BMW 750 Alpina
BMW 750 Alpina
Päris vinge isend minu arust.
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... A=69185.52
http://www.autoscout24.de/home/index/de ... A=69185.52
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
mulle üks autotooja rääkis, et seda sorti autodest on saksas 1/4 fake
küsid türklaselt passi, passis kirjas nt 750i (peaks olema Alpina siis). uurid siis, miks valetad - selgub, et auto Alpina tükid on saadud kuskilt üle kuudi keeratud autolt ja ringi tõstetud. ja asja müüakse Alpina pähe süüdimatult, kuni mõni loll ostab. Või väidetakse, et see on "ametlikult" upgradetud
- aga see ei tee 750-t veel paberil B12-ks...
täiesti tavaline asi, enne saksa tormamist lase müüjal teha pildid auto kerenumbrist ja tehnilisest passist ja endale mailida - muidu võib tühja joosta
Mees rääkis, et talle on üritatud isegi 2002-te pakkuda mingite plast laienditega, mida müüa tituleeris M3 Evoks
sama seis on igasugu tuuningmootoritega - kui müüja väidab 250 hj ja passis on 218, siis see on 90% pläma - ametiku tuuningu kW saab seal suht kergesti passis arvele võtta ja mitteametliku tuuninguga jääb ülevaatusel kergesti vahele.
kui mobile.de-st vaadata, siis eriti vanemate mudelite juures on kõvatamist omajagu, tavaline jutt, et "tshiptjuuninguga" 540i on nüüd 330 hj (eks arvake, kas on usutav jutt või mitte). Tõde on aga see, et korralikud firmad (kellel selline hj ka tuleb) ei tee "musta" tööd, et oma mainet mitte rikkuda ja et TÜV "pahade" nimekirja mitte sattuda.
küsid türklaselt passi, passis kirjas nt 750i (peaks olema Alpina siis). uurid siis, miks valetad - selgub, et auto Alpina tükid on saadud kuskilt üle kuudi keeratud autolt ja ringi tõstetud. ja asja müüakse Alpina pähe süüdimatult, kuni mõni loll ostab. Või väidetakse, et see on "ametlikult" upgradetud

täiesti tavaline asi, enne saksa tormamist lase müüjal teha pildid auto kerenumbrist ja tehnilisest passist ja endale mailida - muidu võib tühja joosta
Mees rääkis, et talle on üritatud isegi 2002-te pakkuda mingite plast laienditega, mida müüa tituleeris M3 Evoks

sama seis on igasugu tuuningmootoritega - kui müüja väidab 250 hj ja passis on 218, siis see on 90% pläma - ametiku tuuningu kW saab seal suht kergesti passis arvele võtta ja mitteametliku tuuninguga jääb ülevaatusel kergesti vahele.
kui mobile.de-st vaadata, siis eriti vanemate mudelite juures on kõvatamist omajagu, tavaline jutt, et "tshiptjuuninguga" 540i on nüüd 330 hj (eks arvake, kas on usutav jutt või mitte). Tõde on aga see, et korralikud firmad (kellel selline hj ka tuleb) ei tee "musta" tööd, et oma mainet mitte rikkuda ja et TÜV "pahade" nimekirja mitte sattuda.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
veits offtopic, aga nimelt annab bemmi vin decooder minu alpina kohta teate, et tegemist 316 bemmiga?
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi

ZoojaPuhur kirjutas:veits offtopic, aga nimelt annab bemmi vin decooder minu alpina kohta teate, et tegemist 316 bemmiga?
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi



Vahetad avatari ära?

ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
Imelik mingi eelmine aasta alles oli kellelgi siit foorumist mure, et UM saatis pikalt kui Alpina varuosasid taheti tellida. Väites, et nemad sellega üldse ei tegele.priitv8 kirjutas:Ametlikult peaks sellega kohalik BMW esindaja, ehk siis UM tegelema. Aga kuna käive on väike, siis praktilist (Alpina osade tellimuse) kogemust ka napib.Tom kirjutas:(ainult, et keegi Eestis ei müü Alpina varuosasid).
-
- Huviline
- Postitusi: 194
- Liitunud: 02.08.2004 23:10 28
um aitab kenasti alpina osadega, neil on isegi mingi tegelane tööl kes saksas käis spetsiaalselt alpina värgi koolitusel. ainuke probleem on selles, et tüüp tundub lammas olema. oli hiljuti vaja õlifiltrit, läksin tartu um´i ja mehed kehitasid õlgu, keegi ei osandu öelda milline sinna sobib. ütlesid helistavad tallina ja küsivad oma "alpina spetsialistilt", tulgu ma tunni ajapärast tagasi. sain siis paari tunnipärast oma filtri mis loomulikult ei sobinud. mees kes mul õli vahetas ütles silma järgi, et 530 oma sobib ja ta ei eiksinudki. üldsiselt olen kõik vajaminevad jupid um´ist saanud siiani kahe nädalaga kätte. eks nad parajad rahakoti tapjad ole aga positiivsest küljest on alpina omamise boonusesks see, et auto koosneb ainult a varuosadeks, b vidinaid lihsalt ei teha selle masinale. oleks veel tegemist tavalise käruga, sellisele masinale lihtsalt ei sobi igast jura külge kruttida
no ma mõtlesin sama, aga kui juba õlifiltritki ei suudeta mulle õiget müüa. õnneks saksast pole veel ühtegi vale asja tulnudCharly kirjutas:tehniliselt on enamus identsed, vaid vedrud,amordid, veljed, pidurid on teised, laias laastus. + kapotialune, kuid ka seal ei ole muutused kardinaalsed
Igal juhul tunduvalat BMW-lähedasem, kui M-seeria bmw-d
See on nii ja naa. Isegi mootoris on osa asju BMW seeriadetaile, osa Alpina spetsiifilisi.Charly kirjutas:tehniliselt on enamus identsed, vaid vedrud,amordid, veljed, pidurid on teised, laias laastus. + kapotialune, kuid ka seal ei ole muutused kardinaalsed
Igal juhul tunduvalat BMW-lähedasem, kui M-seeria bmw-d
Ja mille lähedane see M-seeria siis on? Tuleb ju nagu samalt konveierilt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!