1. leht 1-st
Autoorienteerumise XII etapp. 12.12.2006
Postitatud: 20.11.2006 18:39 12
Postitas autoori.pri.ee
Autoorienteerumise XII etapp. 12.12.2006 - viimane sel aastal
INFO
Toimub: 12.12.06 Roccal Mare parklas McDonaldsi poolses küljes.
Registreerimine: (kohapeal) 12.12.06 alates kella 19:00-19:45 (15 min varem saavad registreerida eelisjärjekorras karikasarja esimesed 10 tiimi)
Osavõtutasu: 200kr per tiim. Karikasarja esi 10 tiimi 100kr (eelisjärjekorrast ostes)
Võistlejate koosolek: 19:30 !ÄRGE ALAHINNAKE SEDA! KÕIK KOHALE!
Legendid jagatakse: alates 19:45
Start: 20:00
Fini: 23:30 iga üleläinud minut -(miinus)2 punkti
Automargile piiranguid ei ole.
Info nr 55610240 kuurberg/ott
Seekordse etapi legendi koostas järgmise aasta peakorraldaja ja meie tööd kontrollib vana tiim ehk siis offroaderi tiim.
www.autoori.pri.ee
NB!AUTASUSTAMINE 14. detsember. Hiiu pubis KELL 18:50
Postitatud: 21.11.2006 09:33 19
Postitas jjanno
Tere
Soovitan kõigil läbi lugeda ka reeglid. Seal on vähemalt 1 punkt, mis peaks iga sportlase eetikaga vastuollu minema.
Õnneks LE punkt on muutunud võrreldes esialgse reeglistikuga (eemaldatud tinglik kõneviis). Teine punkt, mis vähemalt mind veel takistanud on, on veel alles.
jJanno@92%.elueast.orienteeruja
Postitatud: 21.11.2006 10:07 34
Postitas Marger
Janno räägi meile ka neist punktidest millele sa viitad.
Postitatud: 21.11.2006 10:18 02
Postitas jjanno
Tere
Marger kirjutas:Janno räägi meile ka neist punktidest millele sa viitad.
autoori.pri.ee kirjutas:Ära hellita vastast! Blokeeri, valeta, mõnita, sega, häiri oma vastast
Kaasvõistleja mõnitamine, häirimine, blokeerimine ning valetamine ei saa olla kuidagi kooskõlas normaalse sportlase eetikaga. Igaüks on väljas enese soorituse eest ning kaasvõistlejaga suheldakse nii vähe, kui võimalik. Häda korral aga abistatakse (
FairPlay).
"Sport ei ole võistlus läbi võitluse, läbi küünarnukkide, sport on tegelikult võistlus läbi ausa mängu." - Erika Salumäe (kahekordne olümpiavõitja)
jJanno
Postitatud: 21.11.2006 10:41 17
Postitas siim_s
Viimane kord sai osa võetud. Esimene kord läheb ikka natuke aia taha

Järgmine kord soovitan kindlasti osa võtta.
Kas mitte 50 ekipaai oli lubatud piiriks.
Kiruse ületamisega oli paljudel probleeme. Ise nägin kolm korda kui keegi siniste vilkurite poolt peatati. Kindlasti oli neid palju rohkem

Kas mitte keegi võeti vahele: kiiruse ületamisega punase tule alt läbi sõitmise ja vales kohas vanöövri sooritamise eest

Seda annab aga kidlasti vältida

Aga meie tõestasime, et isegi kiirust mitte ületades täiesti viimaseks ei ole võimalik jääda

Postitatud: 21.11.2006 14:06 11
Postitas rauli
Aga kahjuks, ilma kiirust ületamata väga laineid ka ei löö, kuid jah viimaseks ei jää....
Eelmine kord proovisime....
Postitatud: 21.11.2006 23:40 42
Postitas autoori.pri.ee
Jah 50 on piiriks, aga samas kui tuleb rohkem siisvõtame ka rohkem,sest ilg jama on kui sa oled valmistunud ja ei saa osaleda.
