M50 mootori CO tase
M50 mootori CO tase
Ei ole just autode alal asjatundja, autoks 520i E34. Ülevaatlusel avastati liig kõrge CO tase ja peale seda kohaliku elektriku juures öeldi olevat katalüsaatori süü. Kui lähedal asuvasse remonditöökohta läksin, teatati, et uus katalüsaator maksab 4000, kuid on veel teine võimalus mingit kruvi/polti timmida. Siit küsimus: kas sellel mootori tüübil (M50) on üldse selline timmimis vidin olemas?
Ei ole.
On olemas andurid, mis seda reguleerivad.
Samas on viimasel ajal ülevaatajatel tekkinud komme mõõta gaase mittetöösoojal mootoril.
Seda enam, et bemmi katt läheb väga pikalt tööle(tahab kõrgetel pööretel käiamist).
Palju oleneb bena kvaliteedist jne.
Enne mingi asja väljavahetamist peaks ikkagi diagnostikast läbi käima, tuleb odavam lõppkokkuvõttes.
On olemas andurid, mis seda reguleerivad.
Samas on viimasel ajal ülevaatajatel tekkinud komme mõõta gaase mittetöösoojal mootoril.
Seda enam, et bemmi katt läheb väga pikalt tööle(tahab kõrgetel pööretel käiamist).
Palju oleneb bena kvaliteedist jne.
Enne mingi asja väljavahetamist peaks ikkagi diagnostikast läbi käima, tuleb odavam lõppkokkuvõttes.
Ülevaatlusel tõesti ei olnud mootor töösoe, kuid kui seal elektriku pool käisin olin sõitnud juba 20 min linnast väljas, ning kasutasin bensiini 98. Kui ta arvuti ühendas auto diagnostika pistikuga, siis näitas ikka COd 0,680 (nagu aru sain on lubatud kuni 0,500). Niisama ei tahaks nii kallist juppi ka välja vahetada, ei ole nagu nii jõukas kodanik.
Kui sul katiga Co on ole 0,5, siis peab CH olema ka paigast ära....
Selle CO põhjus võib vabalt olla mõni praguline voolik sisselaskes.
Bemm hakkab sisselaske lekkega tagant tossutama küll, kuna sisselaskes vaakum langeb ja bensusurve hüppab seepeale üles.
Võta prooviks mõni ots lahti ja näed, kuidas mootor vingu ajama hakkab (loogika järgi peaks lahjem segu tulema, aga ei tule)
Mul oli sisselaske õhukõris allpool varjatud praegu ning CO oli 1,5 ning HC midagi üle 500. Mootori tühikäik tuias ja tagant tuli tuntavat "toorest".
Selle CO põhjus võib vabalt olla mõni praguline voolik sisselaskes.
Bemm hakkab sisselaske lekkega tagant tossutama küll, kuna sisselaskes vaakum langeb ja bensusurve hüppab seepeale üles.
Võta prooviks mõni ots lahti ja näed, kuidas mootor vingu ajama hakkab (loogika järgi peaks lahjem segu tulema, aga ei tule)
Mul oli sisselaske õhukõris allpool varjatud praegu ning CO oli 1,5 ning HC midagi üle 500. Mootori tühikäik tuias ja tagant tuli tuntavat "toorest".
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990