LSD diffri kontrollimine ja sisude vahetus?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

LSD diffri kontrollimine ja sisude vahetus?

Postitus Postitas byerman »

Oleks saada üks väidetavalt nn.plokk differ (e-30) ,aga ülekanne pidi olema 2.75 sellest ka paaar küsimust .

1. Kuidas saab teada ,et tegu on ikkagi Plokk diffriga 100%,(kui differ ei ole auto küljes) see ,et mõlemad otsad korraga veavad pidi ka nendel diffritel nimodi olema mis hakkavad p.....se minema. Aga kui tagant kaan maha võtta kas sealt paistab midagi ,mis on ainult LSD-puhul nii ja tavalisel ei ole...

2. kuidas neid sisusi ümber saab tõsta näit. aeglasema ülekande arvuga diffrile panna kiirema diffri seest võetud -LSD seade. Kas see on ise teostatav,,,, Või on see vähe keerukam protsess...

kas keegi teab kedagi kes selle töö ÄRA teeks väikse raha eest
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kardaani ehk eestpoolt keerad ja küljed peavad käima ühte suunda
karta on, et tegu diisli lsd-ga ja vist ei saa 3, ülekannet panna, pead ei anna, aga olen analoogse jamaga kokku puutunud
väikese rahaeest ei tee keegi seda tööd, kipun arvama , et alla 1000 tööraha ei ole
muidu oleks tegija olemas küll
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

Mida ei saa üle 3-e .kas ülekannet,,, Kas diislitel oli ka lsd???? ja suure korpusega???
,, kui sealt võtta lihtsalt plokeerimis süsteem ja tõsta see näit, 3.91 ülekandega diffrisse,kas nii ei saa siis või..
Oleksin võibolla 1000 eeguga nõus kui töö tehakse korralikult ja differ pärast uluma ei hakka..
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4238
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

2,... ülekannet ei pruugi saada 3,... peale ümber tõsta, kuna lsd tald hammasratta kinnituseks on liiga paks või midagi sellist.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

kust ma selle kohta rohkem infot saan,, kas ei ole kuskil mingit teadjat meest........
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

2,75 see vaevalt on, pigem on 2,93 eta oma??? 3,5 mootori otsas läheb see katki, kui sa seda oma 335 panekut silmas pead

otsi ühe kaanepoldi alt üles plekksilt ja kui seal on S-täht, siis on jah LSD

Kui sa suudad randme jõuga keerata ühte poolteljeflantsi ühtepidi ja teist teistpidi, siis on tavaline.

Kui need pöördlevad ainut koos, siis on LSD

Tavaliselt on E30 plokkdifrid siiski alates 3.46 ülekandest.....

Samatüübiliste difrite sisud on ilma eriliste probleemideta vahetatavad
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas byerman »

aitäh,, olen jälle natuke targem,

aga **** see LSD otsimine on ikka paras k.... .
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

mis seal ikka k???i on

www.kaazusa.com ja $1300 letti(+transa) :lol:
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Vasta