
Käivitamine
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Käivitamine
Nonii, esimesed jamad siis... Käivitumisega tiba probleeme... mitte küll alati, aga vahel nagu ei taha käima minna, justnagu ei saaks kätte v midagi säärast, kui läheb siis algul nagu podiseb...pagana raske on kirjeldada, kes eile juures olid need nägid , esimese asjana vast tuleks filter ära vahetada, siiani olen sõitnud Statoili 98-ga, aga kes seda teab, millega eelmine omanik sõitnud on... Ja katsun veel voolikute ühenduskohad üle vaadata. Või on kellelgi veel ideid, millele pilk peale visata? Eks siis tuleb nüüd hakata BMW hingeeluga end tõsisemalt kurssi viima hakata , vahepeal jäi asi nagu soiku vähe, kuna ise polnud omanik 

Bensufilter, küünlad vaheta ära. Tühigäiguklapp pese Carb-cleaneriga nii puhtaks, et siiber vabalt liiguks. Süütepoolid tasuks ka üle vaadata: kui on sellised, mille peale kirjutatud ZÜNDSPULE (tootja Mayer&Christie), siis neist tuleks lahti saada, asemele kas Boschi või Bremi omad. Kuna neid on 8 siis võib see valus olla 
Noh ja lisaõhk ja bensu rõhk ka kontrollida.
PS kas see just külmalt või kuumalt käivitades? Proovi korra õhulugeja pistik lahti ühendada ja vaata kas läheb paremaks?

Noh ja lisaõhk ja bensu rõhk ka kontrollida.
PS kas see just külmalt või kuumalt käivitades? Proovi korra õhulugeja pistik lahti ühendada ja vaata kas läheb paremaks?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Süütepoolid on BREMI omad, küünlad on sõitnud mingised 2000km v sinnakanti (2 elektroodiga NGK), pulli pärast proovisin nendega ka,mis enne peal olid (4 elektroodiga NGK, BMW kirjaga), ei olnud tolku midagi, sama ikka, aga homme lähen Pärnu, tuleb filter ära osta- vahetada... Aga mis puutub külmalt-soojalt käivitamisse, siis tundub, et külmaölt nagu asi suts parem, aga asi on jamaks läinud just paari viimase päevaga... Aga see tühikäiguklapp-kus tal see täpselt asub ja milline see välja näeb? 

Asub selle ilusa plastkatte all. Vt siia:AARE530 kirjutas:Aga see tühikäiguklapp-kus tal see täpselt asub ja milline see välja näeb?

Too metallsilinder, mis jääb õlivardast kella 11 suunas. Selle järgi leiab ka, et see väike õhutoru, mis peale õhulugejat suurest torust irdub, ongi tühikäigu õhutoru ja sealt imetavat õhku see TK-klapp reguleeribki.
Siit on isegi paremini näha (nüüd õlivardast kl. 5 suunas):

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Üldiselt käib ilusti, aga olen tähele pannud, et kui kusgil 90 sõita, siis nagu tundub, et hääästi õrnalt nagu katkuks... Arvatavasti tuleb ikkagi filtrist pihta hakata nagunii, sest nagu ma ütlesin, ei tea, millal eelmist korda seda vahetatud on ja see jama on viimaste päevdadega närumaks läinud...
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
A minu meelest on vist vähemalt E34-l nii, et pump lööb esimese laksu kohe, kui süüte sisse keerad, kunagi 525-l avastasin, et nii on, korra sai nagu paak tühjaks ja siis võid käiata niipalju kui kulub, aga ei taha mitte minna, a lased paar korda süüdet sisse-välja ja voila. Täna proovisin samamoodi- paar korda süüdet ja kärts käima ja käib nagu kell... Ja vajutamisel ei ole midagi tunda, et oleks mingit jama, läheb nagu loom...
Kas see on see 530V8, mida müüdi Tartus? Välimuse järgi tundub, et on see mida käisin ise vaatamas. Ma ei tea kui põhjalikult sa oled seda masinat juba uurinud ja parandanud, aga tal olid lambdad lahti ühendatud.
Äkki ennem, kui asju vahetama hakkad, astud diagnostikast hoopis läbi ja saad teada hoopis põhjuse miks need lahti on ühendatud ja sellest ka miks sul hakkab käivitamisprobleem ilmnema.
Äkki ennem, kui asju vahetama hakkad, astud diagnostikast hoopis läbi ja saad teada hoopis põhjuse miks need lahti on ühendatud ja sellest ka miks sul hakkab käivitamisprobleem ilmnema.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Käivitusprobleemile sain juba lahenduse, see nii lihtne, et endal hakkab ka häbi, et enne ei märganud
Põhjus nimelt selles, et kuna ma tegelesin samaaegselt ka klaasipesuriga,siis sai õhupuhasti korpust paar korda küljest ära võetud. Veale sain jälile eile peale bensufiltri vahetust, peale mida auto kohe ÜLDSE ei tahtnud käia ja avastasin, et see suur jäme lõdvik, mis jookseb õhupuhastist sisselaskekollektorisse, oli selle solgutamisega veist lahti läinud, järelikuklt sai sealt lisaõhku, sasi see kinni keeratud ja asi käib nagu kell nüüd... Vahetatud nüüd siis küünlad, bensu ja õhufilter. Aga mis puutub lambdasse, see peaks olema väljalaskekollektori küljes ja all kattide küljes anduri juhtmed olid küll kinni, esialgu rohkem silma ei hakanud mingeid lahtiseid otsi. Aga kui lambdad lahti on, tähendaks see ju sama kui ilma lambdata sõit ja peaks see ju bensukulus ka väljenduma?

