Niih, vahepeal olen jõudnud oma loogikaga järeldusele, et pump see olla ei saa, kuna kui õhutamise ajal gaasi anda, siis moodustub õhutusavast purskkaev.
Südamest vaikselt loodan, et asi pole plokikaanes.
Esmasp, kui lõpuks jälle aega saan, ajan auto nina taevapoole ja proovin veel õhutamisega.
E34/M50 keemise probleem
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Niih, sai jamatud täna jälle autoga natuke.
kohapeal seistes ei olnud suurt midagi, venis päris pikalt, et üldse 12 asendisse läheks temp seier.
seal ta püsis ka, aga pikapeale nagu liikus väheke edasi juba.
Huvitav kas see on loomulik, arvestades praegust ilma ja seda, et auto seisis.
Olen kuskilt kuulnud, et kui kaan kõver on siis peaks tagant valget tulema.
Kuipalju seda tulema peaks sealt?
Pragu nagu tuleb midagi, aga mitte mingit pikka jutti vaid natukene ja see hajub ka kohe ära.
Linnas ükspäev jäi silma kuidas üks E34 tagant ikka tõsiselt valget välja ajas (nii paar meetrit oliseda juba). See naguke annab lootust veel, et ehk ikka ei ole asi kaanes.
kohapeal seistes ei olnud suurt midagi, venis päris pikalt, et üldse 12 asendisse läheks temp seier.
seal ta püsis ka, aga pikapeale nagu liikus väheke edasi juba.
Huvitav kas see on loomulik, arvestades praegust ilma ja seda, et auto seisis.
Olen kuskilt kuulnud, et kui kaan kõver on siis peaks tagant valget tulema.
Kuipalju seda tulema peaks sealt?
Pragu nagu tuleb midagi, aga mitte mingit pikka jutti vaid natukene ja see hajub ka kohe ära.
Linnas ükspäev jäi silma kuidas üks E34 tagant ikka tõsiselt valget välja ajas (nii paar meetrit oliseda juba). See naguke annab lootust veel, et ehk ikka ei ole asi kaanes.
...ei hakanud kah uut teemat alustama.
Probleem sarnane - jahutusvedelik kaob. Õli puhas, jahutusvedelik puhas, jahutusvedeliku voolikud suht tugeva surve all. Summutist märkimisväärset auru ei tule. Kuna välist leket ei avastanud ja peale pikemat seismist käivitades mootor "pudistas" ca. 5-10 sekundit (üks silinder tagant ära), sai kontrolliks küünlad pealt ära kruvitud. Ja seal ta oli - kolmandas silindris paistis kolvi peal vedelikku. Vati tupsuga "proovi" võttes sai kuri kahtlus tõeks...jahutusvedelik
Küünal ise oli märg, kuid puhas. Teised silindrid korras.
Äkki keegi oskab lohutada - kui hull asi on. Seda muidugi niimoodi raske öelda, aga ehk on võimalik enne mootori laialilõhkumist mingi diagnoosi panna. Mitte ei tahaks astuda nende isikute klubisse, kes autot selliste vigadega korraliku pähe maha üritavad parseldada. Aga kui diagnoos ikkagi väga kehv on, siis saab vähemalt kaaluda oma närvide säästmiseks ausa ülestunnistusega ja vastava hinnaga auto ära müüa
autoks: 525 92. 24v.
Probleem sarnane - jahutusvedelik kaob. Õli puhas, jahutusvedelik puhas, jahutusvedeliku voolikud suht tugeva surve all. Summutist märkimisväärset auru ei tule. Kuna välist leket ei avastanud ja peale pikemat seismist käivitades mootor "pudistas" ca. 5-10 sekundit (üks silinder tagant ära), sai kontrolliks küünlad pealt ära kruvitud. Ja seal ta oli - kolmandas silindris paistis kolvi peal vedelikku. Vati tupsuga "proovi" võttes sai kuri kahtlus tõeks...jahutusvedelik

Äkki keegi oskab lohutada - kui hull asi on. Seda muidugi niimoodi raske öelda, aga ehk on võimalik enne mootori laialilõhkumist mingi diagnoosi panna. Mitte ei tahaks astuda nende isikute klubisse, kes autot selliste vigadega korraliku pähe maha üritavad parseldada. Aga kui diagnoos ikkagi väga kehv on, siis saab vähemalt kaaluda oma närvide säästmiseks ausa ülestunnistusega ja vastava hinnaga auto ära müüa

autoks: 525 92. 24v.