Reegli koht , mis ei meeldinud ehk siis mõnita jne on selle jaoks et see on rohkemnaljaga võetud asi, samas on ka olnud juhtumeid, kus lihtsaltblokeeritakse üks auto niiära et ta ootab niikaua kui see tiim kes ta kinni blokeeris minema sõidab...seega sellised asjad on lubatud....ehk siis siin on pigem südametunnistus mängus kui palju sa tahad kellelegi s**** keerata.
Muudatus tuleb ka reeglites.
Kohustuslikuks tuleb ürituse ajalauto tagaklaasil starteri logo kandmine, sest starter on ürituse sponsor. Järgmisest aastast muutub ka punktisüsteem.
Seda kõike täpsemalt detsembri keskel kui vana korraldaja annab kõik üle uuele.
Loodan, et Te ei ole kurjad uute asjade puhul!
Postitatud: 22.11.2006 14:19 38
Postitas Tauri
kui offroderid on rajakoostajad siis vast M paketi vedrustusega sellele üritusele asja pole?
Postitatud: 22.11.2006 17:26 34
Postitas Cardo
Tegelikult teeks asja täitsa huvitavaks üks lisareegel, nimelt : Võistlust jälgivad nn salaja kohtunikud ja mõõdavad kiirust, kiiruse ületajad kes jäävad vahele diskvalifitseeritakse. Lubatud kiiruse ületamine võib olla max +10km/h ja asi oleks lahendatud.
Postitatud: 22.11.2006 18:45 26
Postitas Kristjan_K
Cardo kirjutas:Tegelikult teeks asja täitsa huvitavaks üks lisareegel, nimelt : Võistlust jälgivad nn salaja kohtunikud ja mõõdavad kiirust, kiiruse ületajad kes jäävad vahele diskvalifitseeritakse. Lubatud kiiruse ületamine võib olla max +10km/h ja asi oleks lahendatud.
Aga tegelikult jälgivad need salakohtunikud täitsa avalikult ja teevad trahvi.
Postitatud: 23.11.2006 15:30 19
Postitas autoori.pri.ee
ei kõik saavada osaleda...siukseid kohti kuhu iga autoga ei saa me ei pane...püüame alati jälgida et kõik saaksid punkti...
Postitatud: 27.11.2006 00:18 26
Postitas autoori.pri.ee
REEGLID, NÕUANDED JA MUUD NB-d!
Legendis kasutatav sõna meeskond all on mõeldud nii mehi kui naisi.
Järgnevad punktid ei ole loogilises järjestuses!
*Kogunemine: 10.10.2006 Roccal-Mare kaubanduskeskuse parklas
*Registreerimine: 19:00-19:59 NB! 15 min enne 19:00 saavad karikasarja esi 10 tiimi eelisjärjekorras registreeruda.
*Võistlejate koosolek: 19:30
*Legende hakatakse jagama alates kella 19:45
*Start: 20:00
*Fini: 23:30
*Osavõtutasu 200kr per tiim. Karikasarja esi 10 tiimi 100kr (eelisjärjekorrast ostes)
*Enne starti pane oma digikal aeg ja kuupäev õigeks.
*Aega mõõdetakse peakohtuniku kella järgi!
*Võrdsete punktisummade korral määrab võitja aeg.
*Kõikide punktide läbimine ei ole kohustuslik. Võidab see kellel on kõige rohkem punkte.
*Punkte tuvastatakse finiis esitatud digipiltide järgi.
*Tulemused selguvad 16.10.2006
*Autasustamine toimub 16.10.2006 Mustikas.
*Igal tiimil peab olema endal kaasas võistluseks hädavajalikud pastakad ja pliiatsid..
*Kontrolli alati, et pilt ikka välja tuli kuidas nõutud.
*Alkoholi tarbimine võistluste ajal KEELATUD. -DISKLAFF!
*Kehtivaid liikluseeskirju peab järgima!
