E39 530d turbo mure
E39 530d turbo mure
Täna lahkus siit ilmast minu auto turbo. UM-i teatel on võll pooleks.
Kas kellelgi on kogemust, saab sellist turbot parandada? Abiks oleks ka soovitused, kust vastupidisel juhul saaks vahetusturbot võimalikult soodsalt. UM-s letihind 21000.- eeku + töö...
Kas kellelgi on kogemust, saab sellist turbot parandada? Abiks oleks ka soovitused, kust vastupidisel juhul saaks vahetusturbot võimalikult soodsalt. UM-s letihind 21000.- eeku + töö...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW
Mis mootor hetkel üldse teeb. Sõidab aga jõudu pole?
Peavalu on sellest igatahes küllga.
Mis mootor hetkel üldse teeb. Sõidab aga jõudu pole?
Peavalu on sellest igatahes küllga.
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
uuri soome foorumist, sealt kuuaega tagasi lugesin, keegi just vahetas kah 530 d 2001 aasta omal turbot , hinnad ja võimalused olid. www.bmwtuningclub.net ja vist ongelmat või tekniika alt.Kui ei leai võin lähipäevil vaadata kui aega saab.
mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks 

Turbo on võimalik ka kordi väiksema läbisõiduga ribadeks lasta, kui sellega (ja selle jahutamisega) sitasti ümber käiaIvar kirjutas:mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks
PS ka automaatkasti on võimalik tunduvalt kiiremini kotti lasta, kui 7 aastaga.
Selle jama küüsis ei vaevle BMW, vaid KÕIK autotootjad....kui vähegi käredama pöördemomendiga auto on, hakkab ATM kast vatti saama
Viimati muutis Charly, 03.08.2005 10:07 25, muudetud 1 kord kokku.
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Eelmise omaniku eest muidugi pead panti ei pane, aga ise jätan alati sõidust tulles auto vast minutiks tööle veel...Charly kirjutas:Turbo on võimalik ka kordi väiksema läbisõiduga ribadeks lasta, kui sellega (ja selle jahutamisega) sitasti ümber käiaIvar kirjutas:mina oleks ikka BMW kvaliteedi peale väga pist off, kui 4 a vanal autol läheb selline oluline osa. Palju sul reaalne läbisõit on? Mu 7-ne uuena ca 1,5 miljonit maksis, 7 a hiljem läks käigukast, nutsin ja maksin UM-is kapremondi kinni ning arve tasumisel ütlesin, et oleks ma selle auto teilt uuena ostnud, siis te oleksite mult selle tagasi ostnud. Krt BMW kvaliteet, tippmudel ja 7 a pärast käigukast ribadeks
Ja UM tunnistab ausalt, et selliseid asju juhtub kahjuks ka ise midagi valesti tegemata...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Põhjuseid vast hetkel keegi ei otsigiRaivo kirjutas:No kas on mingeid põhjuseid kah leitud?

Turbo on Kuuli käes, lubas esmaspäeval öelda, kas sellest saab veel elulooma või pole mõtet jamada.
Kui saab turbo korda, siis lasen UM-s muu igaks juhuks veelkord üle vaadata. Põhimõtteliselt võib ju ka näiteks õlituses viga olla...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Nii, auto taas sõidukorras
Kodanik Kuul tegi turbo korda ja andis ka 6-kuulise garantii oma töödele. Igatahes hetkel sõidab auto küll samuti nagu enne remonti...
Hindadest ka - turbo remont koos tshekiga ca 8300 EEK. Ei uurinud, kas ilma paberita oleks odavamalt saanud - niikuinii oli remont vaja firma kuludesse saada.
Lisaks veel UM-le ca 1800 EEK + 7 l Castroli täissünt õli.
Kokku seega ligi 11000 krooni...
Mingit muud viga UM auto juures ei tuvastanud. Jääb üle vaid loota, et turbo purunemine oli tingitud kas tehase praagist või auto eelmise omaniku hoolimatusest/teadmatusest...

