E34 automaatkasti mure
Postitatud: 16.02.2005 18:37 59
Nädala eest peale maanteel kickdowni kasutamist klõpsas kast ennast kaitserezhiimi (sees 3. käik ja kelladeplokis kiri Trans Program). Peatusin, keerasin süüte välja ja paari minuti pärast uuesti sisse ja kõik okei. Võis olla õli ülekuumenemine või midagi taolist, kes teab.
Pärast seda on hakanud 2<->3 käigu vahetamisel esinema jõnks. Selline jõnks nagu manuaalkasti korral käiku vahetades sidur liiga vara ära lahutada, pöörded lähevad korraks üles. Jõnks on nii üles- kui allavahetusel (allavahetus, mis tehakse gaasi tugevamal lisamisel).
See jõnks avaldub vaid sooja mootoriga (=käigukastiga). Külmalt tundub kõik olevat okei, mida rohkem sõita seda suuremaks jõnks läheb soojenedes.
On kellelgi aimu, kustkandist viga otsida?
Auto on E34 M50 mootoriga, kast ise 5-käiguline 3-rezhiimiline.
Kuidas sellel kastil üldse õlitaset kontrollitakse? Kusagilt olen kuulnud et kasti küljel kork, mis tuleb maha keerata. Kui õli välja voolab sealt, siis tase paigas.
-= Mask =-
Pärast seda on hakanud 2<->3 käigu vahetamisel esinema jõnks. Selline jõnks nagu manuaalkasti korral käiku vahetades sidur liiga vara ära lahutada, pöörded lähevad korraks üles. Jõnks on nii üles- kui allavahetusel (allavahetus, mis tehakse gaasi tugevamal lisamisel).
See jõnks avaldub vaid sooja mootoriga (=käigukastiga). Külmalt tundub kõik olevat okei, mida rohkem sõita seda suuremaks jõnks läheb soojenedes.
On kellelgi aimu, kustkandist viga otsida?
Auto on E34 M50 mootoriga, kast ise 5-käiguline 3-rezhiimiline.
Kuidas sellel kastil üldse õlitaset kontrollitakse? Kusagilt olen kuulnud et kasti küljel kork, mis tuleb maha keerata. Kui õli välja voolab sealt, siis tase paigas.
-= Mask =-