E34/M50 keemise probleem
E34/M50 keemise probleem
mul selline probleem, et auto läheb keema. Hommikul käivitasin auto, 5 minutiga hakkas sooja sisse puhuma. Kõik väga ok. umbes 15 minutit sain sõita, siis jõudis temp. seier 12-asendisse ning ikka veel oli kõik OK. Ning siis 5 minutit hiljem avastas auto, et väga hea mõte oleks nüüd keema minna. Ja lõi tõusis ühtlase kiirusega punasesse tsooni.
Pidasin auto kinni. Mõtlesin, et lasen õhu välja, kuid kui radika korki lahti keerama hakkasin, andis tunda, et sealt justkui dosool välja tahaks tulla mitte õhk. See andis lootust, et ilmselt ei ole õhus asi. Keerasin õhutusava korgi poolenisti lahti ning andsin gaasi kuni dosooli auru asemel tulema hakkas. Kuid see ei aidanud eriti miskit.
Ülemine lõdvik on kaa soe ning on tunda, et miski seal sees liigub (vee mulksumise laadne hääl).
Kas on võimalik, et seal on suuremal hulgal õhku kuskil dosooli all peidus või on tegemist mingi suurema probleemiga ? ning kes mind täna selle murega aidata saaks ?
Pidasin auto kinni. Mõtlesin, et lasen õhu välja, kuid kui radika korki lahti keerama hakkasin, andis tunda, et sealt justkui dosool välja tahaks tulla mitte õhk. See andis lootust, et ilmselt ei ole õhus asi. Keerasin õhutusava korgi poolenisti lahti ning andsin gaasi kuni dosooli auru asemel tulema hakkas. Kuid see ei aidanud eriti miskit.
Ülemine lõdvik on kaa soe ning on tunda, et miski seal sees liigub (vee mulksumise laadne hääl).
Kas on võimalik, et seal on suuremal hulgal õhku kuskil dosooli all peidus või on tegemist mingi suurema probleemiga ? ning kes mind täna selle murega aidata saaks ?
I had a life once. Then I bought a BMW
BTW, see plasttiiviku jama on UM meestel nii sisse vist tambitud, et kui nad kunagi mu 535 tosooliga täitsid ja õhku kätte ei saanud ning asi kuumaks hakkas minema, hakati kohe veepumpa uurima. Õnneks sain ise jaole enne kui nad seda lammutama jõudsid hakata
Nii suur on vist see tiivikujama, et iga kuumenemise peale viirastuvad M50 veepumbad

Nii suur on vist see tiivikujama, et iga kuumenemise peale viirastuvad M50 veepumbad

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
veepump on mul vahetatud.. ja minu mälu järgi ei tohiks veepumba vea puhul sooja salongi tulla.. aga näe - tuleb nagu muiste.
Soovitati uurida termostaati ja paagi korki, mis surve puhul pidi järgi andma, aga võimalik, et mul ei anna vms..
aga ilmselt termostaat.
siit ka küsimus - kust termostaadi saada võiks ?
Soovitati uurida termostaati ja paagi korki, mis surve puhul pidi järgi andma, aga võimalik, et mul ei anna vms..
aga ilmselt termostaat.
siit ka küsimus - kust termostaadi saada võiks ?
I had a life once. Then I bought a BMW
Praeguse õhutemperatuuriga ei lähe never ükski auto keema kui sidur ei funka - see tiivik käib ikka ringi ja 10 kraadise ilmaga on jahutust piisavalt.
Ilmselt pumba tiivik. See pidigi nii tegema, on kord töötab ja siis ei tööta jälle.
Mittetöötava siduriga hakkab siis kuumenema, kui ilmaad üle 20 kraadi juba on.
Ja päris "mittetöötav" pole see kunagi, lihtsalt väga kuumaga ei jahuta nagu peab, enne seda jahutab ka katkise siduriga.
nt 535-l ei pole see kunagi päris kinni jäänud, aga temperatuur ei tõuse isegi ummikus suvel üle 85 kraadi
Ilmselt pumba tiivik. See pidigi nii tegema, on kord töötab ja siis ei tööta jälle.
Mittetöötava siduriga hakkab siis kuumenema, kui ilmaad üle 20 kraadi juba on.
Ja päris "mittetöötav" pole see kunagi, lihtsalt väga kuumaga ei jahuta nagu peab, enne seda jahutab ka katkise siduriga.
nt 535-l ei pole see kunagi päris kinni jäänud, aga temperatuur ei tõuse isegi ummikus suvel üle 85 kraadi
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Praeguse välistemperatuuri juures läheb mittetöötava termosiduriga keema küll - pole probleemi 
Veepumbas asi vaevalt on - siis ei tohiks salongi kuuma tulla (ja radikas peaks ka külmaks jääma).
Kui ise ütled, et ülemine lõdvik läheb korralikult kuumaks, siis nagu termostaadi viga ka ei saa olla .. seega ikka termosidur

