1. leht 1-st

Kat ja lambda M50

Postitatud: 17.01.2005 16:28 08
Postitas albert
Kui kat ja lambda on eemaldatud, kas see eeldab ka auto ajus ümberehitusi?

Postitatud: 17.01.2005 16:43 08
Postitas Aaro
ei ole seal midagi muuta vaja, hakkab sul rohkem kütust võtma ja kõik,
njah ülevaatusest sa siis sellega kah läbi ei saa kui passis kat. kirjas.

Postitatud: 17.01.2005 17:02 12
Postitas albert
peangi silmas seda, et mitte ei hakkaks ainult rohkem kütust võtma vaid ka võimsus kasvaks

Postitatud: 17.01.2005 17:08 09
Postitas Henrik88
Kati eemaldamine ei tee midagi küll aga lamda küll.

Postitatud: 17.01.2005 18:51 30
Postitas meph
Kui sa lambda lihtsalt ära võtad, siis sa kaotad võimsuses märgatavalt ;) Aju läheb avariirezhiimile, kus kasutatakse keskmisi näitajaid, mitte optimaalseid. Kattide eemaldamine võib marginaalselt kõrgematel pööretel midagi juurde anda... samas madalamatel pööretel võib kaotada võimsuses.

Ajust lambda väljaprogrammeerimise kohta M50 puhul ei oska rääkida... eriti ise ei usu sellesse. Niipalju kui ma kuulnud olen, siis sellega midag ei võida, pikemas perspektiivis pigem kaotab. Kütusekulu ka muidugi suureneb.

Postitatud: 18.01.2005 00:46 04
Postitas sossu
Mulle üks tark onu seletas et kui lambdast loobuda siis hakkab aju õhukulu mõõtja järgi kütet regullimaq :?:

Postitatud: 18.01.2005 01:22 47
Postitas patrik
üks hea väljend on meelde jäänud
m50 pritsel on segu reguleering nagu kolme jalaga taburet-
1. õhukulumõõtja
2. drosselklapi pote
3. lambda
edasi mõelge ise

Postitatud: 18.01.2005 21:58 49
Postitas albert
Aga kui on pandud tuningaju kas on võimalus, et lambdat pole vaja?

Postitatud: 18.01.2005 23:59 49
Postitas meph
Mida sa pead tuningaju all silmas? Uut chipi lihtsalt või siis uut kogu pritsungiaju a'la Hestec?

Mõlema puhul jääb lambda alles ;)

Postitatud: 19.01.2005 00:19 33
Postitas priitv8
albert kirjutas:Aga kui on pandud tuningaju kas on võimalus, et lambdat pole vaja?
Kõik sõltub ju sellest, kuidas see aju käima on pandud. Kui ongi progetud lambdata, siis on võimalik küll. Siis peab kuskil ainult tühikäigu CO regulli võimalus olema.

Postitatud: 19.01.2005 11:32 39
Postitas albert
Seoses lambdaga küsimus, kas keegi on universaalset lambdat proovinud? Kuna on odavam sai kunagi lastud panna, tühikäik läks nagu paremaks, aga kõrgetel pööretel hakkas tunde järgi isegi halvemini sõitma kui ilma lambdata.

Postitatud: 19.01.2005 16:04 21
Postitas priitv8
albert kirjutas:aga kõrgetel pööretel hakkas tunde järgi isegi halvemini sõitma kui ilma lambdata.
Iseenesest kõrgetel pööretel lambdat ignoreeritakse minuteada.

Postitatud: 19.01.2005 16:11 10
Postitas Aaro
Mina panin kuskil kuu aega tagasi alla universaali, kiirendab küll ok, vahet ei ole märganud, kui siis väga minimaalne (samas naeltega nagu eriti lapatsit ei taha ka anda), eriti sõitu alustades kuna see universaal hakkab hiljem tööle kui originaal, aga see kah aint mingi 5 min.

Postitatud: 19.01.2005 16:14 50
Postitas Aaro
priitv8 kirjutas:
albert kirjutas:aga kõrgetel pööretel hakkas tunde järgi isegi halvemini sõitma kui ilma lambdata.
Iseenesest kõrgetel pööretel lambdat ignoreeritakse minuteada.
priitv8 mis võiksid olla need kõrged pöörded? kas üle 3, 4, 5K pöörde? Mis pöörde pealt ta huvitab näiteks maanteesõidul välja lülib?