
lukku!
Aga siin foorumis on juttu ju kahest 335 omanikust ja üks on vist isegi müüa. http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=14687
ja teist ma lihtsalt ei viitsi otsida üles.
ja teist ma lihtsalt ei viitsi otsida üles.
kui mootor 7meselt, siis tõsta ainult vahele. Tervet juhtmestikku ikka vahetama ei pea, vahest lihtsalt kapotialt pistikuist üht teist ringi tõsta. Üldiselt www.e30.de päris põhjalik sellel teemal.
335
Endal just siuke projekt käsil... autoks oli 318i 89a.
Kui saaks aega tagasi kerida siis , ei hakkaks tegema,, aga kui juba alustatud on siis tuleb lõpuni teha.
Kui teha korralikult,et asi kestaks ka mingi aja,, siis tuleks k,kast ka panna 735 oma. ....................... Jamasi on palju,,,,,,,,,,,,,,
esiteks tuleb ise valm. mootori käpad, sest orig. on liiga ees pool .need tuleks teha tugevast latt rauast(8mm) ,siiis kardaani tuleb lühemaks teha 5-7 cm ja pärast tasakaalu saada kuidagi,et viskama ei hakkaks.see jubin mis k.kasti küljes on ja kardaani muhviga ühendatakse tuleb lasta treialil ümber teha ,et see sobiks e-30 kardaaniga, juhtmestik koos ajuga, pidama saamiseks ja pidamise parandamiseks soovitaks kindlasti panna 323 v. 325 tagasilla (k.pidur) sport amort+vedru ,lsd diffrist (u.2000 eeku) ei tasu rääkidagi ,seda on eestis sama hea saada kui 20a. süütut (ilusat) tüdrukut,l jne.jne. soovitaks uurida www.e30.de lehte seal on kirjeltatud samm ,sammult seda protsetuuri..
igal juhul on mul hea meel ,et keegi tahab ka ehitada 335-te.
tuleks varuda piisavalt raha ja kannatust...
Kui saaks aega tagasi kerida siis , ei hakkaks tegema,, aga kui juba alustatud on siis tuleb lõpuni teha.
Kui teha korralikult,et asi kestaks ka mingi aja,, siis tuleks k,kast ka panna 735 oma. ....................... Jamasi on palju,,,,,,,,,,,,,,
esiteks tuleb ise valm. mootori käpad, sest orig. on liiga ees pool .need tuleks teha tugevast latt rauast(8mm) ,siiis kardaani tuleb lühemaks teha 5-7 cm ja pärast tasakaalu saada kuidagi,et viskama ei hakkaks.see jubin mis k.kasti küljes on ja kardaani muhviga ühendatakse tuleb lasta treialil ümber teha ,et see sobiks e-30 kardaaniga, juhtmestik koos ajuga, pidama saamiseks ja pidamise parandamiseks soovitaks kindlasti panna 323 v. 325 tagasilla (k.pidur) sport amort+vedru ,lsd diffrist (u.2000 eeku) ei tasu rääkidagi ,seda on eestis sama hea saada kui 20a. süütut (ilusat) tüdrukut,l jne.jne. soovitaks uurida www.e30.de lehte seal on kirjeltatud samm ,sammult seda protsetuuri..
igal juhul on mul hea meel ,et keegi tahab ka ehitada 335-te.
tuleks varuda piisavalt raha ja kannatust...
2,0 -l oli lsd all ???????????
ei usuks eriti,,,
pane üks ratas kruusale ja teine asvaldile ja söösta minema ,,, kui LSD siis peavad mõlemad kaapima hakkama.
sul on kindlasti mingi väikse korpusega differ- mis ei pea 3.5 mootoriga nädalatki vastu.. Tuleb panna suurekorpusega differ,see kannatab mingi aja rohkem.. Ja neid väikse korpusega lsd diffreid on veelgi vähem kui suure korpusega...
ei usuks eriti,,,
pane üks ratas kruusale ja teine asvaldile ja söösta minema ,,, kui LSD siis peavad mõlemad kaapima hakkama.
sul on kindlasti mingi väikse korpusega differ- mis ei pea 3.5 mootoriga nädalatki vastu.. Tuleb panna suurekorpusega differ,see kannatab mingi aja rohkem.. Ja neid väikse korpusega lsd diffreid on veelgi vähem kui suure korpusega...
igatepidi, üks ratas oli õhus (tungraud oli all) ja tahtsin näha palju välja jookseb, panin käigu sisse, lasin siduri lahti ja sõitsingi. ühesõnaga see ratas, mis maas oli vedas ka ja ma sõitsin tungi pealt alla!
Viimati muutis Mikk_O, 21.08.2005 02:54 23, muudetud 1 kord kokku.
gardaani lõikama??? milleks? eesimene osa 5 ja tagumine osa 3. Neid vist on erinevatel mudelitel erineva pikkusega, pead vaid sobiva leidma. Kindlasti on ka sobiv hoovastik olemas.
Ise kunagi tõstsin 320 m30/2.8(peaks enamvähem sarnane olema) ja mingit juhtmestiku vahetust pold. Elektrik tõstis juhtmeid pistikus natuke ringi ja oligi ants.
Ise kunagi tõstsin 320 m30/2.8(peaks enamvähem sarnane olema) ja mingit juhtmestiku vahetust pold. Elektrik tõstis juhtmeid pistikus natuke ringi ja oligi ants.