1. leht 1-st
kas kehv AKU voi katkine STARTER? kumb?
Postitatud: 10.01.2005 23:00 56
Postitas kiiirus
asi selles,et vahel lampi kaima ei saa enam(lykates kohe).vahest seisab 3h ja kaima ei lahe ja siis jalle 12h ning probleemi pole.harva juhtub,aga juhtub.aku tundu kehv olema,aga kuidas kindlalt teda milles asi?on mingeid kindlaid marke ,et starter jubib?endal m6istust napib?iirimaal pole ka abi otsimine kerge.tahaks enne teada umbkaudu mis vark olla voib.homme voiks ju uue aku osta,aga jarsku aku hea ning hoopis starterit vaja.aidake hadas.
ootan vastukaja.
autoks e36 323i 96a
Postitatud: 10.01.2005 23:11 33
Postitas Viljar
Äkki on mõni inmene kuskil kes aku voolu ära mõõdaks, see peaks päris palju ütlema (äkki keegi oskab ka siia lisada need numbrid mis on head ja mis on kehvad). Uisa-päisa pole mõtet akut osta. Aga muidugi tekib küsimus, et kuidas see kehvasti käima minemine välja näeb, kas aku nagu ei jõua ringi ajada või ajab ringi aga lihtsalt ei lähe käima ?
Postitatud: 11.01.2005 00:41 45
Postitas AARE540
Usun, et kiiiirus oidas silmas seda varianti, kus starter nagu ei vea hästi, kui starteri puksid läbi on, siis võib tunduda tõesti, et aku õhtal on...
Postitatud: 11.01.2005 01:07 25
Postitas kiiirus
ta jah ei lahe kaima.hea kui teeb j6uk-j6uk.....
teine katse on kl6ks-kl6ks....
aga kui starter oleks,siis ta ju laheks mitmete kl6psimiste peale kaima??
samas kui jalle aku,siis ta ju suht alati ei tohiks minna kaima peale seismist kylmas jne(vahese s6iduga)
Postitatud: 11.01.2005 06:31 13
Postitas meph
Aku koha pealt on hüva kui pinge 12.0-12.7V kandis oleks. Töötava mootoriga peaks pinge olema vast kusagil 13.5-14.0V kandis.
Postitatud: 19.01.2005 09:18 13
Postitas cmyk
Kui aku pinge on 12 V, siis on see ju täiesti tühi .... täis aku pinge peaks olema 13,2 V;)
Esimesed vidinad mis starteris ära kuluvad on puksid, teiseks tulevad kindlasti harjad(kas lihtsalt kulunud või jäävad kinni) ja kolmandaks on tõmbe relee sees asuv kontakt mis kipub pikapeale ära väsima(antud juhul vähe tõenäoline) .... kõige kindlam oleks tõesti ära mõõta kuskil aku mahtuvus ... tegelikult mõõdetakse küll ära vool mida aku suudab endast välja anda ... see peaks üsna selge pildi andma.
Head pusimist ja edu.
Postitatud: 20.01.2005 15:10 02
Postitas Metslane
Algatuseks võiks akuklemmid ära puhastada. Endal oli paar kuud tagasi samasugune juhtum, kus võtit väänates starter lihtsalt klõpsis ja mootor ei käivitunud. Kartsin juba midagi hullemat, kuid kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem!