imelik on see et alla 24-25 toimib nagu naksti.kuumade ilmadega just alates 25 juurest nagu ei võta starterit taha ja pöördeid samuti?
autoks siis e36 m50
kuumade ilmadega käivitus pikk
kuumade ilmadega käivitus pikk
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
Võimalik, et pendiks vajab hooldamist! Kuumaga detailid paisuvad ja kui nõgine ning kuiv, ei jõua relee alati tõmmata?!
Oot, veidi jääb segaseks, et kas ta ei võta startert järgi või käivitub pikema käiamise peale? Kui tahab pikka käiamist, jamab rõhustabilisaator, mis hoiab survet kütuse süsteemis madalal. Kuna kuuma ilmaga tahes-tahtmata kipub kütus aurustuma, muutub ka käivitus pikemaks, kuni pump süsteemi uuesti täidab. Muidugi viimasel juhul võib tegureid ka teisi olla (näit. väsinud bensupump).
Oot, veidi jääb segaseks, et kas ta ei võta startert järgi või käivitub pikema käiamise peale? Kui tahab pikka käiamist, jamab rõhustabilisaator, mis hoiab survet kütuse süsteemis madalal. Kuna kuuma ilmaga tahes-tahtmata kipub kütus aurustuma, muutub ka käivitus pikemaks, kuni pump süsteemi uuesti täidab. Muidugi viimasel juhul võib tegureid ka teisi olla (näit. väsinud bensupump).
käivitub aga pikalt mõtlemisega.käiama ei pea!dantee kirjutas:Võimalik, et pendiks vajab hooldamist! Kuumaga detailid paisuvad ja kui nõgine ning kuiv, ei jõua relee alati tõmmata?!
Oot, veidi jääb segaseks, et kas ta ei võta startert järgi või käivitub pikema käiamise peale? Kui tahab pikka käiamist, jamab rõhustabilisaator, mis hoiab survet kütuse süsteemis madalal. Kuna kuuma ilmaga tahes-tahtmata kipub kütus aurustuma, muutub ka käivitus pikemaks, kuni pump süsteemi uuesti täidab. Muidugi viimasel juhul võib tegureid ka teisi olla (näit. väsinud bensupump).
jah bensuaurud võivad ka seda tekitada.pumbas ei saa asi olla, kuna see on uus pandud!
rõhustabilisaator, kus selle üles leiab?
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet