tegemine peaks vist muidu olema suht võimatu.
Minu oma aga tegi niipalju kui kulus nii vasakule kui paremale.
E34 530i '88 tagadiffer
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8509
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
E34 530i '88 tagadiffer
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
saksa fännilehel on ülekannete kohta järgmise infoga tabel:
manuaalkastiga 530-il aastani 93 peaks olema lülitatav (?) differ ülekandega 3.64
automaatkasti puhul on ülekanne 3.73
tabel ise: http://www.e34.de/tuning/getriebediff.htm
manuaalkastiga 530-il aastani 93 peaks olema lülitatav (?) differ ülekandega 3.64
automaatkasti puhul on ülekanne 3.73
tabel ise: http://www.e34.de/tuning/getriebediff.htm
aga sa võid ju nii ka proovida: sõida ühe tagarattaga nt asfildile ja teisega libedale pinnale (lumi, kruus) ja otse sõites lase ketsi.
kui see ratas, mis on asfaldil, hakkab ka läbi libisema (nt jätab rehvi jälje asfaldile), siis ongi blokkdiffer
tavalise diffriga hakkab see ratas ringi käima, mis on libedamal pinnal. teine on paigal
kui see ratas, mis on asfaldil, hakkab ka läbi libisema (nt jätab rehvi jälje asfaldile), siis ongi blokkdiffer
tavalise diffriga hakkab see ratas ringi käima, mis on libedamal pinnal. teine on paigal