Veepumbas asi vaevalt on - siis ei tohiks salongi kuuma tulla (ja radikas peaks ka külmaks jääma).
Kui ise ütled, et ülemine lõdvik läheb korralikult kuumaks, siis nagu termostaadi viga ka ei saa olla .. seega ikka termosidur

vastuväide termosidurile : kas selle pöörlemise kiirus mitte mootori pööretest ei sõltu ? kui tosooli vähe oli siis toimetas nii, et kui pöörded kõrgele lasta siis käis vent kiiremini ringi ja jahutas norm. temperatuurini asja maha. Seekord see aga ei aita... pigem tuleb pööretega temp'i juurde.
Väike jutt lisaks, mis juhtus enne temperatuurijama :
nimelt eelmisel õhtul koju sõites lõi suure pauguga selle ülemise lõdviku radika küljest lahti ning terve garaaz oli auru täis. Pritsis mootori täis ning radika tühjaks. Selle plastiktoru, mis radika küljes oli, lõi ääre küljest ära.
Kuna lõdvik terve ning torul kaa kinnituspinda veel küllaga, siis kinnitasin lõdviku uuesti ära, valasin dosooli peale ning omaarust sain õhu radikast ilusti kõik välja.
Kas see lisainformatsioon aitas mingil moel ? lisamõtteid ? liigne rõhk vms ?
Väike jutt lisaks, mis juhtus enne temperatuurijama :
nimelt eelmisel õhtul koju sõites lõi suure pauguga selle ülemise lõdviku radika küljest lahti ning terve garaaz oli auru täis. Pritsis mootori täis ning radika tühjaks. Selle plastiktoru, mis radika küljes oli, lõi ääre küljest ära.
Kuna lõdvik terve ning torul kaa kinnituspinda veel küllaga, siis kinnitasin lõdviku uuesti ära, valasin dosooli peale ning omaarust sain õhu radikast ilusti kõik välja.
Kas see lisainformatsioon aitas mingil moel ? lisamõtteid ? liigne rõhk vms ?
I had a life once. Then I bought a BMW
minul 520- m50 ja katkise pumbaga, millel pooled labad puudu ja turbiin keerles aegajalt võlli otsas, tuli sooja õhku salongi, nii,et tapab. Seda, et turbiinis jama, tundsin maantel gaasipedaaliga mängides. Sõites ühtlaste pööretega kippus seier punase peale- tehes pedaaliga liigutusi ja muutes sõidukiirust vähenes temp. peagi. Järelikult turbiin haakis mingil hetkel taha ja hiljem hakkas jälle tühjalt käima. Ise murtsin ikka hea tükk aega enne pead, kui vea avastasin. Enne jõudsin termostaadi vahetada, termosiduri poltidega kokku keerata, kui alles pumba lahti võtsin. Aa, muide õhutasin ikka ka mitu head tundi. Kui pumpa kahtlustad, siis tee kindlaks kuidas ja kas ta üldse vett ringi ajab. Minu käsi igatahes teeb vahet, kui hoian voolikutest kinni, kas keeb vesi, või taob pump katkendlikult. Katsu ka radika ühtlast soojenemist- ülevalt ja alt. Loogiline järeldus, et alt peaks olema oluliselt jahedam. Termosidur enne eemalda, muidu näpud lõhki. Seda ei taha mina küll uskuda, et kas radikas, või mõni elutähtis kanal kusagilt kinni.
Ei ole ju midagi keerulist, mina kahjuks polnud seda BMW Klubi foorumit avastanud, kui mul probleem oli ja elasin kõik ise oma nahal üle.
Olge teie targemad ja õppige siis minu vigadest.
