1. leht 2-st
Hea võimalus Mazdade käest pähe saada- Mazda Ralli Raplas :)
Postitatud: 05.10.2004 23:42 28
Postitas Silwer
Toimub: 16.10.2004 Rapla kardirajal
Lähem info siin:
http://www.esmaauto.ee/dev/tekst.php?id=ralli
Postitatud: 05.10.2004 23:57 58
Postitas meph
Dämit... tahaks osa võtta

Aga mul vist mootor maas auto pealt sellel ajal... aga eks näis..
Postitatud: 06.10.2004 10:29 29
Postitas Kaido S
Eile helistati ka autoväljaanded läbi ja selle tulemusena mina joonel...
Postitatud: 06.10.2004 14:10 35
Postitas Raivo
Ehk peaks kah oma sõiduriista kontrollima tulema...

Postitatud: 06.10.2004 14:16 10
Postitas jjanno
Tere
Mulgi peres teiseks autoks Mazda ;) Lastakse ehk publiku sekka...
jJanno
Postitatud: 06.10.2004 19:46 21
Postitas Muhv
Jaa just nimelt. Ajage aga võimalikult palju rajakõlbmatuid bemareid Devilciga ühele joonele - pärast mazda müügimeestel oma klientidele hea näpuga näidata kuidas "omad" bemarisid lüpsavad

Postitatud: 06.10.2004 20:05 15
Postitas Silwer
Mazda ja BMW on minu arust erinevate sihtgruppide autod...
Samas on see viimane ringraja üritus sel aastal, kus autosid saab proovile panna.
Postitatud: 06.10.2004 20:05 51
Postitas Viljar
Selleksajaks ka tagasi ja vast rajal

Postitatud: 07.10.2004 11:34 15
Postitas Box
OO meilgi mõlemad autod peres peaks ka kohale kimama:)
Postitatud: 07.10.2004 13:54 35
Postitas meph
hmm... praeguse seisuga läks motovahetus vett vedama

, seega ma ka võibolla kohal...
Postitatud: 07.10.2004 18:30 35
Postitas Kristjan_K
meph kirjutas:hmm... praeguse seisuga läks motovahetus vett vedama

, seega ma ka võibolla kohal...
võta mind ka peale..

Postitatud: 10.10.2004 12:15 35
Postitas Viljar
Paistab, et tuleb tulla BMW au kaitsma
Muidugi kuima tööl ei ole

Postitatud: 12.10.2004 11:01 22
Postitas Tarmo
meie kahjuks ei saa tulla, kuna läheme hommikul soome .
Aga hoidke siis klubi lipp kõrgel.
Postitatud: 12.10.2004 14:04 36
Postitas Viljar
Tarmo kirjutas:meie kahjuks ei saa tulla, kuna läheme hommikul soome .
Aga hoidke siis klubi lipp kõrgel.
Ei noh ma ei tea kellega ma, siis võidu hakkan ajama

Postitatud: 12.10.2004 18:20 47
Postitas meph
mina igatahes regatud...

Postitatud: 12.10.2004 19:21 07
Postitas Tarvo
Silwer kirjutas:Mazda ja BMW on minu arust erinevate sihtgruppide autod...
Kaasliiklejaid vaadates, tundub, et uute Mazdade juhid on omale "auga" rullnoka tiitlit pälvimas. Lasevad teised õige uljalt ringi ning mida kirevam ja lipukeste-tulludega ehitum, seda rohkem.
Sorry OT
Postitatud: 13.10.2004 09:40 33
Postitas Raivo
Paraku seoses ühe kurva sündmusega jääb minu tulek ära

