1. leht 1-st

E21 323i-le E30 325i mootor

Postitatud: 01.02.2005 00:43 48
Postitas Bronco
Huvitaks siis subjektiks olev teema...

tekkisid mõned küsimused:

1) mõlemad ju M20 tüüpi mootorid, kas selle 323i käigukast sobib 2.5i mootori otsa? Siduri sobivus?
2) mootori kinnitused? kas pole päris identsed, saab ümber tõsta 2.3 mootorilt, või on identsed?
3) jahutus? ehks siis kas 2.3 radikas on väiksem kui 2.5? ehk kas on vaja ka see vahetada?
4) väljalaske kollektorid on samad, või on vaja summutit kuidagi alla aretama?
5) kui keeruline on 2.5 mootori elektroonika? sellel mootoril juba aju? e21 323i teadupärast mehaanilise pritsega, vaja mingeid tõsiseid ümberkorraldusi?

Uurin lihtsalt pinda veel momendil... ning need on küsimused mis mootori vahetuse kohta esimesena pähe kargasid...
Ehk siis ootaks vasstukaja :)

Postitatud: 01.02.2005 06:56 25
Postitas Kustas
m20b25'l on aju olemas ...

Postitatud: 01.02.2005 11:53 15
Postitas Bronco
tegelikult oleks vaja ikka kõigile küsimustele vastuseid...

või kasvõi ükshaaval võiks keegi midagi ära vastata kui teab?

Re: E21 323i-le E30 325i mootor

Postitatud: 02.02.2005 11:23 54
Postitas Arvo
Kunagi pidasin samasugust plaani ja sai samuti veidi uuritud...
Kui 2,5 mootorit plaanid siis osta kohe koos siduriga ja kastiga. Kindel pole aga ilmselt tuleb uus kardaan teha. Edasi, mootorikäpad erinevad, samuti karteripõhi erinev ja tuleb ringi teha. E21 radiaator on veidi väiksem, soovitav kindlasti panna suurem radiaator. Väljalaske kollektorid on 2,5 mootoril jämedamate portidega, 323 omad seega ei sobi, samuti kogu summuti torustik ja resod. 2,5 mootoril on jah aju ja elektrit on meh. pritsega võrreldes päris palju. Ehk siis kogu juhtmepuu tuleks välja vahetada, E21 omast pole suurt midagi võtta.
Kokkuvõtteks kuigi mõlemad mootorid kannavad M20 tähist pole neis kuigi palju kattuvaid juppe ja kõige õigem oleks otsida doonoriks mõni 325i mille pealt saaksid oma käe järgi asjad E21 peale ümber laduda.