Ei ole ju midagi keerulist, mina kahjuks polnud seda BMW Klubi foorumit avastanud, kui mul probleem oli ja elasin kõik ise oma nahal üle.
Olge teie targemad ja õppige siis minu vigadest.
Viimati muutis urki, 18.01.2011 22:33 42, muudetud 1 kord kokku.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Ega ikka niisama lõdvikut minema ei löö,kas liigne surve jahutussüsteemis või kork vigane.rzz kirjutas: Väike jutt lisaks, mis juhtus enne temperatuurijama :
nimelt eelmisel õhtul koju sõites lõi suure pauguga selle ülemise lõdviku radika küljest lahti ning terve garaaz oli auru täis. Pritsis mootori täis ning radika tühjaks. Selle plastiktoru, mis radika küljes oli, lõi ääre küljest ära.
'90 E34 M50B25
see kõik sai korra juba läbi tehtud alguses... ei aidanud kedagi.ravia kirjutas:Radika peal on plastik polt kork,moto käima,kork lahti ja kallad vedelikku paisupaaki niikaua kuni selle õhutuskorgi alt hakkab tulema ilma õhuta vedelikku.Pöördeid peaks ka 1500-2000 hoidma.Ja nina üleval tõesti paha ei tee.
lasen siis veepumba üle vaadata.
I had a life once. Then I bought a BMW
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Ei hakka uut teemat tegema, sama kala, läheb kuumaks.
Minu mõistus enam ei võta, mis värk olla võib.
temp püsib päris pikalt normis (ilusasti püsti) salongi sooja ei tule.
korgid mõlemad maas, paisupaak on täis, õhutusaugust tuleb vahelduva eduga mullitavat vett.
Ei teagi mis sellega pihta hakata.
Kuidas kindlaks teha, kas asi pumbas või milleski muus.
Klapp sai alles paar kuud tagsai ära vahetatud, niiet selles asi olla ei tohiks.
Ootan tagasisidet. kui muu ei aita siis kellelegi sleppi ja truumu juurde
Minu mõistus enam ei võta, mis värk olla võib.
temp püsib päris pikalt normis (ilusasti püsti) salongi sooja ei tule.
korgid mõlemad maas, paisupaak on täis, õhutusaugust tuleb vahelduva eduga mullitavat vett.
Ei teagi mis sellega pihta hakata.
Kuidas kindlaks teha, kas asi pumbas või milleski muus.
Klapp sai alles paar kuud tagsai ära vahetatud, niiet selles asi olla ei tohiks.
Ootan tagasisidet. kui muu ei aita siis kellelegi sleppi ja truumu juurde

- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Kui seda teemat nüüd lugeda, siis jah, ehmatab ära, aga võib ka minul ju asi plokikaanes olla.truumu kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=12461
RSK see läheb ju kalliks

Viimati muutis Kristjan_K, 12.05.2005 21:41 27, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Radikas ja alumine lõdvik, mõlemad kuumad.Joel_H kirjutas:Kui salongi sooja ei tule, siis VÄGA suure tõenäosusega veepump.
Kas radikas läheb kuumaks? Kui ei, siis asi suht selge - veepump enam vett ringi ajada ei jõua, seepärast ei lähe salong soojaks ja radikasse ka kuum vesi ei jõua.
Ei taha uskuda, et asi niiviisi üle öö plokikaanes ka on, tegelt.
Viimati muutis Kristjan_K, 12.05.2005 22:06 33, muudetud 1 kord kokku.
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn