1. leht 1-st

Vibratsioon E34 Probleem lahendatud!

Postitatud: 06.01.2005 11:32 50
Postitas Lauri_V
Mõtlesin, et enne töökodade külastamist küsin foorumlaste käest nõu. Kasutasin otsingut ka, mingid vastused sain, aga siiski ...
Ühesõnaga auto hakkab vibreerima. Alguse saab enamjaolt kiirusel 70-80. Tekib lokse ees, rool hakkab värisema, kandub üle kerele ja siis hajub kuhugile alla. Kokku kestab see jama minuteid 3-4. Mõned korrad on esinenud vibra ka kiirusel 30-40. Sel juhul gaasi andmisel auto jõnksutab. Ise kahtlustan pidureid (kettad on vahetatud).
Tänud ette!

Re: Vibratsioon E34

Postitatud: 06.01.2005 11:49 10
Postitas Mart
Lauri_V kirjutas: Ühesõnaga auto hakkab vibreerima. Alguse saab enamjaolt kiirusel 70-80.
Kõlab väga selle moodi:
http://www.google.com/search?hl=en&lr=& ... ous+shimmy

Postitatud: 06.01.2005 15:20 12
Postitas AlarM
Esiotsa õõtsad. Vaheta mõlemad (ülemine ja alumine) korraga ära ja sa imestad ise kui hästi su auto sõidab. BMW on väikeste lõtkude suhtes miskipärast väga kapriisne.

Postitatud: 06.01.2005 16:57 48
Postitas Lauri_V
Tänud, uurin veidike seda eelnevat linki. Täna saadanas ei läinud tagurpidi käik ka sisse. Kas need võiksid omavahel ühenduses olla?? Närv läheb juba mustaks. Käigukast on automaat. Tuleb vist suur väljaminek.

Re: Vibratsioon E34

Postitatud: 07.01.2005 10:15 27
Postitas rzz
Lauri_V kirjutas:Mõtlesin, et enne töökodade külastamist küsin foorumlaste käest nõu. Kasutasin otsingut ka, mingid vastused sain, aga siiski ...
Ühesõnaga auto hakkab vibreerima. Alguse saab enamjaolt kiirusel 70-80. Tekib lokse ees, rool hakkab värisema, kandub üle kerele ja siis hajub kuhugile alla. Kokku kestab see jama minuteid 3-4. Mõned korrad on esinenud vibra ka kiirusel 30-40. Sel juhul gaasi andmisel auto jõnksutab. Ise kahtlustan pidureid (kettad on vahetatud).
Tänud ette!
rattapoldid on sul muidu kinni keeratud korralikult ? :D
rehvid võivad kaa kohati selliseid nalju teha kui nad korralikult balanseerimata on..

Postitatud: 17.01.2005 21:04 15
Postitas Lauri_V
No nii, probleem selleks korraks lahendatud.

Kuna tagurpidi käik hakkas jupsima ja paaril korral tuli autot lükata selgus, et ka pidur on kinni. Sai piduri probleem lahendatud ning asutud käimakasti kallale. Lühidalt öeldes tuli 8 tuhandene väljaminek. Nüüd käiguta kangi millises suunas tahad ja pidurda kuidas tahad. Koos nende kahe asjaga kadus ka üleüldine vibratsioon, mille pärast selle teema alustasin. Kahjuks oli mõlema remonttöö vaheline sõidukilomeetrite arv suhteliselt väike ning seetõttu ei oskagi öelda, kas vibratsioon oli ainult piduritest tingitud (loogiliselt võttes küll).

Igatahes ... rahakoti lahtikangutamiseks on antud momendil kangi vaja.