*Kõik punktid võib läbida vabas järjekorras!!!
*Finiis esita koos fotoaparaadiga ka datakaabel!!!
*Vastasmeeskondade ja muu kõrvalise abi kasutamine punkti otsingul keelatud(va. Allpool olevad tel. numbrid) ! Karistus Disklaff!
*Mõlemad käed autol ja objektil peavad olema selgelt näha!
*Pildil peab olema nähtav auto registreerimise märk, mis asub sõidukil selleks ettenähtud kohas VÕI Tiimi-nimeline kleebis autol.
*Ära hellita vastast! Blokeeri, valeta, mõnita, sega, häiri oma vastast. AGA tee pilti!
*Enne starti võib peakohtunik teha suuliselt kõigile reeglitesse mõned muudatused.
*Pildil peab olema selgelt näha võistlusauto koos reg märgiga, mis asub sõidukil selleks ettenähtud kohas või tiimi-nimeline kleebis autol. ja kõik meeskonnaliikmed peale pildistaja ja nõutud objekt. Vähemalt 1-el meeskonnaliikmel peab olema selgelt nähtav kontakt objekti ja võistlusauto vahel (loevad ainult käed) Inimketti võistlusauto ja objekti vahel ei või teha.
*Nõutud objektide lõhkumine ja demonteerimine keelatud ja põhjendatud protesti korral disklaff.
*Igasugune piltide töötlemine ja mahalaadimine ilma kohtuniku loata keelatud!
*Protest-30min jooksul peale viimase auto saabumist on võimalus esitada kaasvõistlejate kohta kirjalik protest. Protesti esitamisel anda ka 500kr, mis tagastatakse kui süüdistused on põhjendatud ja tõestatud
* Ürituse ajal peab tiim panema oma autole ürituse korraldaja poolt antud kleebise. Kleebis peab olema auto peal (tagaklaasil,küljel vms.)
Punktiarvestus:
Korrektne pilt: 1 punkti (Õige objekt, käed nii auto kui objekti küljes selgelt nähtavalt auto reg märk nähtav)
Raskmate ja põnevamate punktide eest saab 2 punkti kui see on Legendis nii märgitud.
Nõuetele mittevastav: 0 punkti
Peakohtunik: 55610240 Ott
Kohtunikud: 56622443 Raino, 53470066 Karmo
Informatsiooni nii palju veel et :
1) Jaanuarist tulevad veel paar muudatust.
1.1) Etapi võitnud tiimile on järgmine ja AINULT järgmine orienteerumine tasuta nagu ka karikasarja üldliidrile.
1.2) Punktisüsteem muutub ka. Täpsemalt siis:
1koht - 31 punkti
2 koht - 27 punkti
3 koht - 25 punkti
4 koht - 23 punkti
5 koht - 21 punkti
6 koht - 19 punkti
7 koht - 17 punkti
8 koht - 15 punkti
9 koht - 13 punkti
10 koht - 11 punkti
11 koht - 10 punkti
12 koht - 9 punkti
13 koht - 8 punkti
14 koht - 7 punkti
15 koht - 6 punkti
16 koht - 5 punkti
17 koht - 4 punkti
18 koht - 3 punkti
19 koht - 2 punkti
20 koht - 1 punkt
Detsembri orienteerumisele soovitame kaasa võtta töökindad ja taskulambi!!!