Postitatud: 13.10.2004 15:24 09
Postitas Silwer
Tundub, et mina oma autoga sel üritusel ikkagi osaleda ei saa - ei saa lihtsalt autot valmis selleks ajaks.
Postitatud: 13.10.2004 16:26 32
Postitas M4rt
hmm....kui ülevaatuse tehtud saab,siis mina kohal
Postitatud: 15.10.2004 22:12 43
Postitas meph
Bmwklubiga võiks koos sinna sõita kes tulemas on... pakukus välja näiteks, et saaks Ben Autotervete parklas kokku kusagil 9:30 ajal ja hakkaks liikuma 9:50 ajal rapla poole. Igatahes mina kavatsen kusagil 9:30 ja 9:50 vahel sinna laekuda ja ootan siis inimesi, kes tulemas on.
Postitatud: 15.10.2004 22:23 13
Postitas M4rt
mine ei tule, paneks oma autole praegu heameelega tule otsa...
Postitatud: 16.10.2004 16:01 39
Postitas Tauri
No kuidas bemaritel läks?
Postitatud: 16.10.2004 17:27 11
Postitas Kristjan_K
meph võitis parima audio installatsiooni tiitli

sai pioneeri komponendid..
ja siis sai veel auto pesu ja seest kuiva puhastuse vms..
Postitatud: 16.10.2004 17:35 23
Postitas Box
Tore yritus oli ja hästi organiseeritud.Ilmataat viskas vingerpussi.Osalejaid oli palju 59 vist ja kõik võimalikud autod olid esindatud

Postitatud: 16.10.2004 20:06 01
Postitas Viljar
Palju õnne Mephile
Ma ajasin päevad sassi, sain aru, et homme see üritus ja muidugi olin ma mõisas 7xx pildistamisel, kuhu muidugi saabus ainult üks 725 TDSA.
Postitatud: 16.10.2004 22:50 02
Postitas meph
Jep, Kristjan ütles mu võidu õieti. Praegu tundub, et hetkel ei ole mul neid kõlareid enda autosse mõtet installima hakata, alguses oli idee tagumised 3-ribased kõlarid välja vahetada, aga kuna suurus on nendel kahel kõlaril niivõrd erinev, siis ei viitsi mässama hakata. Panen seega müüki. Meil ju nüüd audiokola müügi foorumiosa olemas
Esmaauto loosis mulle auto välispesu ja sisepesu ka välja jah. Sinna siis ka vist järgmine nädal minek.
Üldiselt 50 krooni eest võita 4000 krooni eest kola pole üldse mitte paha

Kuigi jah.. tegelt selle võidu saamiseks on ikka võrdlemisi rohkem raha investeeritud
Oma SPL'i rekordi tegin ka üle.. vana oli 134.9dB, nüüd on 135.5dB =)
Seega mina tänase päevaga suhtkoht rahul
Ahjaa.. ringraja võistlusest võiks ka rääkida
Sõit oli siis kahes voorus, mõlemad korrad 2 ringi kohaltstardist. Esimeses voorus mul ei vedanud, kuna täpselt 2 minutit enne minu sõitu hakkas vihma sadama, seega sai midagi jääraja sarnast kogetud, arvestades minu tagumisi kvaliteetfirma Symex rehve

Miskine aeg panen sellest naljast video ka kusagile üles, mis Kristjan minu MiniDV kaameraga üles võttis.
Teine sõit läks paremini veidi, kuigi ei julgenud piiri peal sõita, sest kardsin, et rada on ikka veel libe. Esimese vooru aeg 2:07.xx ja teise vooru aeg 2:00:05. Esimeses voorus olin üle neljakümne osavõtjaga klassis kusagil 20 kandis, teises voorus kusagil 30 kandis vist. Kokkuvõttes kohta praegu õelda ei oska, aga eks tulemused ilmuvad esmaauto kodulehele lähipäevadel.
Niipalju siis minu muljetest. Tore oli rajal samas näha ka ühte E36 M3'e

Esinemine jai küll lahjaks rooli ja tooli vahelise elemendi vähese kogemuse tõttu.
Postitatud: 16.10.2004 23:51 06
Postitas Cardo
muideks nende db-ga on alati suht palju võimalik vaielda ja sõltuvalt muusikast mõjutada.
on 2 põhilist mõõtevälja : 1. on see mida inimkõrv ei kuule ja sellega annab tugevalt manipuleerida -st. tekitada muusikainstrumentidega tugevat kuid inimkõrvale mittekuuldavat heli ja 2. on see mida inimkõrv kuuleb ,ning nende helide tekitamine on hoopisgi põnevam

