
Spido ei näita midagi.
Tahhomeeter ka jõnksutab ja mängib hüpeldes ja näitab käojaani.
Mul näidikutes on veel selline digitaalne kellakeste koht kus on märgitud motor oel temp. siis veel motor oel druck-eeldan et surve ja diff oel temp- ehk siis diffri õli temp. See on koguaeg kustus, vahel põles mingi pulk aga enam pole midagi. Pole sellist asja ühelgi e28'l näind.
Ja veel inspection ja oilservice tuled põlevad, aga vilkudes ja väga väga tumedalt- peaaegu ei näegi et põleks.
Bensiini kulu näidika ka liigub edasi-tagasi nagu ise tahab.
Autost endast niipalju: see seisis mingi aasta-kaks kuna üks esitiib tiib oli kortsu sõidetud ja mootoriks oli väga ära hooratud 2,8 (karter katki- naise auto oli olnud). Aga kere oli väga sirge ja prillu. Endal oli olemas samal ajal üks ära hooratud ja kaheksas kerega 2,5 mootoriga isend mille mootor nurrus väga ilusti aga käimar oli kottis.
Mootorid on vahetatud- 2,5 mootor ja jäetud 2,8 käimar koos 2,8 pika ülekandega ja suure korpusega LSD- tagadiffriga ja juhtmestik koos ajuga ka vastav pandud (2,8 juhtmestik ja 2,5 aju) asi töötab ja sõidab. Kerest niipalju et mõlemad esitiivad ja põll on minupoolt vahetatud ja värvitud koos kapotiga.
Tean spidost niipalju, et kiiruse andur peaks tagadiffris olema ja see pidi oksudeerudes mitte kontakti andma. Seda pole jõudnud kontrollida aga siit siis küsimused:
Kus asuvad tagadifris temp. ja kiiruse andur?
Kuidas näidikute plokk maha käib?
Mis näidikute plokis ära peaks vahetama/puhastama/kontrollima?
Kust tuleb tahhokale signaal?
Jube halb on ilma spidota sõita igatahes ja igasugune infomeeriv abi oleks teretulnud.
Ette tänades.
Stagga