Soetasin endale Walkerist segukella tarbeks ühe lambdaanduri, mingi selline universaalne junn, mis kataloogi järgi on enam-vähem kõikidel bmw mudelitel.
Asja taga neli juhet ja selline lapik pistik. Kuidas ühendada sinna taha testriotsad, et see segumõõtmine ajutiselt (veel ilma kellata tööle saada)?
Targad elektrikud, tulistage.
Bemmi lambda
Bemmi lambda
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: Bemmi lambda
Boschi lambdal on valged juhtmed lambda eelsoojenduse jaoks ja must ja hall siis signaal, ei tea kas sellel universaalsel on sama värvikoodiga aga tööpõhimõte on kindlasti sama.
Kui oled varem jootekolbi käes hoidnud on AF mõõdik täiesti ise tehtav, skeeme on netis päris mitu erinevat saadaval.
näiteks:
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... onitor.htm
Kui oled varem jootekolbi käes hoidnud on AF mõõdik täiesti ise tehtav, skeeme on netis päris mitu erinevat saadaval.
näiteks:
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... onitor.htm
A/F kell tasuks ikka osta tuntud tootja oma. Isetehtud ei ole just kõige usaldusväärsem (olen sellist kunagi kasutanud). Audis on nüüd mul "Autometer" kellad.
4-ja juhtmeline lambda:
Must - Signaal
Valged - üks on pluss ja teine miinus (vahet pole mis pidi)
Hall - Mass (võib ühendada lihtsalt kere külge)
4-ja juhtmeline lambda:
Must - Signaal
Valged - üks on pluss ja teine miinus (vahet pole mis pidi)
Hall - Mass (võib ühendada lihtsalt kere külge)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
4-ja 3-juhtmesel on see vahe, et 3-sel on soojenduse mass otse summuti torust.
Need kellad ei maksa palju, Autometeri AFR kell on USAs 50 dollarit, kui kuskilt kedagi tunned ja nädala oodata kannatab, saab ikka vaat et poole odavamalt kui db-hp salongist 1700
Need kellad ei maksa palju, Autometeri AFR kell on USAs 50 dollarit, kui kuskilt kedagi tunned ja nädala oodata kannatab, saab ikka vaat et poole odavamalt kui db-hp salongist 1700

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990