Mul selline mure, mis mind ammu juba vaevanud on- nimelt nagu enamus teavad, on mu autol madaldus, võrreldes tavavedruga peaks ees olema madaldus 50mm ja taga 35mm. Probleem aga on selles, et esiots on kuidagi jube jäik, mis väljendub selles, et kui auto mingit muhku v lohku saab, käib auto kerest läbi selline konkreetne pauk
 , olen mõelnud ja arutanud mitmega, millest see võib tingitud olla kuid ühest vastust ei ole saanud. Küll arvatakse, et on läbilöögipuksid- uurisin ja solgutasin ja mis iganes muud tegin- aru ei saanud nagu, et läbi oleks, on öeldud, et Bilsteini sportamordid käituvadki nii, seda ei oska kommenteerida senikaua kuni oleks võimalus proovida teisi amorte.
  , olen mõelnud ja arutanud mitmega, millest see võib tingitud olla kuid ühest vastust ei ole saanud. Küll arvatakse, et on läbilöögipuksid- uurisin ja solgutasin ja mis iganes muud tegin- aru ei saanud nagu, et läbi oleks, on öeldud, et Bilsteini sportamordid käituvadki nii, seda ei oska kommenteerida senikaua kuni oleks võimalus proovida teisi amorte.Ja paugud käivad ainult ees, taga on täiesti mõnus pehme mu meelest... Ise päris ei usu, et madaldus+ 17'' velg tingimata seda teevad, sest talvel 15'' veljega oli natuke mahedam , aga mitte väga...
 
 Usun, et paljude soovitus oleks vahetada sportvedrud/amordid tavaliste vastu, aga ütleme nii, et ilu nõuab ohvreid... Kui vaja ja kui see aitaks, oleks nõus autot natukene tõstma,viima madalduse ees umbes 35mm-ni ja taga vbl mingi 35- 20 mm-ni, aga kas see aitab... Muidugi olen kuulnud, et sellise madaldusega saaks kasutada tavaamorte, see vast aitaks...
 
 Olen praegu Eestist eemal, kuid kui Eesti jõuan, tahaks midagi ses suhtes ette võtta... Teadjamad mehed, äkki oskate nõu anda... Kommenteerida võivad ka need, kes seda asja ise on kogenud, mõned siin klubis on...
 Probleem on algusest peale olnud, kuid nüüd tahaks küll midagi ette võtta...
  Probleem on algusest peale olnud, kuid nüüd tahaks küll midagi ette võtta...Tänud juba ette asjaliku ja edasiviiva info eest!!
 
				
 
 


 Vaata Konisid ja Bilsteine, neil on spets madalamatele vedrudele ette nähtud seeriad.
 Vaata Konisid ja Bilsteine, neil on spets madalamatele vedrudele ette nähtud seeriad. madaldamise otsus vastu võtta oleks mõistlik kohe karterikaitse alla panna. Originaalid istuvad väga hästi alla ja ei tee kliirensit oluliselt madalamaks võrreldes alumiiniumist monster-pantseritega. Samas on tasuvusaeg ikka väga lühike kui võrrelda kaitse hinda ja karteriremondi maksumust. Ise olen vist juba break-eveni kätte saanud, kui Riiga sõites poetas ees sõitev veokas keset teed paraja jalkapallisuuruse jääkamaka, millest muidu mööda ei saanud kui üle sõites
 madaldamise otsus vastu võtta oleks mõistlik kohe karterikaitse alla panna. Originaalid istuvad väga hästi alla ja ei tee kliirensit oluliselt madalamaks võrreldes alumiiniumist monster-pantseritega. Samas on tasuvusaeg ikka väga lühike kui võrrelda kaitse hinda ja karteriremondi maksumust. Ise olen vist juba break-eveni kätte saanud, kui Riiga sõites poetas ees sõitev veokas keset teed paraja jalkapallisuuruse jääkamaka, millest muidu mööda ei saanud kui üle sõites  