Kodanik Kuul tegi turbo korda ja andis ka 6-kuulise garantii oma töödele. Igatahes hetkel sõidab auto küll samuti nagu enne remonti...
Hindadest ka - turbo remont koos tshekiga ca 8300 EEK. Ei uurinud, kas ilma paberita oleks odavamalt saanud - niikuinii oli remont vaja firma kuludesse saada.
Lisaks veel UM-le ca 1800 EEK + 7 l Castroli täissünt õli.
Kokku seega ligi 11000 krooni...
Mingit muud viga UM auto juures ei tuvastanud. Jääb üle vaid loota, et turbo purunemine oli tingitud kas tehase praagist või auto eelmise omaniku hoolimatusest/teadmatusest...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Hmmm...defineeri kvaliteetõli?priitv8 kirjutas:Turboautole oleks põhjust kvaliteetõli ka valada.
21k raha eest saaks seda 100 liitrit, mis peaks 5 aastaks jätkuma.
Kas Castroli täissünt ei ole piisavalt hea? See, et ma õli eest mingit megasummat ei maksnud, ei tähenda veel, et ma sinna Addinoli sisse valaks... Kõik inimesed lihtsalt ei osta õli letihinnaga

E83 X3 2,0dA 2010.a.
No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vastus PS-spriitv8 kirjutas:No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
E83 X3 2,0dA 2010.a.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Nooh, jaeketist ostetud Castol RS 10W60-ga sõidan mina.priitv8 kirjutas:No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Jaekauplus, kust seda 800 kr/4l (oli viimati kui ma ostsin) saab ja riiulist kohe võtta on Melasi Auto

Arvan, et Argo sõidab samaga.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Eero, loomulikult on minu Castrol pärit Melasist, kuid paraku müüs Peeter mulle 5W-40 Magnateci...eero kirjutas:Nooh, jaeketist ostetud Castol RS 10W60-ga sõidan mina.priitv8 kirjutas:No turbole võiks olla täissünteetiline ja vähemalt 10W60. Näita mulle sellist jaeketis. Enamus neist on 0W40 või 5W40. 10W40 läheb juba poolsündiks. Aga turbo vajaks kuumakindlat õli.ArgoV kirjutas:Hmmm...defineeri kvaliteetõli?
Castrolil tegelikult on ka sellist õli: TWS Motorsport 10W60 aga maksab vähemalt 375.-/l. Näinud olen seda nii Baktis kui UM-is.
Jaekauplus, kust seda 800 kr/4l (oli viimati kui ma ostsin) saab ja riiulist kohe võtta on Melasi Auto![]()
Arvan, et Argo sõidab samaga.

Samas, tänu UM-le sõidavad kõik sealt ostetud diislid samuti odavama otsa täissündiga ja pole ka katki midagi... Lihtsalt oma "kallima" eest saab alati paremini hoolitseda, mida ma järgmisel korral ka teha kavatsen. Aitähh Priitv8 ja Eero asjalike nõuannete eest!
E83 X3 2,0dA 2010.a.
OT
küsija suu pihta ei löödavat. kuna siin õlidest nüüd korra juttu tuli, siis mida need õli markeeringud tähendavad üldse: 5w40, 10w40, 10w60 jne? vahepeal oli mul arusaam, et 5w40 on tavaliselt täissünt ja 10w40 on poolsünt või midagi säärast
, mis ilmselt on vale. kas mootori kapitaalremondi läbi teinud BMW316 läbisõiduga umbes 230000 km tasub parem panna poolsünti õli? mis markeeringuga oleks soovitatav?

BMW 520 E34 M50TU (vanos) '94
Re: OT
Kasuta otsingut ja leiad kindlasti samal teemal tehtud postitusi.pec kirjutas:küsija suu pihta ei löödavat. kuna siin õlidest nüüd korra juttu tuli, siis mida need õli markeeringud tähendavad üldse: 5w40, 10w40, 10w60 jne? vahepeal oli mul arusaam, et 5w40 on tavaliselt täissünt ja 10w40 on poolsünt või midagi säärast, mis ilmselt on vale. kas mootori kapitaalremondi läbi teinud BMW316 läbisõiduga umbes 230000 km tasub parem panna poolsünti õli? mis markeeringuga oleks soovitatav?
Kiirelt leidsin ühe sobiva, aga neid on kindlasti veel.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ght=%F5lid
E83 X3 2,0dA 2010.a.