
e30 soojapuhuri ventikas tee julma häält :(
e30 soojapuhuri ventikas tee julma häält :(
mul 324 ja see soojapuhuri ventikas hakkas järsku undama ja väga tugevalt...kui aint 1 astmesse keerata siis ei unda aga kui nati koputada armatuuri siis hakka undama ...ja nagu nati poox ka sest vähem õhku tule õhuavadest...mis teha ?? ei tahaks armatuuri ära võtma hakata...

ventikas
arvatavasti käib ventilaatori labad vastu armatuuri ja see põhjustabki sellist heli omal oli ka sai kulunud mootor ära vahetatud ja asi korras
nu kui labad vastu käivad kas ta siis ei pea kõrisema ??? mul nagu undab kõvasti..ja esimeses astmes vaixelt ei käi midagi kuskilt vastu ju ?? ma mõtlesin et äkki saab puhuri tööle panna täiel võimsusel ja siis kuskilt õhuvõtuavast mingit spets õli lasta äkki aitab
..aga kui tõesti mootor laiali kas siis vaja terve armatuur lahti kiskuda ??

- erts124
- Huviline
- Postitusi: 35
- Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
- Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
- Kontakt:
erts124
ära jumala eest sinna pukside peale sprei määrel lase- see läheb puksi ja ventika korpuse vahele ning puks hakkab korpuses ringi käima, tulemuseks ventika kokkujooksmine. Kui õnnestub ventikas lahti kiskuda nii, et midagi ära ei lõhu on võimalik need puksid vahetada või lihtsalt plastest määret e tavotti sinna liuge pindadele määrida.
Ise soovitan sul minna ja osta uus ventikas. Kui ostad kasutatud siis kontolli üle ja küsi kindlasti võimalust seda teise vastu vahetama minna.
Ise soovitan sul minna ja osta uus ventikas. Kui ostad kasutatud siis kontolli üle ja küsi kindlasti võimalust seda teise vastu vahetama minna.
Kui ise tegija oled siis lase nende pukside asemele laagrid panna . Ei ole teab mis keeruline ülesanne . Käi mõnes romulas ja otsi töötav eksemplar ja ehita see ringi .
NB ! Puksid on siiski krafiitpronksist mitte tavalisest pronksist ... ! AItab siis neid natuke CRC 5.56 õli seda pea igas tanklas saada ... Sirista seda natsi puksidele ja võid ka harjadele lasta - ei juhtu miskit mootor hakkab kergemalt käima ...
NB ! Puksid on siiski krafiitpronksist mitte tavalisest pronksist ... ! AItab siis neid natuke CRC 5.56 õli seda pea igas tanklas saada ... Sirista seda natsi puksidele ja võid ka harjadele lasta - ei juhtu miskit mootor hakkab kergemalt käima ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
krt....sai see mootor pealt maha võetud käiski vastu neid plastikust kodasi kõrvalistujapoolne pool...loks oli jube... ja võll oli puxide kyljes kinni puxid käisid korpuses ringi...aga väga imelik võtsin välja vaatasin peale kirjutatud ford...????? saxamaal on keegi mingit pornot kokku keeranud...juhtmed olid ka isoleeriga yhendatud.ja mis väga imelik oli....need puxid mis seal kulund olid...need olid tehtud täiesti puhtast rauast???
väga imelik...ja võllist oli ära söönud 2sajandikku...aga nu vaatab seda asja vast saab uued puxid panna....grafiitpronksi pole küll..aga on grafiitteflonit see vast sobib ka materjaliks...
ehk saab korda...aga palju kasutatud mootor maxab....uurisin uut...see maxab 2800
..



salongi ventikas teeb häält
mina ostsin siimu käest omale 150 krooniga 

Kui sa UMist küsisid siis seal arvatavasti on tõesti uue mootori hind 2800.-, samas see tuleb koos labadega... Boschi esindusest saad uue mootori mingi 700.- krooniga. Labad pead ise vana küljest ringi tõstma. Muuseas väidetavalt on Ford Sierral kasutatav salongivendikas väga sarnane mõne kolmanda ja viienda seeria omaga
Sealt see porno tulebki (päris sama ikka ei ole...)

Krt , ära igaks juhuks seal plastikuid ikka kasuta ! See ju veel libedam kui krafiitpronks - hakkab ehk veel kergemini korpuses ringi käima ...
Mina ise ehitasin laagritele ja kestab senimaani ilma igasuguste kõrval häälteta : ei krõbise ega miskit . Ainult sahiseb kui tuult " tekitab " ...
A , ainus mis ise tegema pead oleks siis laagri pesad . Need võid ka alumiiniumist teha ja kolmeste poltidega kinni keerata , keermed siis laagri korpusesse . Kinni ju pead , pärast mootoril puksi kaaned , anyway keevitama ...
Mina ise ehitasin laagritele ja kestab senimaani ilma igasuguste kõrval häälteta : ei krõbise ega miskit . Ainult sahiseb kui tuult " tekitab " ...
A , ainus mis ise tegema pead oleks siis laagri pesad . Need võid ka alumiiniumist teha ja kolmeste poltidega kinni keerata , keermed siis laagri korpusesse . Kinni ju pead , pärast mootoril puksi kaaned , anyway keevitama ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
salongi ventikas
selline rumal küsimus et milleks üldse jamada nende pukside treimisega se aint ajutine lahendus lihtsam mootor ära vahetada ja ei usus et erilist rahavõittu see treimine küll ei anna või siiski....???
Tegelt ei olegi asi RAHAS niivõrd , kui selles et saaks ka ISE miskit ära tehtud ! Alati ju ei pea mingi väiksema asja pärast pappi välja käima ...
Teinekord on lihtsalt hea teada saada kuidas asi siis ka seestpoolt töötab ...Sest mis on inimese poolt valmis tehtud , seda saab ka inimese poolt parandada ...
Teinekord on lihtsalt hea teada saada kuidas asi siis ka seestpoolt töötab ...Sest mis on inimese poolt valmis tehtud , seda saab ka inimese poolt parandada ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426