K: Kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
epic_metal
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 29.02.2004 19:00 15

K: Kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei

Postitus Postitas epic_metal »

Tere

Niisiis küsimus: kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei.
Vedeleb üks M20 kaas, vist on 2,3se oma. Tahaks teada saada....
Tom
Huviline
Postitusi: 742
Liitunud: 03.01.2003 15:28 41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tom »

Mõõtes aga ma ei tea kui paks ta peaks olema originaalis :cool:
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Käsiraamatus on kirjas, kui meeles seisab, siis õhtul garaazis vaatan
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
naips
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 07.03.2005 17:37 30

Postitus Postitas naips »

mis vahe sellel on vaata kas on sirge.(klaasil)
328 M52
truumu

Re: K: Kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei

Postitus Postitas truumu »

epic_metal kirjutas:Tere

Niisiis küsimus: kuidas kindlaks teha kas kaant on freesitud või ei.
Vedeleb üks M20 kaas, vist on 2,3se oma. Tahaks teada saada....
Et siis sisselaset porditud või plokiga kokkupuutepinda lihvitud?
Või klapisadulaid freesitud?
Mida tahad teada?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Jutt oli vist kokkupuutepinnast, kui kõrgust vaja on....

Läks meelest, aga üritan täna vaadata
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
epic_metal
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 29.02.2004 19:00 15

Postitus Postitas epic_metal »

Plokiga kokkupuutepind ikka.

Kui kaant altpoolt vaadata, on välimises ääres mõned sellised klotsid, mis jäävad tihendi alt välja. Osadel autodel ei ole nad kaanega tasapinnas. Aga BMW kohta ei tea. Vähemalt sellel kaanel nad on ühes tasapinnas.

Et kas on nad nüüd ühte tasapinda freesitud või peabki nii olema ?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

need välimise ääre klotsid jäävadki välja

samuti ei lange enamikel kaheklapimootoritel tihendi serv kokku põlemiskambri seinaga

jahutusvedeliku ja õli kanaleid freesimine ei puuduta
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta