ühesõnaga,mõistliku kiirusega päeval ja maanteel temperatuur on punane ja vesi keeb, korki maha ei löönud, seega pole vist kõige hullem kui kork maha keerata tuleb esmalt auru ja siis jahutusvedelikku.. Kui masin maha jahutada siis saab sõita umbes 40 km/h ja Pärnust Tallinna on ikka hirmus pikk maa, 40 km/h sõittes

Radiaator kuumaks ei lähe katsusin küll alt poolt aga ikkagi oli pigem külm kui soe. Kui salongis temp. maksimumile panna läheb ka mootori temp. madalamaks.
öösel on sõita normaalne vähemalt linnas kiirus ca. 50km/h, ikkagi jahedam
Enda tarkusest pakun, et termostaat. loodan, et mitte veepump. kuigi jah see pidi sellel mootoril (M50) kehv olema. Kuigi sellest on olnud ka eelnevalt juttu ei ole kindel kas ikka on termostaat või midagi enamat.
Vahetamisest olen eelnevate postituste järgi aru saand. Kuid sooviks enne ikka teada kas ja mida on vaja vahetada.
Üks asi veel erinevatest teemadest jäi silma, et kindlasti on vaja pappist tihendit Termostaadi ja mootori vahel. UM. väitis aga sinna pole seda vaja, küsisid kere numbrit, kuna seda peast ei tea siis ütlesid, seega ei ole seda vaja. ????????????? on siis või ei?
Tänud vastanuile