Küsimus V8 mootori vahetmise kohta
-
- Klubiliige
- Postitusi: 534
- Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
- Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Küsimus V8 mootori vahetmise kohta
Nimelt tekkis mõte oma 3,0 v8 asendada 4,4 v8 vastu,sellest ka küsimus kas tasub teha selline vahetus või mitte.Plaanis müüa enda mootor koos kasti ja ajudega ning asemele võtta täiskomplektne 4,4.Ning huvitab kas oleks turgu 3,0 mootorile.
Jagage oma arvamusi.
Jagage oma arvamusi.
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
Pea 2 kilo!e36forever kirjutas:Siis on teine lugu jah, aga kui suur on 4.4 ja 3.0 kaaluvahe?
Kood: Vali kõik
M60B30 (308S1) 140.00kg
M62B44 (448S1) 141.37kg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 582
- Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
- Asukoht: Berlin/Tartu
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Küsiks ka siin, et kustkohast pärinevad sellised väikesed numbrid?
http://www.bmwworld.com/engines/m60.htm
http://www.bmwworld.com/engines/m60.htm
GS
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Minu andmeil on numbrid (kaalud) samad. ETKst saab ka selle info.
Nikasili kohta seal kahjuks pole, aga sinu (ja ka minu) alusil mootor on 154kg näiteks.
Ehk siis
OT, aga ime siis, et meestel su kasti alt võttes jalad nõrgaks läksid kui kahekesi pea sama rasket asja kui M60 mootor sülle võtsid 
Nikasili kohta seal kahjuks pole, aga sinu (ja ka minu) alusil mootor on 154kg näiteks.
Ehk siis


E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Mis? Milles?priitv8 kirjutas:Oled selles kindel? Miks?eero kirjutas:Nikasili kohta seal kahjuks pole, aga sinu (ja ka minu) alusil mootor on 154kg näiteks.
Nikasilist pole mingit juttu seal. Seda ei toodeta ka ju enam (?)
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Sa pead silmas M60B30 ja M62B44? Ei ole samad. M60 on DME3.3 ja M62 on DME5.2 - terve põlvkond vahet. M62-l nt. 4 lambdat ja elektriliselt juhitud termostaat. Uuematel ka VANOS. Kõik see nõuab ju teistsugust kaabeldust ja mootori juhplokki.GRA01 kirjutas:võin küll eksida, aga minu meelest peaks juhtmed, ajud, väljalase ja ilmselt ka kast 3,0 ja 4,4 -sel samad olema.
Lisaks on kõik M62-d ka EWS-i (tehase immo) külge laulatatud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Naine ütleb sul midagi ilusatMarkoA kirjutas:Mehed öelge palun midagi ilusat ka sest mul peaaegu mootor olemas,Väga kahju oleks sellest ära öelda.

Aga kui hirmsasti tahtmist on...
EDIT: teadmata täpselt, mis kast su E38-l on, siis näiteks 3l konega E34-l ei ole 5HP30 kast vaid nõrgem ja teades kui hästi 4-liitrine viimast sõlme keerab, siis mis ta nõrgemga veel teeb...?
Jne.
eero@ei poolda ise auto tegemist

Viimati muutis eero, 08.10.2005 14:59 20, muudetud 2 korda kokku.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Ja Su elu on kergem, kui Sa koos uue mootoriga ka kogu EWS padajanni kaasa saad (EWS aju, ringantenn lukusüdamiku ümbert, nende vahel on veel miski võimendi ja kuna EWS ajuga on paaritatud ka võtmed siis doonorauto võtmed ja kui juba võtmed, siis ka vist lukud. Lõpuks veel kogu EWS kaabeldus.)
Iseasi, kui Su autol juba praegu ka EWS peal, siis vist piisab ainult uuest DME-st ja temaga paari pandud EWS ajust. Seda, kas Sa uuele EWS-ile näiteks oma vanad võtmed suudad selgeks teha, ma peast ei julge lubada. Aga õige service-testriga peaks saama.
Iseasi, kui Su autol juba praegu ka EWS peal, siis vist piisab ainult uuest DME-st ja temaga paari pandud EWS ajust. Seda, kas Sa uuele EWS-ile näiteks oma vanad võtmed suudad selgeks teha, ma peast ei julge lubada. Aga õige service-testriga peaks saama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
-
- Klubiliige
- Postitusi: 534
- Liitunud: 06.05.2003 19:11 52
- Peamine sõiduk: F01 740XD ,E90 320i
- Asukoht: harjumaa
- Kontakt:
Tean ,et autot oleks lihtsam vahetada,aga ma olen teda juba niipalju ümber ehitanud ,et ei raatsi maha müüa.Teiseks autol on mõnus värv mis mulle väga meeldib ning uut sellist oleks raske leida.
ühesõnaga kui asi on teostatav siis ma vahetan mootori ära koos kasti ja igasuguste vidinatega ,kui ei ole siis ei tee seda.
ühesõnaga kui asi on teostatav siis ma vahetan mootori ära koos kasti ja igasuguste vidinatega ,kui ei ole siis ei tee seda.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Olen Markoga ka täiesti nõus, mulle ka tema auto meeldiks tema asemel, värv on tõesti kena ja eks ta on seal üht- teist teinud ka seal
ja Marko, usun, et asi on kindlasti teostatav, on ju suuremaidki projekte tehtud, nii siin kui ka mujal maailmas. Plokid on ju neil mootoritel minu teada samad, arvan, et ka kasti patjade kinnitused ja muud asjad peaks ka samad olema...
Või ma eksin? 


