1. leht 1-st
küsimus 540 esisilla kohta
Postitatud: 08.01.2005 12:44 40
Postitas crossfire
kas esisild 93a 540 on samasugune nagu teistel sama aasta 5-seerial,mõtlen just rooliotsasid ,sarniire, õõtshoobi, jne.Või on tänu V8 mootorile midagi seal teistmoodi??
Postitatud: 08.01.2005 13:45 29
Postitas priitv8
Ainult pidurikettad (suuremad) ja vedrud (vastavalt kaalule ja lisavarustusele, tabeli järgi).
Postitatud: 13.01.2005 12:55 58
Postitas crossfire
Kas roolikarp jne. on samasugused?Siis kui õõtshoovad on kulunud,kas siis võib tekkida rooliloks u. pool tiiru?Ilmselt asi siiski roolikarbis?
Postitatud: 13.01.2005 14:06 59
Postitas priitv8
crossfire kirjutas:Kas roolikarp jne. on samasugused?Siis kui õõtshoovad on kulunud,kas siis võib tekkida rooliloks u. pool tiiru?Ilmselt asi siiski roolikarbis?
Jep, väliselt on karbid ühesugused, vahe on selles, kas on Servotronic (võimendus sõltub auto kiirusest) või tavaline (võimendus sõltub mootori pööretest). Ainult M5-l on kiirema ülekandega karp. Õõtshoobade kulumisest tingitud rooliloks on mulle uus asi. Suur loks võib olla kolmest asjast:
- roolikarp
- paralleelvarras/pendelhoova puks
- teleskoop-roolisamba nuutühendus
Õõtsadest kuluvad enim ülemiste (pikihioobade) kummipuksid (nn. fluidblockid), seda tunned pidurdamisel - sild käib edasi-tagasi.
Postitatud: 13.01.2005 14:26 23
Postitas crossfire
tänud,olen jupi maad targem,tean kuidas edasi käituda.Sust oli palju abi.
Postitatud: 13.01.2005 14:46 31
Postitas Aare
Roolisüsteem R6/V8 mootoril on erinev alates E39st
Ehk siis kuuepotisel ja 520d-l on lattrool ja kaheksapotisel tigurool (nagu E34-l), E34-l vahet pole.
535i ja 540i on tigurooliga, ülejäänud lattrooliga.