Postitatud: 27.11.2006 02:17 51
Postitas boob
autoori.pri.ee kirjutas:samas on ka olnud juhtumeid, kus lihtsaltblokeeritakse üks auto niiära et ta ootab niikaua kui see tiim kes ta kinni blokeeris minema sõidab...seega sellised asjad on lubatud
Irw, kahju kohe, et länkar maha müüdud sai, muidu oleks osa võttes sellises situatsioonis palunud viie sekundi jooksul rada vabastada ja peale seda lihtsalt eesolija minema lükanud
boob@ükskord peaaegu ülbarist üle sõitnud

Postitatud: 05.12.2006 22:27 39
Postitas autoori.pri.ee
Legend valmis ja sai ka uuesti läbisõidetud ja korrigeeritud kõik vead. Peaks nüüd tipp-topp korras olema, nii et järgmine teisipäev näeme roccas kell 19.00
Postitatud: 08.12.2006 12:10 24
Postitas matsa
Neid "salakohtunike" on tõesti päris palju sellel päeval, eriti just sellistes kõrvalistes kohtades, kus sa arvad, et keegi ei mõõda ja hea võimalus oleks aega võita kiiruseületamisega. Samas julgen öelda, et kiirust ületamata on võimalik küll täiesti rahuldav kohta saada. Enda team on suht tihti esikümnes ja viimanekord oli idee vahapeal katkestada kuna autoga juhtus väike apsakas, aga vedasime lõpuni välja ning saime 6nda koha. Kiirustamise ja rahmeldamise asemel tasuks kõigepealt ikka legend ilusti paika panna ja läbimõelda kuhu tasub minna ja kuhu mitte
Üritus iseenesest väga fun...
Postitatud: 15.12.2006 17:46 17
Postitas hollow
kiirusepiirngut saks ju kontrollida kui igas autos oleks mingi käsi navi/gps seade mis salvestab kogu raja läbimise... sealt näha nii liikumiskiirus kui ka see kas koht leiti yles (poleks mingit piltidega jamamist). kellel pole seadet masinas või pole salvestatud marsruut sellel võetakse punkte maha...
lihtsalt mõte
AUTO RETK
Postitatud: 16.12.2006 17:10 02
Postitas Angel_L
taolist jälgimissüsteemi kasutatakse näiteks erna retke puhul, kus igal võistkonnal on taoline saatja ja kohtunikud saavad jälgida nende tegevust ja vajadusel tuvastada reeglite rikkumist jne.
Postitatud: 16.12.2006 20:16 19
Postitas tyyp07
hollow kirjutas:kiirusepiirngut saks ju kontrollida kui igas autos oleks mingi käsi navi/gps seade mis salvestab kogu raja läbimise... sealt näha nii liikumiskiirus kui ka see kas koht leiti yles (poleks mingit piltidega jamamist). kellel pole seadet masinas või pole salvestatud marsruut sellel võetakse punkte maha...
lihtsalt mõte
See piltide tegemine ju osa asjast.Lihtsat punktist läbi sõitmine ilmselt poleks nii huvitav ja ka konkreetse objekti juurde jõudmist asi ilmselt ei tuvasta.See, et jõuad objektini on üks asi aga objektist ja autost pildi tegemine nii, et oleks peal nii auto millel siis peab paistma kas tiimi nimi või reg.nr , objekt ja vähemalt üks tiimi liige kelle käed peavad olema siis vastavalt autol ja objektil nähtaval kohal on hoopis teine lugu.See selle asja huvitavaks teebki.
Postitatud: 12.03.2007 16:49 01
Postitas jjanno
Tere
jjanno kirjutas:Tere
Marger kirjutas:Janno räägi meile ka neist punktidest millele sa viitad.
autoori.pri.ee kirjutas:Ära hellita vastast! Blokeeri, valeta, mõnita, sega, häiri oma vastast
Kaasvõistleja mõnitamine, häirimine, blokeerimine ning valetamine ei saa olla kuidagi kooskõlas normaalse sportlase eetikaga. Igaüks on väljas enese soorituse eest ning kaasvõistlejaga suheldakse nii vähe, kui võimalik. Häda korral aga abistatakse (
FairPlay).
"Sport ei ole võistlus läbi võitluse, läbi küünarnukkide, sport on tegelikult võistlus läbi ausa mängu." - Erika Salumäe (kahekordne olümpiavõitja)
jJanno
Ülla ülla ;)
Reeglitest on mõnitamine maha võetud. Paraku on blokeerimine asendunud takistamisega ning alles jäänud häirimine.
Pool sammu FairPlay'le lähemale ;)
jJanno