K: Xenon-i probleem
K: Xenon-i probleem
Tere
Juhtus nii et eile õhtul lakkas töötamast üks Xenon lähituli. Kui lülitan sisse ,siis läeb korraks põlema. Peale seda plingib paar korda õrnalt. Sama juhtus korra ka eelmisel aastal, kuid ainult korra kuni järgmise lülitamiseni. Kas ma saan kuidagi kindlaks teha et ikka kindlasti on pirn läbi. Olen kuulnud mingitest releedest või asjadest. Keegi teab?
Juhtus nii et eile õhtul lakkas töötamast üks Xenon lähituli. Kui lülitan sisse ,siis läeb korraks põlema. Peale seda plingib paar korda õrnalt. Sama juhtus korra ka eelmisel aastal, kuid ainult korra kuni järgmise lülitamiseni. Kas ma saan kuidagi kindlaks teha et ikka kindlasti on pirn läbi. Olen kuulnud mingitest releedest või asjadest. Keegi teab?
V8 

Ega Sul pole seda hiljutist TM-i kus oli artikkel pealkirjaga "kallite silmade tuhmuv sära" vms?
Seal olid ilusad pildid õhtal D2S pirnist. Visuaalselt silmatorkavad peaks olema kolvi muutunud värvus ka klaasi sisse taganenud elektroodid.
Ja tervel külmal pirnil peaks olema kolvi sisepinnal rohekas laiguke, mis on need soolad, mis töö ajal aurustuvad ja leegile õige värvustemperatuuri annavad. Kõige kindlam on muidugi uut pirni proovida. Diagnostigaga peaks tulede juhtplokk ka suutma rääkida.
PS palju nendega sõita said? Ja päeval ka huugavad kogu aeg?
Seal olid ilusad pildid õhtal D2S pirnist. Visuaalselt silmatorkavad peaks olema kolvi muutunud värvus ka klaasi sisse taganenud elektroodid.
Ja tervel külmal pirnil peaks olema kolvi sisepinnal rohekas laiguke, mis on need soolad, mis töö ajal aurustuvad ja leegile õige värvustemperatuuri annavad. Kõige kindlam on muidugi uut pirni proovida. Diagnostigaga peaks tulede juhtplokk ka suutma rääkida.
PS palju nendega sõita said? Ja päeval ka huugavad kogu aeg?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui seda juba mainitud TM artiklit uskuda, siis on põhjamaade pideva päevatuledega autol ksenooni valgusviljakusest peale 100' läbimist järel ainult 20...25%!!!Aimar kirjutas:Proovin jah õhtul pirnid omavahel ära vahetada ja võrrelda neid.Autol saab kohe kohe 100 tuhat täis. Eestid 70 tuhat . Eestis pole kindlasti vahetatud. Põlevad jah koguaeg.
Nii et uus pirn ees peaks kohe silmaga nähtav olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
vaheta jah teise poole pirn ymber nii saad teada kas pirnis viga või plokis.
plokke saab ka remontida , elektroonikast jagav inimene teeb korda.vajaminevad osad hinnalt pea tyhised vörreldes uue ploki hinnaga. vanad pirnid kah kaotavad palju oma valgusjöust, ise söidan päeval ikka pargid ja udukad alt ja pimedas xenon.
plokke saab ka remontida , elektroonikast jagav inimene teeb korda.vajaminevad osad hinnalt pea tyhised vörreldes uue ploki hinnaga. vanad pirnid kah kaotavad palju oma valgusjöust, ise söidan päeval ikka pargid ja udukad alt ja pimedas xenon.