Postitatud: 17.10.2004 00:12 47
Postitas Silwer
Minul kah ei vedanud. Esimene sõit vihmaga ja aeg 2.02, teine sõit juba kuiva teekattega aga pidamist ikka ei olnud 1.55 - differ oleks olnud VÄGA vajalik ja loomulikult ka rehvid oleksid võinud olla tiba uuema väljalaskeaastaga, kui 93...
Kokkuvõttes 14-s koht. Paljud autod olid sellised mis oli toodud treileriga kohale ja sõitsid spets rehvidega - ikka korralikult asi ettevõetud...
Minust eespool oli BMW-dest vaid Kaido kellel õnnestus mõlemad korrad sõita kuival teekattel...
Aegade tabelid siin:
http://srace.pri.ee/2wd.JPG
http://srace.pri.ee/4wd.JPG
http://srace.pri.ee/naised.JPG
Aga järgmine aasta uutele katsetele ja paremaid tulemusi jahtima...
Postitatud: 17.10.2004 18:23 43
Postitas T-MAC
Cardo kirjutas:muideks nende db-ga on alati suht palju võimalik vaielda ja sõltuvalt muusikast mõjutada.
on 2 põhilist mõõtevälja : 1. on see mida inimkõrv ei kuule ja sellega annab tugevalt manipuleerida -st. tekitada muusikainstrumentidega tugevat kuid inimkõrvale mittekuuldavat heli ja 2. on see mida inimkõrv kuuleb ,ning nende helide tekitamine on hoopisgi põnevam

mis seal ikka nii vaielda on... lased aint seda sagedust, mis sul kõige võimsam on ja ongi korras.
mina pole enne kunagi sellistest võistlustest osa võtnud.. rohkem nagu drag stripi kasutaja

. Aga seekord sai pulli mõttes ennast ka kirja pandud, et saaks vähemalt teada palju siis tehnika välja ka annab. võistlesin Mephist natuke teises klassis, ehk amatööride hulgas...
kuna seda parimat sagedust ei teadnud, siis sai sealt võistlejatelt sweepi plaati palutud. selgus et kõige võmsam on siis 38-39Hz 'i. esimeses voorus sain 124dB-d. eliminaatoris sain juba 128,8 dB-d

isiklikult arvan, et päris hea tulemus kuni 6 aastat vanast süsteemist, mis loodud nagu niisama muusika kuulamiseks sõiduajal.
PS! 800W woofer ja 500W piix võim, mis max 200W välja annab - äkki peaks parema võimu panema
ahjaa, helimehed teavad, kui hea on korralikku häält kätte saada SEDAANIST, kui woofer on pagasseris. suurem osa pauku jääb kõik pagasserisse kinni...
aga meph sai ühed kollased elemendid juurde veel

ja tegi raffale zõud.
Postitatud: 17.10.2004 21:17 22
Postitas meph
Cardo: see dbdragi teema on minu jaoks ka veidi imelik.. selles ise tõenäoliselt ei hakkaks kunagi võistluse pärast osalema. Ei näe põhjust autosse ehitada helitehnikat, mille rõhuga saab inimest tappa
ANtud juhul mõõdetakse helirõhku, loomulikult saab mõõta ka asju igatpidi teistmoodi, eriti heli juures. Antud juhul siiski on kindel eesmärk ja mõõtmine ühtlustatud. Ehk siis vaidluselement puudub.
SQ on helitehnika juures see mis mind võib mingil hetkel rohkem huvitama hakata. Sellel on reaalne ja mõnus väljund ka olemas ikkagi. Autos kvaliteetselt muusikat kuulata, mitte kõrvakilseid teise ilma endal saata võismiskit.
T-MAC: sedaanist saab sama hästi rõhku kätte kui mingist muust keretüübist, lihtsalt relakat on veidi vaja, et inverteriauke saagida

. Muidugi seda veel inimlike tulemuste juures... kusagil 150dB'se rõhu juures kasutatakse juba väga spetsiifilist rauda. Eestis isegi näited sellest mingil määral olemas. Ja sellise autoga ei oleks tõesti enam midagi peale hakata.
Rinkas mina siis kokkuvõttes 25's 37'st. Arvestades Symexi kumme kaheksakümnendatest ja auto vähest litraazhi olen igatahes rahul

Vihm küll veidi rikkus esimest sõitu, aga see eest oli palju funnim sõita

Ja funnima ma sinna läksingi mitte võitma