Viimati muutis AARE540, 04.01.2005 13:14 00, muudetud 1 kord kokku.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Selline mure ka veel, et panin paariks päevaks vanad küünlad peale ja avastasin, et küünlad on keerme otsast suts tahmased, enne olid kõik ühtlaselt helepruunid, samamoodi ka uued küünlad tahmased, kuid elektroodide vahelt ilus helepruun. Ja veel selline küss, et oletan et õhukululugeja pistik on õhupuhasti küljes?...Igatahes kui selle lahti ühendasin, siis ei saanud suurt midagi aru, et midagi muutunud oleks, aga korra jäi seisma mingi aeg pärast lahtiühendamist aga kui käima uuesti panin ei olnud nagu midagi... ja kui mootor tühikäigul tiksub, siis kas on õige, et mootori töös on häääästi kerged ''augud''? Minu meelest ei tohiks olla. Või on asi vahetamist vajavates mootoripatjades hoopis?
Lahti ühendatakse ikka pistikutest. Manuaalkasti korral on need praktiliselt käigukasti tagaotsas, selline ristplekk käib kardaani alt läbi, kus nad kinnituvad. Automaadil on nad vist kuskil tagapool (andurite juhtmed on lühemad - 36cm vs 44cm manuaalil)AARE530 kirjutas:Aga mis puutub lambdasse, see peaks olema väljalaskekollektori küljes ja all kattide küljes anduri juhtmed olid küll kinni, esialgu rohkem silma ei hakanud mingeid lahtiseid otsi. Aga kui lambdad lahti on, tähendaks see ju sama kui ilma lambdata sõit ja peaks see ju bensukulus ka väljenduma?
vt http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=10 Pos. 20
Ilma lambdata on ta tühikäigul ja osalisel koormusel gaasile tuimem ka.
Viimati muutis priitv8, 04.01.2005 17:32 25, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Päris õhupuhasti küljes just mitte, seal puhasti ja toru vahel on see lugeja, pistik on ümmargune, kummilutiga. Kui vaatad esimest pilti, mis ma seal üleval näitan, siis õlikorgist kella 5 suunas. Lugeja enda peal vedeleb see küünalde katteks olev plastkate.AARE530 kirjutas:Ja veel selline küss, et oletan et õhukululugeja pistik on õhupuhasti küljes?...Igatahes kui selle lahti ühendasin, siis ei saanud suurt midagi aru, et midagi muutunud oleks, aga korra jäi seisma mingi aeg pärast lahtiühendamist aga kui käima uuesti panin ei olnud nagu midagi... ja kui mootor tühikäigul tiksub, siis kas on õige, et mootori töös on häääästi kerged ''augud''? Minu meelest ei tohiks olla. Või on asi vahetamist vajavates mootoripatjades hoopis?
Ilma lugejata eriti silmnähtavat vahet ei juhtugi, sest ta arvutab endale seguklapi asendi ja õhu/jahutusvedeliku temperatuuride järgi asendusväärtused. Kindlasti on ta aga tuntavalt loium gaasipedaali kuulama.
Kergelt lonkab ta ka mul tühikäigul. Põhjust ei tea. Ilmselt tahab kapremonti saada

Viimati muutis priitv8, 04.01.2005 17:30 02, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!